Ken je Henk vonhof?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:50 schreef Probinski het volgende:
[..]
De Waag, spoelkeuken, maar zat vandaag dicht en ze vroegen of k even alle afwas weg wilde werken
Yea, hele basisschool bij is de klas gezetenquote:
quote:
Ken je Henk Verbrugghe?quote:
|Hehe, zit ik nu bij in de klas, toffe peerquote:Op woensdag 22 april 2009 18:52 schreef Probinski het volgende:
[..]
Yea, hele basisschool bij is de klas gezeten
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
|Hehe, zit ik nu bij in de klas, toffe peer
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dat vragen ze dus niet.![]()
Ben nu ook 2 weken vrij daar niet van.
Maar ik ga me er echt enorm alleen door voelen.
Dus, bord op gepakt. En nu zit ik in mn kamer te eten.
Maar je zegt dat jongens die achter de kassa zitten homo zijn, ik ben een jongen en zit soms achter de kassa. Ik val op Chantal, dus dan moet ze volgens jouw theorie een jongen zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Chantal zit niet achter de kassa
Ben je verliefd op Chantal?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar je zegt dat jongens die achter de kassa zitten homo zijn, ik ben een jongen en zit soms achter de kassa. Ik val op Chantal, dus dan moet ze volgens jouw theorie een jongen zijn
Onder welke PUB SC steen heb jij geleefdquote:
Ik kom hier nog niet zo langquote:Op woensdag 22 april 2009 18:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Onder welke PUB SC steen heb jij geleefd![]()
Ik mag hopen grapjequote:Op woensdag 22 april 2009 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kom hier nog niet zo lang
Maar wat leuk
Waarom maak ik me anders zo druk om alles om haar heenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kom hier nog niet zo lang
Maar wat leuk
Volgens mij ben je lichtelijk geobsedeerd en dat is ook niet goed.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waarom maak ik me anders zo druk om alles om haar heen...
Dus ook om mij?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoi sjoegerd met eenzelfde probleem.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij ben je lichtelijk geobsedeerd en dat is ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |