quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef voyeur het volgende:
Hoi redactie, hoeveel credits heeft Danny gekregen in ruil voor zijn sponsor bijdrage en zijn jullie blij met de manier waarop hij ze gebruikt?
Danny heeft ze allemaal zelf gekochtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef voyeur het volgende:
Hoi redactie, hoeveel credits heeft Danny gekregen in ruil voor zijn sponsor bijdrage en zijn jullie blij met de manier waarop hij ze gebruikt?
Je kunt tot maandagavond je betaalgegevens doormailen, dan maken wij het in orde.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:08 schreef Prospera het volgende:
Ja weet je wat; ik heb ook 30 credits gekocht, maar die staan op nul, zonder er gebruik ervan te hebben gemaakt![]()
omg, dit is echt té zielig. Het hele gvdd debacle zit je nog steeds dwars he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:54 schreef voyeur het volgende:
Wij sluiten de polls om 19.55 uur tijdens een exit. Als kijker op de site zie je om 19.55 uur alle Overlevers stilstaan qua stemmen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie controleert het moment van sluiting van de stemming?
Is het willekeur van iemand?
Ik vind het wel belangrijk, omdat mensen als gekken stemmen en eigenlijk niet weten wat precies de procedure is.
Dat je reagéértquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:37 schreef Danny het volgende:
[..]
omg, dit is echt té zielig. Het hele gvdd debacle zit je nog steeds dwars he?
Ik heb precies VIJF credits gekregen. In de beginperiode kreeg je die namelijk nog als je registreerde. Wat een ongelofelijk sneue post van je
Tof, ik heb het via de site (contactformulier) doorgestuurdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je kunt tot maandagavond je betaalgegevens doormailen, dan maken wij het in orde.
Bedanktquote:Op maandag 18 mei 2009 01:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wij sluiten de polls om 19.55 uur tijdens een exit. Als kijker op de site zie je om 19.55 uur alle Overlevers stilstaan qua stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |