Heet ze zo tegenwoordig?quote:
Ik geef ze altijd aliassen...het gebeurt weleens dat ze dezelfde naam hebben namelijk, en dan kan ik ze niet meer uit elkaar houdenquote:
ik geef ze juist allemaal dezelfde bijnaam. Kan je je niet zo makkelijk vergissen..quote:Op donderdag 23 april 2009 16:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd aliassen...het gebeurt weleens dat ze dezelfde naam hebben namelijk, en dan kan ik ze niet meer uit elkaar houden
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd aliassen...het gebeurt weleens dat ze dezelfde naam hebben namelijk, en dan kan ik ze niet meer uit elkaar houden
Ik weet niet of ze allemaal naar "hoer" willen luisteren?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik geef ze juist allemaal dezelfde bijnaam. Kan je je niet zo makkelijk vergissen..
lekker handig, allemaal dezelfde namen in je telefoonlijstquote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik geef ze juist allemaal dezelfde bijnaam. Kan je je niet zo makkelijk vergissen..
Heb je tijdens de meet niet iun zn telefoon klapper gekeken dan? Stond iets als dit :quote:Op donderdag 23 april 2009 16:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
lekker handig, allemaal dezelfde namen in je telefoonlijst
Nico is gek op koeien?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je tijdens de meet niet iun zn telefoon klapper gekeken dan? Stond iets als dit :
Berta 1, Berta 2, Berta 3..... enz enz
Ook @ rpp:quote:Op donderdag 23 april 2009 15:31 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Nee, niet per se na een update volgens mij
De tool kijkt simpelweg naar de kosten van het coach-maken, aangezien die afhankelijk zijn van de ervaring. En uit een uitgebreid onderzoek is het verband naar voren gekomen.
ja hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze allemaal naar "hoer" willen luisteren?
met fotoquote:Op donderdag 23 april 2009 16:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
lekker handig, allemaal dezelfde namen in je telefoonlijst
had je er nog een paar overschreven?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je tijdens de meet niet iun zn telefoon klapper gekeken dan? Stond iets als dit :
Berta 1, Berta 2, Berta 3..... enz enz
gekke koeien?quote:
Het staat nu ook letterlijk in de HT regels:quote:Op donderdag 23 april 2009 16:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ook @ rpp:
Met ingang van dit seizoen is ook de ervaring 'minute-based' geworden. Dat betekent dat er, althans, zo heb ik het begrepen uit een post van HT-Tjecken op Global (English) ( zie 12287140.265), ook géén verdriedubbelbonus meer bestaat..
quote:Individuele spelerservaring
Ervaring heeft een positief effect op de acties van een speler op het veld. Spelers doen ervaring op door het spelen van wedstrijden. Bekerwedstrijden leveren ongeveer twee keer zoveel ervaring op als competitiewedstrijden. Een internationale vriendschappelijke wedstrijd levert ongeveer eenvijfde op van de ervaring die je opdoet in een competitiewedstrijd. Een vriendschappelijke wedstrijd tegen een team uit je eigen land levert weer de helft minder ervaring op vergeleken met een internationale vriendschappelijke wedstrijd. Een wedstrijd voor het nationale team levert de meeste ervaring op, gevolgd door wedstrijden in de Hattrick Masters.
De ervaring die een bepaalde speler opbouwt is gebaseerd op het aantal speelminuten, net zoals bij de training. Een speler kan niet meer dan 90 minuten aan ervaring opdoen in een wedstrijd.
Neuh ik hou niet zo van Gekke hoerige koeienquote:Op donderdag 23 april 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
had je er nog een paar overschreven?
[..]
Logies ook. Staat er nog iets of de stijging mede afhankelijk is van de hoogte van ervaring? Hoe hoger hoe langzamer het stijgt of dat niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Het staat nu ook letterlijk in de HT regels:
[..]
niet? je weet niet wat je mist!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh ik hou niet zo van Gekke hoerige koeien
wat snap je dan niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:53 schreef Puala het volgende:
* Puala snapt geen fuck van de jeugdteams
Als je seizoen verloren is en je kan niet meer degraderen moet je 'm ook in je A-team zetten!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En het wordt leuker en leuker.
[..]
[..]
idd leuk voor mij is dat mn FC in mn B team speelt en mede daarom speel ik tegenwoordig ook in t buitenland op woensdag.
Nee, dit is alles wat er staat...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logies ook. Staat er nog iets of de stijging mede afhankelijk is van de hoogte van ervaring? Hoe hoger hoe langzamer het stijgt of dat niet?
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet? je weet niet wat je mist!
Ok thx erg lekker dus voor mn FC die nu al op briljant.quote:
quote:23-04-2009 (13/38) Lauge Rath-Friis Verkocht aan Zazzonia voor 1 715 000 ¤ tsi : 7 370
Nou ja ik snap van Koekie dus dat je elke speler een keer moet proberen op elke plek. Nu heb ik dus zondag zonder het door te hebben gespeeld, dus was dat niet zo moeilijk om de taktiek iene-miene-mutte toe te passen. Alleen nu heb ik dus bijv. een verdediger met 4 sterren. Is dat goed?quote:
Huh ?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Iedere speler krijgt nu minute-based ervaring en is niet meer afhankelijk van het wel of niet genoemd worden in het wedstrijd verslag.
Dus er is nu geen kans meer op ervaring, maar ze krijgen gewoon altijd ervaring nu als ze spelen.
Niet goed genoeg, maar is er iets bekend over zijn potentie?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja ik snap van Koekie dus dat je elke speler een keer moet proberen op elke plek. Nu heb ik dus zondag zonder het door te hebben gespeeld, dus was dat niet zo moeilijk om de taktiek iene-miene-mutte toe te passen. Alleen nu heb ik dus bijv. een verdediger met 4 sterren. Is dat goed?
4 sterren is best ok. Wat train je met je jeugd?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ja ik snap van Koekie dus dat je elke speler een keer moet proberen op elke plek. Nu heb ik dus zondag zonder het door te hebben gespeeld, dus was dat niet zo moeilijk om de taktiek iene-miene-mutte toe te passen. Alleen nu heb ik dus bijv. een verdediger met 4 sterren. Is dat goed?
Dat is een ervarings verhaal van de senioren en heeft niets te doen met de jeugd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |