das waar... ze staan ook in de OP van het Fok!Cup topic..quote:Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik keek even naar de andere uitslag... toen dacht ik van ach, laat ik de rest dan ook eens bekijken en invullen!! In deze fase van de Cup is dat ook zo gepiept!
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]we zijn bij #238 aan beland.. dus dan is dit em..
In welke tijdzone is morgen zondag dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Flappekz het volgende:
Morgen? In welke tijdzone leef jij? Of stel je je beste 11 voor het eerst in een friendly op?
Weetikveel...de jouwe misschien, bijdehandjequote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In welke tijdzone is morgen zondag dan?
Sorry. Ik ben echt wazig vandaag...quote:Op woensdag 22 april 2009 20:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Weetikveel...de jouwe misschien, bijdehandje
Ik ga internationaal spelen.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:16 schreef Jaheur het volgende:
god jan dokus, mijn reserve keeper is nu ook geblesseerd. Geen keeper voor aanstaande zondag dus
Wie wil er een oefenwedstrijdje volgende week? daag me maar uit 68893
Ik dus hopelijk in Surinamequote:
Ik zal voor je duimen. Mijn maakt het niet uit, als het maar internationaal is. Natuurlijk probeer ik een land te pakken waar ik nog niet geweest ben, maar ik doe het niet speciaal voor de vlaggetjes.quote:
Dank jequote:Op woensdag 22 april 2009 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen. Mijn maakt het niet uit, als het maar internationaal is. Natuurlijk probeer ik een land te pakken waar ik nog niet geweest ben, maar ik doe het niet speciaal voor de vlaggetjes.
Maak je geen zorgen. Het zal snel genoeg vol zijn. Hooguit 2 dagen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef -J-D- het volgende:
Shit, nu zit ik in een Hattrick-topic!
Deze moest dicht
Je bent mod, verwijder je post dan gewoonquote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef -J-D- het volgende:
Deze moest dicht
Nu met Possie weer terug moet het in één dag te doen zijn!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Het zal snel genoeg vol zijn. Hooguit 2 dagen.
Zeg jij dat ook als je zo veel en zo vaak onterecht verloren had? Ik gooi alles op de ME tegenwoordigquote:
Ik eigenlijk ook niet maar ja om er 10 te houden was een beetje erg kostbaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wel
Maar daarom durf ik ook nooit mijn dokters weg te doen. Dan gaat het altijd mis
Deze moest juist open blijven toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:13 schreef -J-D- het volgende:
Deze moest dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |