Iddquote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het duurt best lang voordat 1 van de 2 topics gesloten wordt...
Nee hoor, heb alleen rechten in het subforum waar ik m'n salaris voor krijg.quote:
OMFGquote:Op woensdag 22 april 2009 15:56 schreef Flappekz het volgende:
Eten komt eraan. De saus kan misschien een ietwat vreemde bijsmaak hebben, maar daar moet je maar ff doorheen
Ik sla liever een keertje over.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat hebben we maar te slikken?
[..]
Nee maar ook niet beterquote:Op woensdag 22 april 2009 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn posts zijn niet minder geworden.
Ik wens iedere dag\avond een leuk vrouwtje in mn bed maar ja.......quote:Op woensdag 22 april 2009 16:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wens hier niet mee geassocieerd te worden..
Dan sluiten ze die andere maar. Dit topic staat in de LAPO.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Het duurt best lang voordat 1 van de 2 topics gesloten wordt...
Kan je wel een TT wijzigen of ook dat niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee hoor, heb alleen rechten in het subforum waar ik m'n salaris voor krijg.
127?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je wel een TT wijzigen of ook dat niet?
Dit mag nl 127 worden
heul scherpquote:Op woensdag 22 april 2009 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan je wel een TT wijzigen of ook dat niet?
Dit mag nl 127 wordenlama
Ach ik moet nog eten dus ja dan krijg je dat hequote:
klinkt mij verdacht veel als smoesjes!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik moet nog eten dus ja dan krijg je dat he
Net Sreamers 2 (The Hunting) zitten kijken en die was wel goed maar ja dan zit je nog met je hoofd bij de film he en niet bij Fok!
Smoesjes voor wat?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt mij verdacht veel als smoesjes!
ja want koek heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Smoesjes voor wat?
Net als of jij nooit een typo maakt en ik eigenlijk blind met Koek mee ging terwijl jij gelijk had....
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja want koek heeft altijd gelijk
als tie het nou wat minder irritant zou brengen af en toequote:Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Blijkbaar niet. Vaak helaas wel.
Dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als tie het nou wat minder irritant zou brengen af en toe
Dat ja.. never blame the MEquote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
ff ontopic :
Heb ik van t weekend mn doktoren er uit geknikkert en ja hoor raakt er vandaag weer een trainie geblesseerd.Het is ook altijd wat met die tiefus ME of zal t er aan liggen dat ik tegen een Serviër speelde?
ik welquote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen.
ff ontopic :
Heb ik van t weekend mn doktoren er uit geknikkert en ja hoor raakt er vandaag weer een trainie geblesseerd.Het is ook altijd wat met die tiefus ME of zal t er aan liggen dat ik tegen een Serviër speelde?
Daarom knikker ik mijn doktoren er ook pas na mn friendly uitquote:Op woensdag 22 april 2009 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen.
ff ontopic :
zooo.. dat is snel.. ik heb niet eens de kans gekregen om dat te doenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:14 schreef Gijs_ het volgende:
Uitslagen Fok!Cup staan op http://www.fokhattrick.org
Ja, ik keek even naar de andere uitslag... toen dacht ik van ach, laat ik de rest dan ook eens bekijken en invullen!! In deze fase van de Cup is dat ook zo gepiept!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
zooo.. dat is snel.. ik heb niet eens de kans gekregen om dat te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |