En dat terwijl je afgetekend kampioen wilde wordenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga niet promoveren en niet degraderen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik ga niet promoveren en niet degraderen.
quote:
Dit bedoel ikquote:Op woensdag 22 april 2009 12:44 schreef borisz het volgende:
[..]. In mijn eerste seizoen promoveren vind ik goed
. Al moet ik in XIII zorgen dat ik een goed team ga bouwen om naar VII te gaan.
Niveauverschil tussen IX en VIII is volgens mij niet overdreven groot.
jij wil van 13 naar 7?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:44 schreef borisz het volgende:
[..]. In mijn eerste seizoen promoveren vind ik goed
. Al moet ik in XIII zorgen dat ik een goed team ga bouwen om naar VII te gaan.
Niveauverschil tussen IX en VIII is volgens mij niet overdreven groot.
toch gun ik jou de eer..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
FVP had de voorzet al gegeven. Alleen ik zeg het gewoon en hij blijft cryptisch
Dat is ook wel weer begrijpelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Psychonikeo op 22-04-2009 13:56:22 ]
Spoiler dat nou.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer begrijpelijk
[ afbeelding ]
ja echt waar maar je hoeft me niet te geloven hoor.....quote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
sure![]()
wat post je ineens weer veel hier..
Lyzio neemt anders je rol als spamhoer goed over.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja echt waar maar je hoeft me niet te geloven hoor.....mag dat niet dan?
Beter even niet posten als je de schurft hebt in Hattrick dan een S_S kloon worden toch?
Ik heb zowaar AL 2x op rij gewonnen!![]()
![]()
![]()
Zwak uitgedrukt...quote:Op woensdag 22 april 2009 15:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lyzio neemt anders je rol als spamhoer goed over.
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:06 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben weleens 2 divisies gestegen in 1 keer...maar 6 gaat toch wat ver
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lyzio neemt anders je rol als spamhoer goed over.
ik spamhoer?? Ik word er niet voor betaald.. Maximaal spamslet dan!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Fuck dan moet ik nodig weer wat spammen
Edit : Ben jij zelf ook minder aan t posten dan? Jij was na mij de grootste SpamHoer en daarna MrMoon of Nico. Wel knap dat bij mijn afwezigheid Lyzio t overneemt
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik spamhoer?? Ik word er niet voor betaald.. Maximaal spamslet dan!
Je ziet het, je kunt je nog zo goed voordoen als een pinda maar de waarheid komt altijd boven tafelquote:
Wel fijn dat mn ware aard nu eindelijk naar boven is gekomen. Kan ik weer lekker gaan rondhangen op straatquote:Op woensdag 22 april 2009 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet het, je kunt je nog zo goed voordoen als een pinda maar de waarheid komt altijd boven tafel
Mooi, kan ik dan gelijk een schaap bij je bestellen?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel fijn dat mn ware aard nu eindelijk naar boven is gekomen. Kan ik weer lekker gaan rondhangen op straat
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet het, je kunt je nog zo goed voordoen als een pinda maar de waarheid komt altijd boven tafel
Idd doe mij een kilo Lamribbetjez oid.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi, kan ik dan gelijk een schaap bij je bestellen?
Dat hebben we maar te slikken?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:56 schreef Flappekz het volgende:
Eten komt eraan. De saus kan misschien een ietwat vreemde bijsmaak hebben, maar daar moet je maar ff doorheen
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:49 schreef Outpost76 het volgende:
Allemaal dankzij zn dinnetje anders had ik t niet geweten
![]()
![]()
Juist. Eten wat de pot schaftquote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat hebben we maar te slikken?
[..]
Mijn posts zijn niet minder geworden.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Edit : Ben jij zelf ook minder aan t posten dan? Jij was na mij de grootste SpamHoer en daarna MrMoon of Nico. Wel knap dat bij mijn afwezigheid Lyzio t overneemt
Ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 22 april 2009 15:56 schreef Flappekz het volgende:
Eten komt eraan. De saus kan misschien een ietwat vreemde bijsmaak hebben, maar daar moet je maar ff doorheen
qua aantal bedoel je hopelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 15:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn posts zijn niet minder geworden.
ik wens hier niet mee geassocieerd te worden..quote:Op woensdag 22 april 2009 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Qua inhoud kan al niet veel minder toch?quote:
Met een hoer of Lyzio?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wens hier niet mee geassocieerd te worden..
je doet wel je best..quote:Op woensdag 22 april 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Qua inhoud kan al niet veel minder toch?
Maar ik help zo af en toe ook nog mensen, dat valt ook niet te ontkennen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat possie en ik ruim 60% van de posts per topic op onze naam zetten?
Met Lyzio erbij kunnen we misschien een topic voor possie, lyzio en mij openen en kijken wie er de meeste posts krijgt.
niet teveel flauwe grappen, anders ga ik nog meedoen zometeenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Flap heeft ook een speciale sms-dienst... dan moet je even Marok aan sms'en naar 3636!
quote:Gavril Panait (54071441)
31 years and 19 days, Next birthday: 24-07-2009
In solid form, solid stamina.
A sympathetic guy who is tranquil and honest.
Has brilliant experience and inadequate leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 22-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 98 470
Wage: 34 884 ¤/week including 20% Bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: passable
Playmaking: supernatural
Winger: wretched
Passing: supernatural
Scoring: poor
Set pieces: wretched