met zo'n fipo van een mod heb je geen users meer nodig om een topic om zeep te helpenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb ook HBO gedaan en nooit last gehad van aanwezigheidsplichten.
Schijnbaar doen ze die alleen invoeren bij opleidingen met een doelgroep waarbij dat nodig is: De sociaal zwakkeren.
whehehequote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben 18 en zit op het VMBO
Maak je ze niet, dan kan je rechtsomkeert naar huis, mis je een werkgroep en al doe je dat vaker dan twee keer, dan mag je geen tentamen maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:58 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Wat is dan de smoes die ze aan jou verkopen waarom het vooral zinnig is opdrachten te maken?
Wat voor een alfastudie doe jij dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:30 schreef Xandrar het volgende:
Uni is dan ook veel beter. Daar heb je teminste vakken zonder aanwezigheidsplicht, waar je ook niets leert, wat resulteert in gratis studiepunten.
Precies hetzelfde, vind het ook nogal belachelijk. Ze doen het zodat ze hopen dat er meer mensen slagen en de uni een goede naam krijgt, maar op een universiteit zou je zelf verantwoordelijkheid moeten kweken en als je nooit wil komen en niet slaagt is dat gewoon je eigen schuld.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja, ik ga sowieso wel naar de werkgroepen, maar het is wel erg schools voor op een universiteit. Geen aanwezigheidsplicht bij hoorcolleges omdat ze het als "onmogelijk" beschouwen om daar te controleren of iedereen aanwezig is.
Geen idee op welke uni jij zit, maar bij de meeste vakken hier (TU Delft) bespaart het je juist tijd als je wél komt opdagen, omdat je anders een hele berg zelf mag gaan bestuderen (de uitleg van een docent kan alles in 1 klap duidelijk maken). Zeker bij de wiskundevakken, per keer wordt een vrij groot stuk behandeld.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:30 schreef Xandrar het volgende:
Uni is dan ook veel beter. Daar heb je teminste vakken zonder aanwezigheidsplicht, waar je ook niets leert, wat resulteert in gratis studiepunten.
18, vmboquote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
3 keer te laat = om 8 uur melden op school_!
Ik doe Natuurwetenschap & Innovatiemanagement (zo'n studie voor nep-beta's). Maar ik had studiepunten nodig, dus het vak in kwestie was Inleiding Organistatie Bestuur en Management (aan de USBO in Utrecht). Echt een vak van niets, met de collegesheets wist je 80%, en voor de overige 20% had je de samenvatting van de boeken die je moest lezen, die ik zomaar kreeg van andere studenten.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat voor een alfastudie doe jij dan?
Awww, poor youquote:Op woensdag 22 april 2009 17:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Maak je ze niet, dan kan je rechtsomkeert naar huis, mis je een werkgroep en al doe je dat vaker dan twee keer, dan mag je geen tentamen maken.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef error_404 het volgende:
verwachte reactieJe vergeet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Meeste zijn toch 16 ofzo als ze klaar zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef FL_Freak het volgende:
3 keer te laat = om 8 uur melden op school_!
Ja, dat zeggen alle falers op de TUquote:Op woensdag 22 april 2009 16:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik ben dit jaar begonnen met een nieuwe opleiding op het HBO, nadat een universitaire studie niet zo was bevallen.
Niet alleen op de TU. Ook op andere universiteiten.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen alle falers op de TU![]()
Oftewel het was te moeilijk voor je.
Andere universiteiten zijn nauwelijks moeilijker dan HBOquote:Op woensdag 22 april 2009 23:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Niet alleen op de TU. Ook op andere universiteiten.
Altijd van die kutsmoesjes dat ze een studie zoeken die wat meer praktijkgericht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |