Weet ik veel, voor hetzelfde geld zeg jij, ja moet je dit en dat doen of naar die en die site gaan en dan kan je het achterhalen..quote:Op woensdag 22 april 2009 15:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Natuurlijk kan dat niet, dat is nou juist het hele doel van dat systeem...
Nou ja, je zou natuurlijk inderdaad zus en zo kunnen doen op die ene site, dan lukt het wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:06 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Weet ik veel, voor hetzelfde geld zeg jij, ja moet je dit en dat doen of naar die en die site gaan en dan kan je het achterhalen..
Ik dacht aan dit en dat op die andere sitequote:Op woensdag 22 april 2009 15:09 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nou ja, je zou natuurlijk inderdaad zus en zo kunnen doen op die ene site, dan lukt het wel.
Omdat diegene niet wilt dat ik contact met hem opneem....quote:Op woensdag 22 april 2009 15:12 schreef Nashje het volgende:
Waarom zou je zijn daadwerkelijke adres willen hebben? Je kunt makkelijk met degene contact opnemen via marktplaats hoor.
Dus hij heeft jou benaderd via Marktplaats, wil nu geen contact meer met jou, maar jij wel met hem zodat je iemand anders een groot plezier kan doen?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Omdat diegene niet wilt dat ik contact met hem opneem....![]()
Ik snap je reactie maar het ligt nogal wat "delicaat"
Trust me on this one.....
En wat laat jou denken dat hij/zij het wel op prijs zou stellen als jij via google, hyves en andere websites achter persoonlijke informatie komt en via die weg contact opneemt met hem/haar? Ik zou er nog veel pissiger om worden. "Waarom loop jij in godsnaam mij na te snuffelen?!". Op die manier.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik snap je reactie maar het ligt nogal wat "delicaat"
Trust me on this one.....
De reden dat jij zijn mail-adres niet kunt krijgen is omdat er anders idioten zoals jij zijn die proberen alsnog contact op te nemen terwijl de afzender heeft aangegeven geen contact meer met je te willen.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
He Meisje,quote:Op woensdag 22 april 2009 15:23 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
De reden dat jij zijn mail-adres niet kunt krijgen is omdat er anders idioten zoals jij zijn die proberen alsnog contact op te nemen terwijl de afzender heeft aangegeven geen contact meer met je te willen.
Als je dat mailtje goed doorleest. Zit er een button bij met REAGEER OP BIEDERquote:Op woensdag 22 april 2009 14:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Vraagje,
Ik heb een reactie van iemand van Marktplaats, maar das een adres dat lijkt op
voornaam.achternaam.68860q7x78z8usu0m5soyevf58c@zend.nu.
Zou ik daar iets meekunnen. Ik wil het juiste adres achterhalen.
voor de mod's, wat ik vraag is niet illegaal. Ik wil iemand een heel groot plezier doen namelijk, klinkt omslachtig maar dat is het ook...
En zie jij dan in een (nieuw) venster het exacte adres?!!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:32 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Als je dat mailtje goed doorleest. Zit er een button bij met REAGEER OP BIEDER
nee maar je kan hem antwoorden. In dat mailtje zit een beveiliging dat je zijn emailadres niet ziet.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En zie jij dan in een (nieuw) venster het exacte adres?!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |