Je voelt je aangevallen omdat ik wel meetings heb en jij als magazijnmedewerker nooit eens bij een meeting mag zijn ?quote:
Joepiequote:Op woensdag 22 april 2009 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Wees blij dat je uberhaupt gebeld wordt.
Dat is gewoon standaard op HTC touch volgens mijquote:Op woensdag 22 april 2009 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nou een ideale iPhone applicatie gevonden waardoor ik gebeld wordt tijdens een vergadering. Kun je zelf tijdstip instellen, en kun je dus pleiten uit die saaie meetings. Ideaal.
En 1x over laten gaan mensen zijn breezers. Boehoehoe mijn beltegoed.
Ha ha, je was dus gewoon 1 van haar scharrelsquote:Op woensdag 22 april 2009 14:57 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Dat is gewoon standaard op HTC touch volgens mijmaar goed..
Dat deed men ex ook altijd.. omdat ze het voor elkaar kreeg om binnen 1 dag al der beltegoed op te smsen..
beltegoed is sowieso voor lutsers..
Je had dus een lutser als vriendin!?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:57 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Dat is gewoon standaard op HTC touch volgens mijmaar goed..
Dat deed men ex ook altijd.. omdat ze het voor elkaar kreeg om binnen 1 dag al der beltegoed op te smsen..
beltegoed is sowieso voor lutsers..
ik ben niet zo heel jaloers op jou astra-meetings..quote:Op woensdag 22 april 2009 14:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen omdat ik wel meetings heb en jij als magazijnmedewerker nooit eens bij een meeting mag zijn ?
Ik zit heul niet in de homeopatische middelenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:59 schreef Laurensius het volgende:
[..]
ik ben niet zo heel jaloers op jou astra-meetings..
haha.. tsja achteraf gezien kon je daar wel is gelijk in hebben..quote:Op woensdag 22 april 2009 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ha ha, je was dus gewoon 1 van haar scharrels
idd..quote:Je had dus een lutser als vriendin!?
que??quote:Op woensdag 22 april 2009 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit heul niet in de homeopatische middelen
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:33 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, TS heeft een mobieltje [ afbeelding ]
Trolkoning nummer #1 is ook weer terug!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:48 schreef dieselnoi het volgende:
Dit het gewoon efficient met je geld omgaan. Het eerste wat je leert bij een MBA
Dit dus!quote:
Waar heb jij het echt overquote:Op woensdag 22 april 2009 15:49 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Trolkoning nummer #1 is ook weer terug!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat jij nog de moeite doet om een berichtje te schrijven is dat niet wat te hoog verheven voor je?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ze laten jouw telefoon 1 keer overgaan, niet hun telefoon.
Verder eens met klacht, maar bij mij gebeurd het nooit, ik ga niet met paupers om.
Ik ga er gewoon niet van uit, dat anderen betalen voor iets dat ik wil. Deed ik vroeger niet en dat doe ik nu ook niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij kreeg vroeger ook geen zakgeld zeker?
Als je dan ook even de naamz0r van dat pr0gsel geeft zodat deze ub3r 1337 mede iPhone gebruiker er ook gebruik van kan maken...quote:Op woensdag 22 april 2009 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nou een ideale iPhone applicatie gevonden waardoor ik gebeld wordt tijdens een vergadering. Kun je zelf tijdstip instellen, en kun je dus pleiten uit die saaie meetings. Ideaal.
En 1x over laten gaan mensen zijn breezers. Boehoehoe mijn beltegoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |