Hmz, het is niet netjes in ieder geval.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bedankt,
Ik heb 2 maanden terug nog het volgende gehad wat niet erg slim was.
Ik heb me op een dag ziek gemeld van werk, en de volgende ochtend ben ik dus niet op werk verschenen (ik was immers ziek gemeld)
Een manager heeft me dus gebeld, maar ik nam niet op. Toen hebben ze naar mijn huistelefoon gebeld en toen nam één van me ouders op. Die zei dat ik met vrienden weg was, maar ik was dus gewoon naar een vriend toe helpen. ( voor een paar uur)
Vervolgens heb ik een gesprek gehad hierover, en ben een functie gezakt. (niet op papier, want die functie staat niet op papier) En daarmee was dat gedaan.
Kan dit nog een reden zijn om mijn contract niet te verlengen?
Het lijkt me toch niet? Anders hadden ze mij wel op staande voet ontslagen?
Als je ziek bent, ben je toch ziek?quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bedankt,
Ik heb 2 maanden terug nog het volgende gehad wat niet erg slim was.
Ik heb me op een dag ziek gemeld van werk, en de volgende ochtend ben ik dus niet op werk verschenen (ik was immers ziek gemeld)
Een manager heeft me dus gebeld, maar ik nam niet op. Toen hebben ze naar mijn huistelefoon gebeld en toen nam één van me ouders op. Die zei dat ik met vrienden weg was, maar ik was dus gewoon naar een vriend toe helpen. ( voor een paar uur)
Vervolgens heb ik een gesprek gehad hierover, en ben een functie gezakt. (niet op papier, want die functie staat niet op papier) En daarmee was dat gedaan.
Kan dit nog een reden zijn om mijn contract niet te verlengen?
Het lijkt me toch niet? Anders hadden ze mij wel op staande voet ontslagen?
Succesquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nee, ik heb nooit iets ervoor getekend.![]()
Ik ga er een belletje aanwagen voor een gesprek
Wat moet er stand houden dan? De werkgever kan gewoon geen nieuw contract aanbieden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:02 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Hmz, het is niet netjes in ieder geval.
Heeft je baas je destijds iets laten tekenen? Een officiële waarschuwing bijvoorbeeld?
In de ogen van je baas kan dit een reden zijn, maar als hij dit niet officieel heeft gedaan d.m.v. een waarschuwing die je moest tekenen bijvoorbeeld is niet iets wat stand zou houden.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat moet er stand houden dan? De werkgever kan gewoon geen nieuw contract aanbieden.
Jup 21quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:31 schreef Brad het volgende:
Je bent waarschijnlijk nog vrij jong? Als je ouders een rechtsbijstandverzekering hebben kan dat in veel gevallen ook voor hun kinderen gelden. Zoek dat eens uit als ze een rbv hebben.
En dan nog alleen na een kantonrechterprocedure.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nooit (in 5,5 jr) geen officiële waarschuwing gehad. En je kunt pas ontslagen worden als je iets van 3 officiële waarschuwingen hebt gehad. En dat heb ik dus nooit gehad...
De relatie die wat hem betreft over een paar weekjes volledig ten einde is? Inderdaad een heel sterk argument van hem.quote:"wat denk je hier mee te bereiken, de relatie tussen ons word er niet beter op"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |