quote:Op woensdag 22 april 2009 12:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Zeg alcoholist, zoveel bier is niet gezond, hoor.
Ik kon niks beters bedenken nu ik 24 uur geen KF-posts mag maken...quote:
En daarmee die mensen als roddelaars afschilderen?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef Duimelot het volgende:
je hoeft geen details te geven alleen maar met welke mensen ik zou moeten aanpappen enzo
1m96quote:
tja als je het zo bekijkt, euh sja dan ben ik uitgeluld hequote:Op woensdag 22 april 2009 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarmee die mensen als roddelaars afschilderen?
[..]
1m96
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
wij moeten de agenda's maar eens naast elkaar leggen
vluggertjes waar eerst een halve dag voor in de auto moet worden gezeten kan ik niet meer vluggertje noemen dan hoor sorryquote:
Ik mis ze welquote:Op woensdag 22 april 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kon niks beters bedenken nu ik 24 uur geen KF-posts mag maken...
[Singles] Zwart-witquote:Op woensdag 22 april 2009 13:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat een kudtt
jullie zijn daar trouwens toch niet echt goed in. Een fatsoenlijke tt verzinnen
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
vluggertjes waar eerst een halve dag voor in de auto moet worden gezeten kan ik niet meer vluggertje noemen dan hoor sorry
Ben je single, heb je interesse? Beantwoord de "newbie" vragen en je zal snel bedgezelschap hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:20 schreef agentstarling het volgende:
ik dacht singels ff kijken of daar nog wat geregeld wordt onderling? nou ik val meteen tussen de vluggertjes en mensen die afspraakjes maken!
quote:
Eerst nog een fotoboek natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ben je single, heb je interesse? Beantwoord de "newbie" vragen en je zal snel bedgezelschap hebben.
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je single, heb je interesse? Beantwoord de "newbie" vragen en je zal snel bedgezelschap hebben.
Wel! vannacht heb ik een goeie gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 13:16 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat een kudtt
jullie zijn daar trouwens toch niet echt goed in. Een fatsoenlijke tt verzinnen
Pfff iedereen flipt omdat ik een nieuwe ava heb? Mafketels.quote:
gaat ze vast via pm versturenquote:
De voorspelbaarheid is hoog hier.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaat ze vast via pm versturen
als ze hier vanavond ff terugkomt kan ik nu al vertellen welke heren haar enthousiast gaan begroeten.....
Ja, want dit past niet bij je! (zoals we je kennen dan)quote:Op woensdag 22 april 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pfff iedereen flipt omdat ik een nieuwe ava heb? Mafketels.
Hoiquote:Op woensdag 22 april 2009 13:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar zijn we weerjullie gaan hard zeg...
dus je vind dr niet zwoel en zou dr niet willen zoenen?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, want dit past niet bij je! (zoals we je kennen dan)
Ik wil eerst ook wel lieve woordjes zeggen hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 13:20 schreef agentstarling het volgende:
ik dacht singels ff kijken of daar nog wat geregeld wordt onderling? nou ik val meteen tussen de vluggertjes en mensen die afspraakjes maken!
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar zijn we weerjullie gaan hard zeg...
oh foeiquote:Op woensdag 22 april 2009 13:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zelf de Newbie questions nooit beantwoord, af hadden we die toen nog niet?
Waarom vind je het nietquote:Op woensdag 22 april 2009 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat ik em helemaal niet leuk vind....
heb ik dat dan voor niets gezegt?
Haha, je kent me?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, want dit past niet bij je! (zoals we je kennen dan)
Ik vind zwoel zo'n brrrr woord. En als ik zeg dat ik haar nu wel wil zoenen, vind iedereen me gelijk een sletjequote:Op woensdag 22 april 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus je vind dr niet zwoel en zou dr niet willen zoenen?
Ik heb graag de illusie dat ik je kenquote:
Hadden we nietquote:Op woensdag 22 april 2009 13:29 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zelf de Newbie questions nooit beantwoord, af hadden we die toen nog niet?
En een illusie is het!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb graag de illusie dat ik je ken
Ik was in de kantine en daar zat een collega van me die ik zooo lekker vind.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik was in de kantine en daar zat een collega van me die ik zooo lekker vind.
Hij komt me altijd helpen als ik iets niet kan en dan komt hij heel dicht achter me staan en voel ik zijn hete adem in mijn nek.
Hij is echt lekker
Dus ik loop maar hem toe, valt ondertussen een andere collega ineens van haar stoel.
Dus ik houd het hoofd koel, zet mijn dienblad neer en geef haar mond op mond beademing.
Ze is door een andere collega met een Maserati naar het ziekenhuis gebracht. Hij vroeg nog of ik mee wilde, maar de directeur wilde me op zijn kantoor bedanken.
Maar ik deed wel iets stomstoen ik opstond struikelde ik over de beker van die vrouw en gooide ik mijn soep over die leuke collega heen
Hoeveel koste de Maseratiquote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Hij komt me altijd helpen als ik iets niet kan en dan komt hij heel dicht achter me staan en voel ik zijn hete adem in mijn nek.
Hij is echt lekker
Dus ik loop maar hem toe, valt ondertussen een andere collega ineens van haar stoel.
Dus ik houd het hoofd koel, zet mijn dienblad neer en geef haar mond op mond beademing.
Ze is door een andere collega met een Maserati naar het ziekenhuis gebracht. Hij vroeg nog of ik mee wilde, maar de directeur wilde me op zijn kantoor bedanken.
Maar ik deed wel iets stomstoen ik opstond struikelde ik over de beker van die vrouw en gooide ik mijn soep over die leuke collega heen
Het doet me niets. er staan wel lippen op, maar ze spreken niks.quote:
Als het maar voldoet aan de volgende criteria:quote:Op woensdag 22 april 2009 13:25 schreef Duimelot het volgende:
gaat ze vast via pm versturen
als ze hier vanavond ff terugkomt kan ik nu al vertellen welke heren haar enthousiast gaan begroeten.....
zoiets als de lippen van tally, maar dan anders...quote:Op woensdag 22 april 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Het doet me niets. er staan wel lippen op, maar ze spreken niks.
bij jou hoort iets leukers, meer sexy
Mijn vorige ava deed je wel wat?!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Het doet me niets. er staan wel lippen op, maar ze spreken niks.
bij jou hoort iets leukers, meer sexy
Djayquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Hij is echt lekker
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Deze was minder...
Maar de soep was 50 cent
Wat het was weet ik niet eens, stiekem weet ik niet eens meer hoe hij eruit zagquote:
The story of my life....quote:Op woensdag 22 april 2009 13:33 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Hij is echt lekker
Begin maar alvast te denken, want wij zitten ook niet stil!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:42 schreef KudFokker het volgende:
Morgenochtend om 8:30 (wanneer ik weer mag KF-posten) ga ik me nog een gigantische allesoverbluffende KF-post maken joh!!
Ik ben al aan het brouwenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Begin maar alvast te denken, want wij zitten ook niet stil!
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:38 schreef Thrar het volgende:
Ik moest meteen aan Kelly van BB denken toen ik de nieuwe avatar van Noukie zag![]()
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Wat het was weet ik niet eens, stiekem weet ik niet eens meer hoe hij eruit zag![]()
Maar als ik hem zag, al vanuit mijn ooghoek, dan dacht ik meteen aan jou![]()
Dus ja, hij deed me wat
Maar weten jullie wat het was?quote:
Ja, jij niet inderdaadquote:
Nee, maar het was onze Noukquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, maar het was onze Nouk, verder maakte het niet uit
das echt een mooie coverquote:Op woensdag 22 april 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CD cover: Anouk is Alive
en die had je gewoon helemaal mini gemaakt?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I knowquote:
Neequote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
en die had je gewoon helemaal mini gemaakt?
Mooie covers voor mooie vrouwenquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
bah bah bah... heb echt zooo geen zin meer..... mag gelukkig over half uurtje weg om te gaan sporten in de tijd van de baas en kosten van de baas (zij willen dat ik me niet meer ziek meld voor me rug dus bieden ze me dit aan)
zit echt ff kut in mijn vel vandaag... bah bah bah
ga ook maar weer ff offline voor me colelga
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
bah bah bah... heb echt zooo geen zin meer..... mag gelukkig over half uurtje weg om te gaan sporten in de tijd van de baas en kosten van de baas (zij willen dat ik me niet meer ziek meld voor me rug dus bieden ze me dit aan)
zit echt ff kut in mijn vel vandaag... bah bah bah
ga ook maar weer ff offline voor me colelga
wow, erg mooiquote:Op woensdag 22 april 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tering hey, ik wil je niet de hele tijd belachelijk maken enzo.... hou nou op!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
F*ckkkkk, mijn laatste geld op mijn rekening is geplunderd door Vodafone!![]()
!!!
Second that, please stop it!quote:Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
tering hey, ik wil je niet de hele tijd belachelijk maken enzo.... hou nou op!
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Net als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check mijn avaquote:Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
wow, erg mooi
Welk stukje van die cover had je dan als ava
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
tering hey, ik wil je niet de hele tijd belachelijk maken enzo.... hou nou op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |