Bij de apotheek krijg je het vergoed man.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Die mensen die op medische gronden wiet nodig hebben zijn gewoon dom om het bij een apotheek te halen. In de coffeeshop is het goedkoper.
Gedeeltelijk dacht ik. Verder schijnt niet iedereen even goed op die wiet te reageren.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij de apotheek krijg je het vergoed man.
en je verzekering moet er ook nog eens eerst mee instemmenquote:Op woensdag 22 april 2009 14:06 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Gedeeltelijk dacht ik. Verder schijnt niet iedereen even goed op die wiet te reageren.
HAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:07 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
een gewaarschuwd mens telt voor 2 toch? ohjah ze mogen nog geen eens een huiszoeking doen bij 1 telefoontje er zijn minimaal 3 verschillende klachten nodig willen ze een bevel krijgen die rechtsgeldig is lang leve nederland!!
Je hapt, volgens mij..quote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef DoctorB het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.
Nee.
De politie mag bij gerede verdenking zelfs je huis binnen treden ZONDER huiszoekingsbevel vooraf. Dat wordt dan achteraf door de OvJ geregeld.
Wat semi professionele telers in een loods doen zal me jeuken. Als m'n buren brakke kwekerijen aanleggen bel ik dus wel even de politie. Ik ga daar het risico lopen op brand naast me voor zijn portomonee...bekijk het.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef sleutelboss1 het volgende:
[..]
Dat zijn de gasten die ze moeten aanpakken, niet de hobby kwekers met 1 lampje.
Anders quote je ff selectiefquote:Op woensdag 22 april 2009 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij de apotheek krijg je het vergoed man.
5 gram? Het lijkt mij sterk dat iemand 15 jointjes op een dag moet roken tegen de pijn......quote:Op woensdag 22 april 2009 14:08 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
en je verzekering moet er ook nog eens eerst mee instemmen
ik vind dit nou net ergens
Wij vergoeden vanuit de Beter Af Polis (Basisverzekering) 75% van de kosten van cannabis ten behoeve van pijnbestrijding tot maximaal EUR 900,00 per kalenderjaar. Een machtigingsaanvraag is wel noodzakelijk.
maar die 900 eu is snel weg hoor aangezien sommige mensen wel 5 gr per dag moeten roken
je weet er blijkbaar wel veel vanaf hè de meeste mensen die het medisch gebruiken doen het via de vaporizer en mensen met reuma of ms die zijn nou eenmaal meer nodig maar goed..jij weet het blijkbaar beterquote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
5 gram? Het lijkt mij sterk dat iemand 15 jointjes op een dag moet roken tegen de pijn......
laat ze maar komen heb thuis toch niets te verbergenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:35 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik voorspel dat er 5 man van hun bed gelicht gaat worden naar aanleiding van dit topic.
en jij bent zeker een heilig boontje die alles volgens de wet doetquote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef KirkLazarus het volgende:
Criminelen zijn kut en die mag je naaien
Daar hoef je geen heilig boontje voor te zijn, dat is vrij normaal. Of denk je dat iedereen een justitieel verleden heeft?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:07 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
en jij bent zeker een heilig boontje die alles volgens de wet doet
zoals ik al zei ik heb niets te verbergen en nee ben nog nooit met de politie in aanraking geweestquote:Op woensdag 22 april 2009 22:29 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Daar hoef je geen heilig boontje voor te zijn, dat is vrij normaal. Of denk je dat iedereen een justitieel verleden heeft?
Overigens ben je nogal zwakzinnig dat je hier vrolijk neerzet dat je je met dat soort zaken bezig houdt, denk je dat internet anoniem is ofzo?![]()
Dat zullen ze vast even nagaan nav je posts hier.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:50 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
zoals ik al zei ik heb niets te verbergen en nee ben nog nooit met de politie in aanraking geweest
dan zullen ze toch eerst fok moeten benaderen voor mijn Ip en die mogen ze alleen opvragen met een bevel vd rechterquote:Op woensdag 22 april 2009 22:51 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat zullen ze vast even nagaan nav je posts hier.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:56 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
dan zullen ze toch eerst fok moeten benaderen voor mijn Ip en die mogen ze alleen opvragen met een bevel vd rechter
bron?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:58 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Ik heb topics gezien waar users achterhaald werden zonder dat medewerkers van fok überhaupt ergens toestemming voor hadden gegeven.
Ik ken die topics niet uit mijn hoofd, maar ik heb ze voorbij zien komen. Denk ook maar niet dat de privacy-wetgeving vandaag de dag nog veel waarde heeft, zeker niet in dit soort situaties.quote:
welke variant?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:29 schreef 4Twenty het volgende:
Ik heb trouwens een tijdje medische wiet gerookt..
volgens mij blow je te veel... ze kunnen je idd wel eerst oppakken maar het is dan niet rechtsgeldigquote:Op woensdag 22 april 2009 23:21 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ik ken die topics niet uit mijn hoofd, maar ik heb ze voorbij zien komen. Denk ook maar niet dat de privacy-wetgeving vandaag de dag nog veel waarde heeft, zeker niet in dit soort situaties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |