lekker voor hem. zn verdiende loon.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:24 schreef Technofreakzz het volgende:
sommige mensen snappen niet dat je soms wel een aantal kweken moet draaien om het winstgevend te maken.. ik ken iemand die is vorige maand gepakt en had 150.000 geinvesteerd gewoon veraden door een domme huisbaas doe zogenaamd de weg in zn eigen boerderij niet kent als de politie er aankomt (en waar gaat die deur heen) zegt ie geen idee.. pff 3 dagen voor oogst
Je snapt nog steeds niet waarom je er zoveel geld mee kan verdienen of niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:24 schreef Technofreakzz het volgende:
sommige mensen snappen niet dat je soms wel een aantal kweken moet draaien om het winstgevend te maken.. ik ken iemand die is vorige maand gepakt en had 150.000 geinvesteerd gewoon veraden door een domme huisbaas doe zogenaamd de weg in zn eigen boerderij niet kent als de politie er aankomt (en waar gaat die deur heen) zegt ie geen idee.. pff 3 dagen voor oogst
iddquote:Op woensdag 22 april 2009 12:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de mensen waarvan hun huis is afgebrand vanwege een wiet verbouwende prutser.
En je hebt het wel over aanspreken maar ben je nu echt zo naïef dat mensen daar naar luisteren?
hierzo in de buurt zit de enigste echt legale wietkwekeriij van nederland daar komt ook alle mediwiet vandaan wat je bij de apotheek kan halen benidol enzoquote:Op woensdag 22 april 2009 13:32 schreef Kopbal het volgende:
Zoals ik al eerder zei: de overheid moet het kweken gaan legaliseren en zelf de wiet verbouwen in staatskassen. Het slaat toch helemaal nergens op hoe het nu gaat, een shop die wel wiet mag verkopen maar het niet mag inkopen.
wie zegt dat er zwart geld geinvesteerd is? leuke vooroordeel..quote:Op woensdag 22 april 2009 13:31 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Je snapt nog steeds niet waarom je er zoveel geld mee kan verdienen of niet?
En nee, medelijden met iemand krijgen die er zwart voor 150.000 in kan investeren heb ik op de 1 of andere rare manier niet (vooral in combinatie met het antwoord op de eerste zin).
Voor de rest ben je dan ook een grote sukkel.
Of je zorgt er voor dat je het er na 1 oogst uithaalt, of je zorgt ervoor dat je meerdere oogsten kan draaien.
Gewoon een kwestie dus van te veel of er juist te weinig geld voor over hebben.
Respect voor die huisbaasquote:Op woensdag 22 april 2009 13:24 schreef Technofreakzz het volgende:
Als de buurman geen Nederlands praat houdt het persoonlijke praatje gauw op.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:17 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
maar als jij een redelijk contact met je buurman hebt dan verkies je wel die telefoon voor een persoonlijk praatje?
Denk je nou werkelijk zelf dat er iemand zijn zuurverdiende centen in gaat stoppen, ondanks dat het illegaal is ?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:39 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
wie zegt dat er zwart geld geinvesteerd is? leuke vooroordeel..
Als er een voorbeeld is van hoe het niet moet is dat het wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:39 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
hierzo in de buurt zit de enigste echt legale wietkwekeriij van nederland daar komt ook alle mediwiet vandaan wat je bij de apotheek kan halen benidol enzo
Jij wou beweren dat iemand zonder ervaring 150.000 euro investeert om een kwekerij te beginnen?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:39 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
wie zegt dat er zwart geld geinvesteerd is? leuke vooroordeel..
ze hebben zeker wel het recht om dat te doen.. maar als het een koophuis is dan zullen ze er echt niet van leren als het van die aso`s zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Als de buurman geen Nederlands praat houdt het persoonlijke praatje gauw op.
Als de buurman een aso is die aan iedereen schijt heeft, heeft een persoonlijk gesprekje ook weinig zin.
Ik snap je punt wel hoor, uitzonderingen op de regel zal je altijd blijven houden. Maar dat neemt dus niet weg dat mensen het recht hebben om te klagen bij de politie.
Dat zijn dezelfde gastjes die zich helemaal in gaan lezen op wietforum.nl, daarna stoer gaan praten en hun eigen kweekverslagen met foto's en al gaan posten op hetzelfde forum.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk zelf dat er iemand zijn zuurverdiende centen in gaat stoppen, ondanks dat het illegaal is ?Dan zou je beter je centen in een wietplantage kunnen steken dan het op een bank zetten! Relexed
Kom eens van je kamer af man. De echte wereld lonkt !
Sorryquote:Op woensdag 22 april 2009 13:45 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde gastjes die zich helemaal in gaan lezen op wietforum.nl, daarna stoer gaan praten en hun eigen kweekverslagen met foto's en al gaan posten op hetzelfde forum.
Wees lief en laat ze nou in de waan met hun antidetectiefolie, geisoleerde luchtslangen en co2-caps.
Klopt daarom ben ik ook voor zwaardere straffen. Of de kweek legaliseren bij erkende bedrijven.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:44 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
ze hebben zeker wel het recht om dat te doen.. maar als het een koophuis is dan zullen ze er echt niet van leren als het van die aso`s zijn
wie zegt dat ie geen ervaring heeft? idd niet op zn grote schaal, en nee dat geld is niet verdiend door te kweken niet iedereen komt uit een arme familie hèquote:Op woensdag 22 april 2009 13:42 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Als er een voorbeeld is van hoe het niet moet is dat het wel.
[..]
Jij wou beweren dat iemand zonder ervaring 150.000 euro investeert om een kwekerij te beginnen?
Zo nee, jij wou beweren dat het niet is opgezet met winst van eerdere oogsten?
Zo ja, jij wou beweren dat je van witgewassen geld aankopen qua kweekspullen gaat doen?
Wat probeer je nou goed te praten en waar probeer je medelijden voor te krijgen?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:47 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
wie zegt dat ie geen ervaring heeft? idd niet op zn grote schaal, en nee dat geld is niet verdiend door te kweken niet iedereen komt uit een arme familie hè
ik vind dat het iig legaal moet zijn voor de mensen die het echt nodig zijn de mediwiet is echt asociaal duur bij de apotheek kan oplopen tot 20 eu per gram vind ik niet meer normaal maar je hebt hobby kwekers en broodkwekers hèquote:Op woensdag 22 april 2009 13:47 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Klopt daarom ben ik ook voor zwaardere straffen. Of de kweek legaliseren bij erkende bedrijven.
In ieder geval ben ik voor zwaardere straffen mbt thuis teelt.
je kan gewoon alles onder 1 groep gooien aangezien ik vermoed dat jij blank bent ben jij gewoon een naziquote:Op woensdag 22 april 2009 13:49 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Wat probeer je nou goed te praten en waar probeer je medelijden voor te krijgen?
Straks ga je nog zeuren dat een bankovervaller niet eens zijn gun bij de belastingdienst kan declareren..
Die mensen die op medische gronden wiet nodig hebben zijn gewoon dom om het bij een apotheek te halen. In de coffeeshop is het goedkoper.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:51 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
ik vind dat het iig legaal moet zijn voor de mensen die het echt nodig zijn de mediwiet is echt asociaal duur bij de apotheek kan oplopen tot 20 eu per gram vind ik niet meer normaal maar je hebt hobby kwekers en broodkwekers hè
ik hou er gewoon niet van dat die 2 in 1 groep gegooid worden
klopt maar dan nog heeft niet iedereen geld om dat te kunnnen betalen miss dat het met dit verhaaltje wat duidelijk wordt want bij mediwiet gaat het niet om de thc gehaltequote:Op woensdag 22 april 2009 13:57 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Die mensen die op medische gronden wiet nodig hebben zijn gewoon dom om het bij een apotheek te halen. In de coffeeshop is het goedkoper.
Plus volgens mij kan je de kosten van je medische wiet aftrekken van je belasting, maar dat laatste weet ik niet zeker.
Wat loop je nou te zeuren?quote:maar je hebt hobby kwekers en broodkwekers hè
ik hou er gewoon niet van dat die 2 in 1 groep gegooid worden
Hé, pssst.. Zal ik je een geheimpje vertellen? Moet je beloven dat je het niet verder zal vertellen, oké?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:52 schreef Technofreakzz het volgende:
[..]
je kan gewoon alles onder 1 groep gooien aangezien ik vermoed dat jij blank bent ben jij gewoon een nazi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het word idd gedoogd maar zodra je er een lamp boven hebt hangen ben je al strafbaarquote:Op woensdag 22 april 2009 14:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeuren?
Een hobby kweker mag 5 planten hebben volgens mij. Als er dan 3 klachten komen bij de politie en ze gaan bij je langs is er nog niks aan de hand hoor.
Een hobbykweker mag geen gebruik maken van lampen en ook niet van voedingssumplementen, dacht ik. En volgens mij zit er ook nog een maximum van 50 gram qua eigen bezit.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeuren?
Een hobby kweker mag 5 planten hebben volgens mij. Als er dan 3 klachten komen bij de politie en ze gaan bij je langs is er nog niks aan de hand hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |