In de grote steden is dat al jaren zoquote:Op woensdag 22 april 2009 11:05 schreef LethalNinja het volgende:
Nouja zeg, zin ze helemaal van de pot gefapt? Ik las gisteren dat ik niet meer met het ov kan rijden in de nacht. Het is dan niet meer geld als vervoersbewijs wat is dit voor bullshit? Betaal ik daar jaarlijks voor? Voor een kaart waarmee ik niet eens snachts kan reizen? In de toekomst moet je een speciale nachtkaart komen van 6 euro. Lekker is dat als je even van Hoofddorp naar Haarlem wilt.
Samenvatting klacht: bullshit bij de zuidtangent 300
[ afbeelding ]
Tja hier niet en ik vind 't gewoon duur, 6 euro is toch weer 3 biertjesquote:Op woensdag 22 april 2009 11:09 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
In de grote steden is dat al jaren zo6 euro is geen drol, zeker niet als je met de taxi naar huis gaat.
Niet zo miepen dus
Met c.a 70.000 inwoners praktisch een kleine stad, ik wil wel een auto kopen maar ik heb daar niet genoeg caching voorquote:Op woensdag 22 april 2009 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
TS gaat met het ov![]()
TS woont in een dorp![]()
OT: tijd om een auto of een fiets te kopen.
Maar een uithoek genoeg om er geen nachtbus te laten rijdenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Met c.a 70.000 inwoners praktisch een kleine stad, ik wil wel een auto kopen maar ik heb daar niet genoeg caching voor
Zo zit het niet, de zuidtangent reed wel al snachts. Maar nu moet je er ineens voor betalen ( ongeacht OV of niet) waarom zou ik er anders over klagen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar een uithoek genoeg om er geen nachtbus te laten rijden
Ja, voor niets gaat de zon op. Dat was al langer bekend. Dus je klacht is?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zo zit het niet, de zuidtangent reed wel al snachts. Maar nu moet je er ineens voor betalen ( ongeacht OV of niet) waarom zou ik er anders over klagen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zo zit het niet, de zuidtangent reed wel al snachts. Maar nu moet je er ineens voor betalen ( ongeacht OV of niet) waarom zou ik er anders over klagen.
wtf dude, ben je nou echt zo'n retard of speel je maar alsof?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, voor niets gaat de zon op. Dat was al langer bekend. Dus je klacht is?
Hij is een echtequote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wtf dude, ben je nou echt zo'n retard of speel je maar alsof?
Het rijdt iedere 6 minuten richting Hoofddorp-Plaza-Bijlmerquote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef 3lmo het volgende:
Wat is het nut van die bus in de OP?
Jij bent hier de retard: jij moet met het OV reizenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wtf dude, ben je nou echt zo'n retard of speel je maar alsof?
Je moet sowieso geen auto kopen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Met c.a 70.000 inwoners praktisch een kleine stad, ik wil wel een auto kopen maar ik heb daar niet genoeg caching voor
Misschien reis je voor 21:00, want dan kun je door elke deur instappen. Na dat tijdstip moet je steeds bij de sjoof langs.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef Drexl het volgende:
Ik heb überhaupt nog nooit iemand zien betalen voor de ZuidtangentDaarom is ie ook vaak gevuld met junks, zwerfers en alcoholisten
Hoevaak zit/zat jij erin dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef Drexl het volgende:
Ik heb überhaupt nog nooit iemand zien betalen voor de ZuidtangentDaarom is ie ook vaak gevuld met junks, zwerfers en alcoholisten
Niet vaak inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 16:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoevaak zit/zat jij erin dan?
Toen ik nog met de 300 reisde waren er zeer regelmatig controles.
En 2x een boete gehad
Heb je daarna je leven verbeterd of reis je nog vaak incognito?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoevaak zit/zat jij erin dan?
Toen ik nog met de 300 reisde waren er zeer regelmatig controles.
En 2x een boete gehad
Klopt.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Drexl het volgende:
[..]
Niet vaak inderdaadmaar hij staat toch wel een beetje als zwartrijdersbus bekend...?
Ja, omdat je per se langs de chauffeur moet. En 40% van het volk wat gebruik maakt van de 300 komt uit de bijlmer en is ....quote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Drexl het volgende:
[..]
Niet vaak inderdaadmaar hij staat toch wel een beetje als zwartrijdersbus bekend...?
Lease-auto ftwquote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je daarna je leven verbeterd of reis je nog vaak incognito?
Vergeet je Schalkwijk niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, omdat je per se langs de chauffeur moet. En 40% van het volk wat gebruik maakt van de 300 komt uit de bijlmer en is ....
.... inderdaad
In Amstelveen vaak bij halte Oranjebaanquote:Op woensdag 22 april 2009 16:25 schreef borisz het volgende:
Volgens mijn broertje staan ze vaak te controleren bij Schiphol en Graan voor Fisch.
Verder is het wel een lollige bus die lekker snel rijdt.
Alleen het volk in die bus.
Dat gaat binnenkort veranderen. Er ligt een voorstel klaar om de Zuidtangent langs het Ziekenhuis te leiden.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In Amstelveen vaak bij halte Oranjebaan
En het volk in de bus is inderdaad
Hoe dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gaat binnenkort veranderen. Er ligt een voorstel klaar om de Zuidtangent langs het Ziekenhuis te leiden.
Lees dit:quote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe dan?
's ochtends en 'avonds staat het daar muurvast. Ook zijn de wegen daar niet geschikt voor of ze moeten het daar flink omploegen. waar ze tot frustratie aan toe daar overigens al hard mee bezig zijn
Thx voor de info!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lees dit:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuidtangent_(lijn_300)
Heeft de kritiek op jouw toch een positieve draai gekregenquote:
's nachts worden de achterdeuren dichtgedaan en kan je alleen maar via de chauffeur de bus in..quote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef Sonja27 het volgende:
Je kan wel met het OV alleen betaal je 6 euro. We mogen blij zijn dat we hier in de randstad in de nacht met de bus mee kunnen reizen. Op veel andere plaatsen is dat wel anders. En ik ben best bereid om daar 6 euro voor te betalen als ik dan na het uitgaan veilig met de bus naar huis kan. Overigens is een maand of jaarabonnement wel geldig. Ov jaarkaart en gewone strippenkaart niet.
Dit is trouwens een afspraak tussen Connexxion en GVB dus op alle nachtlijnen in regio Amsterdam.
Connexxion laat die bussen niet rijden om geheel zonder eigen belang ons een dienst te bewijzen hoor. Er is een markt voor die nachtritten dus zij springen er op in, zo simpel is het. En als je het dan aanvankelijk voor dezelfde prijs doet als een dagrit en vervolgens het verhoogt naar een prijs waar ik en vele anderen ruim een roze strippenkaart van kan kopen, dan ben je op z'n minst een beetje raar bezig.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef Sonja27 het volgende:
Je kan wel met het OV alleen betaal je 6 euro. We mogen blij zijn dat we hier in de randstad in de nacht met de bus mee kunnen reizen. Op veel andere plaatsen is dat wel anders. En ik ben best bereid om daar 6 euro voor te betalen als ik dan na het uitgaan veilig met de bus naar huis kan. Overigens is een maand of jaarabonnement wel geldig. Ov jaarkaart en gewone strippenkaart niet.
Dit is trouwens een afspraak tussen Connexxion en GVB dus op alle nachtlijnen in regio Amsterdam.
Dat dus...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |