In de grote steden is dat al jaren zoquote:Op woensdag 22 april 2009 11:05 schreef LethalNinja het volgende:
Nouja zeg, zin ze helemaal van de pot gefapt? Ik las gisteren dat ik niet meer met het ov kan rijden in de nacht. Het is dan niet meer geld als vervoersbewijs wat is dit voor bullshit? Betaal ik daar jaarlijks voor? Voor een kaart waarmee ik niet eens snachts kan reizen? In de toekomst moet je een speciale nachtkaart komen van 6 euro. Lekker is dat als je even van Hoofddorp naar Haarlem wilt.
Samenvatting klacht: bullshit bij de zuidtangent 300
[ afbeelding ]
Tja hier niet en ik vind 't gewoon duur, 6 euro is toch weer 3 biertjesquote:Op woensdag 22 april 2009 11:09 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
In de grote steden is dat al jaren zo6 euro is geen drol, zeker niet als je met de taxi naar huis gaat.
Niet zo miepen dus
Met c.a 70.000 inwoners praktisch een kleine stad, ik wil wel een auto kopen maar ik heb daar niet genoeg caching voorquote:Op woensdag 22 april 2009 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
TS gaat met het ov![]()
TS woont in een dorp![]()
OT: tijd om een auto of een fiets te kopen.
Maar een uithoek genoeg om er geen nachtbus te laten rijdenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Met c.a 70.000 inwoners praktisch een kleine stad, ik wil wel een auto kopen maar ik heb daar niet genoeg caching voor
Zo zit het niet, de zuidtangent reed wel al snachts. Maar nu moet je er ineens voor betalen ( ongeacht OV of niet) waarom zou ik er anders over klagen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar een uithoek genoeg om er geen nachtbus te laten rijden
Ja, voor niets gaat de zon op. Dat was al langer bekend. Dus je klacht is?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zo zit het niet, de zuidtangent reed wel al snachts. Maar nu moet je er ineens voor betalen ( ongeacht OV of niet) waarom zou ik er anders over klagen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zo zit het niet, de zuidtangent reed wel al snachts. Maar nu moet je er ineens voor betalen ( ongeacht OV of niet) waarom zou ik er anders over klagen.
wtf dude, ben je nou echt zo'n retard of speel je maar alsof?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, voor niets gaat de zon op. Dat was al langer bekend. Dus je klacht is?
Hij is een echtequote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wtf dude, ben je nou echt zo'n retard of speel je maar alsof?
Het rijdt iedere 6 minuten richting Hoofddorp-Plaza-Bijlmerquote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef 3lmo het volgende:
Wat is het nut van die bus in de OP?
Jij bent hier de retard: jij moet met het OV reizenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wtf dude, ben je nou echt zo'n retard of speel je maar alsof?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |