je weet tog hoe het gaat, als 1 schaap over de dam is,, volgen er meerquote:Op woensdag 22 april 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zegt dat meer over die ene mongool die begon of al die andere die hem klakkeloos volgden?
Follow the leader leader leaderquote:Op woensdag 22 april 2009 11:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Zegt dat meer over die ene mongool die begon of al die andere die hem klakkeloos volgden?
If there is 1 sheep over the hooverdam, there will be morequote:Op woensdag 22 april 2009 11:52 schreef Olment het volgende:
[..]
je weet tog hoe het gaat, als 1 schaap over de dam is,, volgen er meer
nom nom nomquote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hou eens op met dan nom nom nom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bezig!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Jij moet aan de slag voor jnlou. vrijdagochtend om 8 uur wil ik dat bedrijfsplan in m'n inbox
ach ja.. jna is toch al het zwarte schaap van de SC familiequote:Op woensdag 22 april 2009 11:52 schreef Olment het volgende:
[..]
je weet tog hoe het gaat, als 1 schaap over de dam is,, volgen er meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
nom nom nomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag "Volg de Skoda rijder" ook?quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
nom nom nomIk moet denken aan het nummer pokerface. Die begint ook met nomnommon..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let maar op. Zodra jij Indi nu ziet eten of aan iets ziet likken ga je voor jezelf NOM NOM NOM geluidje makenquote:
en wat nou als de "Leader" in een skoda rijdt?quote:
ik vind het zo verschrikkelijk irritant he..quote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef jna het volgende:
[..]
Let maar op. Zodra jij Indi nu ziet eten of aan iets ziet likken ga je voor jezelf NOM NOM NOM geluidje maken
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik vind het zo verschrikkelijk irritant he..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:05 schreef jna het volgende:
[..]en toch klik ik weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga maar lunchen...![]()
Nico tijdens het lunchen: "NOM NOM NOM"quote:Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en toch klik ik weer
ik ga maar lunchen...
ja ik ook,, altijd wel nieuwsgierig wat mensen in een spoiler zettenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en toch klik ik weer
ik ga maar lunchen...
Gah! Ik trade met jou lekker in CyberNations(?!)quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef Olment het volgende:
[..]
ja ik ook,, altijd wel nieuwsgierig wat mensen in een spoiler zetten
wie ben jij in CN dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:13 schreef denB het volgende:
[..]
Gah! Ik trade met jou lekker in CyberNations(?!)
Net klaar met lunchen, nog een heel stukje paasstol met spijs op
Hihihihiquote:Op woensdag 22 april 2009 12:09 schreef jna het volgende:
[..]
Nico tijdens het lunchen: "NOM NOM NOM"
Indy + nom nom nom = icanhazcheezburger materialquote:Op woensdag 22 april 2009 11:58 schreef jna het volgende:
[..]
Let maar op. Zodra jij Indi nu ziet eten of aan iets ziet likken ga je voor jezelf NOM NOM NOM geluidje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |