Ik probeer ze al vanaf 8.30 te bereiken, toen na 9 uur nog 5x geprobeerd.quote:
Stuur een kogel briefquote:Op woensdag 22 april 2009 10:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik probeer ze al vanaf 8.30 te bereiken, toen na 9 uur nog 5x geprobeerd.
Ze krijgen de tering maar
Een beetje meelpoeder in een envelop is al voldoendequote:Op woensdag 22 april 2009 10:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk dat een briefje met een kogellager niet zoveel indruk zal maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:45 schreef Dragorius het volgende:
Wie probeer je te bereiken en waarom? Verleg je woede en ga een mooiiboy/mocro/Tokkie (*doorhalen wat niet van toepassing is) voorzien van vleeswonden
DisclaimerIk probeer een één of ander lokaal huis aan huiskrantje te bereiken, voor mijn werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef Heider00sje het volgende:
De eisen van de gemiddelde consument liggen tegenwoordig erg hoog. Persoonlijk vind ik het allemaal mierenneukerrij.
Dan is het toch geen kogelbrief meer?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:43 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Een beetje meelpoeder in een envelop is al voldoende
Kogelbrieven zijn dan ook zo 2001quote:Op woensdag 22 april 2009 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan is het toch geen kogelbrief meer?
Open je zo'n brief en dan denk je bij jezelf: 'Pff, wat ben ik genakt door deze afzender'quote:Op woensdag 22 april 2009 11:00 schreef genakt het volgende:
[..]
Kogelbrieven zijn dan ook zo 2001
Tegenwoordig anthrax in je brief
Ga maar eerste zoeken wat anthrax isquote:Op woensdag 22 april 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Open je zo'n brief en dan denk je bij jezelf: 'Pff, wat ben ik genakt door deze afzender'
miltvuurquote:Op woensdag 22 april 2009 11:04 schreef genakt het volgende:
[..]
Ga maar eerste zoeken wat anthrax is
zal ik jou een brief met miltvuur sturenquote:
Ben ik dan een partij genakt zeg, niet normaalquote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef genakt het volgende:
[..]
zal ik jou een brief met miltvuur sturen
smelt zo die banaan weg uit je oor
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:25 schreef Rasher het volgende:
Dit forum is geopend van maandag t/m zondag, 24 uur per dag. U kunt uw klacht dan opnieuw formuleren.
inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben ik dan een partij genakt zeg, niet normaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |