Het gaat toch ook om het krediet wat je er op zetquote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef teamlead het volgende:
ts kan er niet mee omgaan? En hoezo 15 euro? Dat ding kost 7,50
is minimaal 10 euro dus als ts het 3 keer heeft geprobeerdquote:Op woensdag 22 april 2009 09:58 schreef hoppla het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om het krediet wat je er op zet
Drie keer een bedrag op laten zetten in de automaat. Dan moet je dat ding in het gat laten liggen totdat de automaat zegt dat het bedrag er op staat. Dat doe ik, en dan haal ik het ding er uit, en zegt: 'transactie mislukt'quote:Op woensdag 22 april 2009 09:54 schreef teamlead het volgende:
ts kan er niet mee omgaan? En hoezo 15 euro? Dat ding kost 7,50
De laatste keer dat ik keek was het minimaal 5 euro...quote:Op woensdag 22 april 2009 09:58 schreef genakt het volgende:
[..]
is minimaal 10 euro dus als ts het 3 keer heeft geprobeerd
klopt hier iets niet
minimumbedrag kan je volgens mij zelf kiezen, 3 euro kan iig ook nog.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:58 schreef genakt het volgende:
[..]
klopt hier iets niet
Een goed systeem zou controleren of het bedrag is bijgeschreven op de chipkaart.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:40 schreef ikbenik het volgende:
Die automaat staat te loeien, er staat in het groot op het scherm vooral de chipkaart niet uit de automaat te halen. En toch zijn veel mensen eigenwijs en halen de kaart eruit nadat ze op "ja" hebben gedrukt bij pinnen. En dan klagen dat opwaarderen niet lukt. Volgende keer even iets langer wachten todat je op het scherm ziet staan dat de kaart opgewaardeerd is.
En wil je het helemaal met zekerheid doen: ga gewoon naar het loket.
Het komt er toch, en natuurlijk zijn er veel kinderziektes maar die worden uiteindelijk wel opgelost. Als het eenmaal werkt zijn er veel voordelen. Nooit meer strippenkaarten halen die je later toch niet opmaakt, nooit meer apart betalen/kaarten halen voor metro of trein.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:01 schreef Kai-Itza het volgende:
OV-Chipkaartze willen maar niet toegeven dat het niet werkt.
ALs je er niet mee kan omgaan werkt het niet neequote:Op woensdag 22 april 2009 11:01 schreef Kai-Itza het volgende:
OV-Chipkaartze willen maar niet toegeven dat het niet werkt.
Hier ook, enkel in de opstartfase wat problemen die gewoon zónder probleem weer werden opgelost door terugstortingen, extra kortingen en extra saldo voor de moeite om naar zo'n loket te wandelen.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:13 schreef genakt het volgende:
[..]
ALs je er niet mee kan omgaan werkt het niet nee
ik reis er elke dag mee en nooit problemen
het is een HOAX!! TS liegtquote:Op woensdag 22 april 2009 09:58 schreef genakt het volgende:
[..]
klopt hier iets niet
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 13:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Overigens nog steeds gratis doordeweeks als ex-student, top systeem.
Geen idee, klaar met studeren -> ov kaart inleveren -> andere kaart behouden en sta blijkbaar nog steeds als student in het systeem een jaar na dato.quote:Op woensdag 22 april 2009 14:19 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |