Inderdaad, geweldige vent.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:22 schreef Armageddon het volgende:
Lekker belangrijk. Jan de Hoop is een baas.
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:22 schreef Armageddon het volgende:
Lekker belangrijk. Jan de Hoop is een baas.
En op elke andere zender mag het wel van jou?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:28 schreef TheClown1 het volgende:
Jan de Hoop is ook een held. Nog een fijne dag is altijd een mooie afsluiter maar FC Heerenveen. Kom op man, dit soort fouten maak je niet op een dergelijke zender
nou geen enkele nederlandse zender mag een dergelijke fout maken. soms wordt dit soort nieuws ook wel op de duitse zdf uitgezonden en dan kan een fout voorkomen maar een nederlandse zender nee, die moeten gewoon weten dat het SC isquote:Op woensdag 22 april 2009 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En op elke andere zender mag het wel van jou?
Zulks een minimaal verschil, wat ook nog eens van minimaal belang is voor het begrijpen van boodschap welke verkondigd word door dhr. De Hoop.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:47 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nou geen enkele nederlandse zender mag een dergelijke fout maken. soms wordt dit soort nieuws ook wel op de duitse zdf uitgezonden en dan kan een fout voorkomen maar een nederlandse zender nee, die moeten gewoon weten dat het SC is
Ik heb liever dat je je druk gaat maken om echt belangrijke zaken. Wereldvrede, hongersnood of schending van de mensenrechten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef TheClown1 het volgende:
voetballiefhebbers vinden dit soort fouten zeker wel belangrijk.
1 fokking lettertjequote:Op woensdag 22 april 2009 10:15 schreef TheClown1 het volgende:
voetballiefhebbers vinden dit soort fouten zeker wel belangrijk.
ik dacht dat jij je daarmee bezig ging houden maar gezien de berichten op FP doe je het niet goed. Binnenkort maar even weer evalueren om te kijken of we je nog aanhouden.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je je druk gaat maken om echt belangrijke zaken. Wereldvrede, hongersnood of schending van de mensenrechten bijvoorbeeld.
Wat ik wil zeggen is: MAAK JE NIET ZO DRUK, je snapt toch wat er bedoeld word.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:20 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij je daarmee bezig ging houden maar gezien de berichten op FP doe je het niet goed. Binnenkort maar even weer evalueren om te kijken of we je nog aanhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |