Da's al eb'n geledenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze konden jou zelfs mod maken... Dus het lijkt me sterk.
nee gelukkig niet, maar het zijn vaak wel van die volslanke types die het constant over hun ex moeten hebben, of over de zoveelste mislukte afval-pogingquote:Op woensdag 22 april 2009 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh, nee. Bij jou is hetzelfde onderwerp?
Dat zijn hier dagelijks terugkerende onderwerpenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, maar het zijn vaak wel van die volslanke types die het constant over hun ex moeten hebben, of over de zoveelste mislukte afval-poging
en evt die banaan hanteren?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze niet aantrekkelijk. Ik moet er niet aan denken om met één van hun te neuken
Wat zegt de orkaan tegen de palmboom?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:00 schreef jagga het volgende:
Bleh, ik heb nu al geen zin meer en ik moet nog zo lang
Jitzzzze, vertel eens een grap... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hier kom je niet meer uitquote:Op woensdag 22 april 2009 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik vind ze niet aantrekkelijk. Ik moet er niet aan denken om met één van hun te neuken
Waarom hap ik ookquote:Op woensdag 22 april 2009 09:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee hier kom je niet meer uit [ afbeelding ]
Grapje....
een gleuf is een gleuf, jij eenkennig mannetjequote:Op woensdag 22 april 2009 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen lelijke mensen die geen keus hebbenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:03 schreef jagga het volgende:
[..]
een gleuf is een gleuf, jij eenkennig mannetje![]()
Gewoon van achteren nemen, zie je haar rotkop ook niet
Ok, ik moest lachenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:04 schreef Gupje het volgende:
Komt een giraf bij de bakker...
Slager: hoi.
Giraf: Ja.
Slager: Ja wat?
Giraf: Ja bakker?
Slager: Ik ben geen bakker.
Giraf: Maar aan het begin van de mop staat van wel!
Bakker: Oeps.
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat zegt de orkaan tegen de palmboom?Godver ik moest lachen maar jezus wat was die slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
Ja, echt he?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:06 schreef jagga het volgende:
[..]
Godver ik moest lachen maar jezus wat was die slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:06 schreef jagga het volgende:
[..]
Godver ik moest lachen maar jezus wat was die slecht²
quote:Op woensdag 22 april 2009 09:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, echt he?
Nog eentje:
Hoe bepaal je de leeftijd van een juwelier?Wat is het verschil tussen een groene en een gele muur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Ja klopt lelijk ben ik welquote:Op woensdag 22 april 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen lelijke mensen die geen keus hebben
Dope film!quote:Op woensdag 22 april 2009 09:06 schreef Skaff-a het volgende:
TT en ik kijk nu al een kankervette filmlucky number slevin
quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 09:09 schreef Cybey het volgende:
Wat is het verschil tussen een kanarie?Hoe even is hij dan lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Zelfkennis is okequote:Op woensdag 22 april 2009 09:09 schreef jagga het volgende:
[..]
Ja klopt lelijk ben ik wel![]()
wat een zelfkennis he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |