Met lijm kan je niet slippen?!!?!!!111EINZquote:
En dan zeggen dat ik slechte grappen maakquote:Op woensdag 22 april 2009 10:38 schreef jagga het volgende:
[..]
Met lijm kan je niet slippen?!!?!!!111EINZ
WANT DAT PLAKT!1?!!111!!! EINZ LOLLERZ
mijn god wat slecht.... ik moet echt een hobby zoeken![]()
Jullie liggen op een lijnquote:Op woensdag 22 april 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik slechte grappen maak
ja sorry dit is de verveling...quote:Op woensdag 22 april 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik slechte grappen maak
Ik wil niet weten wat je uitkraamt als je dronken in de gordijnen hangtquote:Op woensdag 22 april 2009 10:41 schreef jagga het volgende:
[..]
ja sorry dit is de verveling...
Als ik gedronken heb ben ik helemaal erg![]()
goedemorgen!quote:
Dat zou ik ook roepenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:44 schreef jagga het volgende:
Ik heb ooit klappen gekregen omdat ik een kerel had uit staan lachen in de discotheek.
Die kerel had een wit shirtje aan en een een of ander wijf had per ongeluk rood spul op zijn shirt gemorst.
ik: WOEHAHAHAHA check hem! op zijn neus getikt door een wijf! LOSER! WHAHAHA check hem bloeden!
gevolg: klappen
Dat komt er nooit; zoiets is niet te handhaven.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:49 schreef Gupje het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)genoten-in-auto.html
WTF!
Ik denk het niet. WANT IK GA WEER WEGquote:Op woensdag 22 april 2009 10:46 schreef jagga het volgende:
[..]
goedemorgen!![]()
Misschien nu jij er bent komt er een beetje leven in de brouwerij.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk het niet. WANT IK GA WEER WEG![]()
![]()
![]()
![]()
Doei!
quote:Belg geeft zoon echte trein met wagons
LEBBEKE - Een Belg heeft zijn zoon een echte locomotief met drie wagons gegeven voor zijn 21e verjaardag. Op zijn verjaardag mocht hij met zijn eigen trein vol vrienden rijden op een ongebruikt spoor tussen Dendermonde en Puurs.
De trein is een afgedankt model van het Belgische spoorbedrijf NMBS, gekocht voor de schrootprijs van een paar duizend euro.
De jarige jongeman Dieter Van Landuyt uit het Vlaamse Lebbeke is al sinds zijn kindertijd verzot van treinen. Al jaren helpt hij bij een vereniging van stoomlocomotieven. Volgende maand begint hij aan een baan als machinist op een echte stoptrein van de NMBS.
Een beetje wrang wel voor zijn vader, die zelf een transportbedrijf heeft met dertig vrachtwagens. De zoon is zijn enige kind, maar heeft totaal geen interesse voor trucks of voor overname van het bedrijf. Die vindt hij te gewoon.
''Eigenlijk ook een opluchting'', zegt de vader maandag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. ''Want anders zou ik me alleen maar afvragen wat mijn zoon later van mijn bedrijf zou maken. Die zorg zal ik dus nooit hebben.''
Ik heb gewoon een fulltime baanquote:Op woensdag 22 april 2009 11:06 schreef jagga het volgende:
Ey Jitzzzze..?
Wat doe jij eigenlijk voor werk/school?
Aangezien jij de enige hier lijkt te zijn die thuis zit te lamballen, aangezien je al vanaf vanochtend hier continue aanwezig bent.
Ben je scholier met tig vrije uren?
Student met een lamme instelling?
iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |