Oh noez!!quote:Op woensdag 22 april 2009 01:54 schreef W00fer het volgende:
Kruip lekker terug onder je steen, dit gezanik is wel van jou belastingcenten he.
Uit het feit dat men er bij de NOS al over aan het nadenken isquote:Op woensdag 22 april 2009 01:56 schreef PeZu het volgende:
hee xenofoobje, waar maak jij uit op dat dit daadwerkelijk ook gaat gebeuren?
Mwah daar is al niets meer aan te doen, aan wat ik in de OP postte wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh noez!!!1
Ik ga me hier even druk om maken terwijl één of andere beroepsleugenaar veul meer centjes wegtyft voor wat nutteloze oorlogapparaatjes.
quote:Op woensdag 22 april 2009 02:04 schreef W00fer het volgende:
[..]
Uit het feit dat men er bij de NOS al over aan het nadenken is?
Schandalig, ja! Al die niet-blanken op de tvquote:Op woensdag 22 april 2009 02:12 schreef W00fer het volgende:
U hebt vergeten te lezen het multiculti beleid van de PO ?
heeft die woofer soms je hersens eruit getrild want echt werkelijk waar je kraamt je reinste onzin uitquote:Op woensdag 22 april 2009 02:12 schreef W00fer het volgende:
U hebt vergeten te lezen het multiculti beleid van de PO ?
Wie weet is het wel een zeldzaam uilenras?quote:Op woensdag 22 april 2009 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
Die wenkbrouwen
Is een pincet ook niet halal?
quote:Op woensdag 22 april 2009 07:10 schreef Strolie75 het volgende:
Die wenkbrouwen
Is een pincet ook niet halal?
Al dat fucking gegeneraliseer ookquote:Op woensdag 22 april 2009 15:51 schreef Skylark. het volgende:
Wát denken die kut-Marokkanen wel niet?
"Bla bla dat hoort zo daar hebben we recht op."
PARDON?
Opflikkeren, ze mogen fucking blij zijn dat ze hier uberhaupt mogen wonen gezien alles wat dat tuig uitvreet.
op fok zijn het stuk voor stuk, brigadiers van de eerste klasse, die strijden voor een pure natie maar op straat schichtige muizenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Al dat fucking gegeneraliseer ook
Alsof ze allemaal en stuk voor stuk zo zijn.
zij proberen het ten minstequote:Op woensdag 22 april 2009 16:21 schreef wikwakka2 het volgende:
En dat taaltje dat er uit hun mond komt is het woord "Nederlands" niet waard.
Als je al je hele leven in Nederland woont is er geen enkele reden waarom je níét vloeiend Nederlands zou kunnen spreken.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:23 schreef beverton het volgende:
[..]
zij proberen het ten minste![]()
![]()
, dat wilt echt niet zeggen dat ze het correct doen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:51 schreef Skylark. het volgende:
Wát denken die kut-Marokkanen wel niet?
"Bla bla dat hoort zo daar hebben we recht op."
PARDON?
Opflikkeren, ze mogen fucking blij zijn dat ze hier uberhaupt mogen wonen gezien alles wat dat tuig uitvreet.
Kom jij eens met 3 Marokkanen aan die wat voor Nederland hebben teruggedaan, en kom alsjeblieft niet aan met Aboutaleb. En zet die 3 (als je ze al kan vinden) eens tegenover de overlast en rotzooi van de rest.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Al dat fucking gegeneraliseer ook
Alsof ze allemaal en stuk voor stuk zo zijn.
Ja, maar hoeveel Marokkaanse dames zien er zo uit? Niet zo veel, al helemaal niet als je kijkt wat er in dat filmpje voorbij kwam.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Marokkaanse chickies.
[ afbeelding ].
ik heb een uiterst vriendelijke marokkaanse buurman, die runt een kringloopzaakje, helpt de hulp behoefende waar hij kan, nog nooit een vlieg kwaad zien doenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom jij eens met 3 Marokkanen aan die wat voor Nederland hebben teruggedaan, en kom alsjeblieft niet aan met Aboutaleb. En zet die 3 (als je ze al kan vinden) eens tegenover de overlast en rotzooi van de rest.
"Ze zijn niet allemaal zo hoor![]()
". Nee, alleen maar 98%.
Okay, dan hebben we die drie al. Loop nu eens rond op Amsterdam of Rotterdam CS met je portemonnee in de hand?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een uiterst vriendelijke marokkaanse buurman, die runt een kringloopzaakje, helpt de hulp behoefende waar hij kan, nog nooit een vlieg kwaad zien doen
zijn zoon organiseert activiteiten in het buurtcentrum voor de jeugd en is een uitemate beleefde jongeman
en zo ken ik er nog wel een paar
Nouja ik zie op straat genoeg mooie Turkse en Marokkaanse dames lopen hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel Marokkaanse dames zien er zo uit? Niet zo veel, al helemaal niet als je kijkt wat er in dat filmpje voorbij kwam.
dat deed ik een keer, kwam er een blanke junk op een fiets langs die mijn lege portemonnee stalquote:Op woensdag 22 april 2009 16:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, dan hebben we die drie al. Loop nu eens rond op Amsterdam of Rotterdam CS met je portemonnee in de hand?
Ik beweer het tegendeel ook niet heur, maar dat NOS-filmpje creeert wel een negatiever beeldquote:Op woensdag 22 april 2009 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nouja ik zie op straat genoeg mooie Turkse en Marokkaanse dames lopen hoor.
jazeker wel, door de taalproblemen van de ouders wordt er thuis niet dan wel nauwelijks Nederlands gesproken. Hierdoor beginnen deze kinderen met een taalachterstand die erg moeilijk in te halen of weg te werken valt als je ook nog eens op een zwarte school wordt geplaatst.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je al je hele leven in Nederland woont is er geen enkele reden waarom je níét vloeiend Nederlands zou kunnen spreken.
Je doet alleens gek om de drugshandel die 'snachts plaatsvindt in jouw bovenwoning te verbloemen voor de argeloze buurt.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een uiterst vriendelijke marokkaanse buurman, die runt een kringloopzaakje, helpt de hulp behoefende waar hij kan, nog nooit een vlieg kwaad zien doen
zijn zoon organiseert activiteiten in het buurtcentrum voor de jeugd en is een uitemate beleefde jongeman
en zo ken ik er nog wel een paar
ik doe watquote:Op woensdag 22 april 2009 17:38 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je doet alleens gek om de drugshandel die 'snachts plaatsvindt in jouw bovenwoning te verbloemen voor de argeloze buurt.
Laten we hopen dat dat nooit zal gebeurenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
![]()
Als Maryam ooit een hoofddoek gaat dragen dan gaat ik PVV stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |