dit dusquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
alsof Turken hun mede-Turken gaan verraden.![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:13 schreef marcel-o het volgende:
Goed geïntegreerde Turken zijn anders beter in Nederlands geschrift dan TS![]()
en kotsen minder
ik kreeg echt het idee dat ik in turkije op vakantie was (the horror)quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
tja, de verdachten zijn in 90% van de gevallen allochtoon
Dus zo bereik je hun gemeenschap.
Dat denk ik ook weleens in bepaalde wijken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik kreeg echt het idee dat ik in turkije op vakantie was (the horror)
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:49 schreef Marurk het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/11067
Ik lach me er dood om, die gasten zijn zo crimineel als de pest dat opsporing verzocht gewoon hun programma vertaald, en precies, in elke turkse familie zit wel een crimineel dus dat dekt elkaar (letterlijk).quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dat doen ze al best lang, en alsof Turken hun mede-Turken gaan verraden.![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:49 schreef Marurk het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/11067
Haha ja, Turkse ondertiteling tijdens Opsoring Verzocht geeft idd duidelijk aan dat er een probleem is.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ze houden gewoon rekening met de doelgroep TS ?
Of dacht je dat die overvallen opgelost werden door blanke huisvrouwen van 50 die de dader kennen ? Nee. Ws. door snatches binnen de Marokkaanse gemeenschap.
Ik vind het best. Zolang dat tuig maar de bajes in gaat.
Maar ja: De regering ontkent nog steeds dat dit probleem er is
Zie jij ooit (op de supermarkt na) marokkanen van 40+ op straat ? Ik niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:38 schreef BroesWillems het volgende:
Net alsof ze überhaupt naar opsporing verzocht kijken...
Goed punt....quote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie jij ooit (op de supermarkt na) marokkanen van 40+ op straat ? Ik niet.
Volgens mij is het gewoon een sport voor hun om op tv te komen:
Kijk Mustapha op TV !! Wollah ! +5 ! Hij supermarkt met mongolen overvallen hebben ! Respect !1-__
Ieck volgende keer beter kunnen !1_
Dan moet ik je bij deze even in de rede vallenquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:13 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dat doen ze al best lang, en alsof Turken hun mede-Turken gaan verraden.![]()
snap je mijn hele punt wel?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:39 schreef Westsidee het volgende:
Als het niet zou werken en ook die Turkse tolken nooit een Turk aan de lijn zouden krijgen, dan zouden ze er 10 jaar terug mee opgehouden zijn, denk je niet? Feit is gewoon dat het meer tips oplevert en dus zinvol is.
Het programma handelt enkel naar de huidige realiteit of die nu realiteit wenselijk is of niet. Feit is dat die Turken geen nederlands kunnen en dus handelen ze daar naar. Het falend integratiebeleid kun je moeilijk bij zo'n programma neer gaan leggen.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
snap je mijn hele punt wel?![]()
waarom leren die turken (en zo passen ze zich dus aan) geen nederlands? waarom moeten er 10 miljoen nederlanders minutenlang getergd worden met een ondertiteling die uit niks anders bestaat dan abra cadabra?
Opsporing verzocht is dan ook geen entertainment. In jouw ogen wellicht wel.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
waarom leren die turken (en zo passen ze zich dus aan) geen nederlands? waarom moeten er 10 miljoen nederlanders minutenlang getergd worden met een ondertiteling die uit niks anders bestaat dan abra cadabra?
Omdat de meeste turken gastarbeiders waren in de jaren 70. Dat waren geen hoog geschoolden. Deze zijn in NL gebleven. Groot deel leert de kiender geen Nederlands. Dat doet de maatschappij en dat ben jij.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Exact, het programma toont alleen maar aan. Niks meer dan dat.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:16 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Het programma handelt enkel naar de huidige realiteit of die nu realiteit wenselijk is of niet. Feit is dat die Turken geen nederlands kunnen en dus handelen ze daar naar. Het falend integratiebeleid kun je moeilijk bij zo'n programma neer gaan leggen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Exact, het programma toont alleen maar aan. Niks meer dan dat.
Nee. Doet 't maar op je shirt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:11 schreef S1nn3rz het volgende:
dames en heren, mag ik wellicht even een teiltje om te kotsen?![]()
![]()
je overschat jezelf schromelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 13:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou vriend, al kreeg ik een reis cadeau met 1000 euro zakgeld, mij niet gezien in turkije, marokko, spanje of meer van die achterlijke landen.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:53 schreef dieselnoi het volgende:
Dit heet gewoon algemene ontwikkeling en een gratis cursus Turks. Mag je ze dankbaar voor zijn voor als jij later naar Turkije op vakantie gaat of handelrelaties met Turkse bedrijven aangaat.
Inderdaad, alle Turken terugsturen naar Marokko !quote:Op woensdag 22 april 2009 08:26 schreef tweaald het volgende:
[..]
Ik lach me er dood om, die gasten zijn zo crimineel als de pest dat opsporing verzocht gewoon hun programma vertaald, en precies, in elke turkse familie zit wel een crimineel dus dat dekt elkaar (letterlijk).
ex-crew?quote:
De taal in kwestie is toch Turks. Waarom heb je het dan steeds over Marokkanen.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie jij ooit (op de supermarkt na) marokkanen van 40+ op straat ? Ik niet.
Volgens mij is het gewoon een sport voor hun om op tv te komen:
Kijk Mustapha op TV !! Wollah ! +5 ! Hij supermarkt met mongolen overvallen hebben ! Respect !1-__
Ieck volgende keer beter kunnen !1_
Gelijk heb je. Geef mij die 1000 euro en de reis maar. Dan blijf jij lekker thuis in je camper.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou vriend, al kreeg ik een reis cadeau met 1000 euro zakgeld, mij niet gezien in turkije, marokko, spanje of meer van die achterlijke landen.
Zijn allebei zandnegers.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:11 schreef Zaith het volgende:
[..]
De taal in kwestie is toch Turks. Waarom heb je het dan steeds over Marokkanen.
Slim punt.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:12 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Zijn allebei zandnegers.
Alsof Turken verschil zien tussen een Belg, Duitser of NL' er
Achterlijke inteelt-Urkerquote:Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou vriend, al kreeg ik een reis cadeau met 1000 euro zakgeld, mij niet gezien in turkije, marokko, spanje of meer van die achterlijke landen.
Ik neem een zakje met kleingeld mee, een handdoek en kijk buienradar.nl. Wanneer het mooi weer is, ga ik lekker op vakantie naar het buitenland. En boek een ticket naar Rotterdam. Daar aangekomen leg ik mijn handdoek neer en gooi wat kleingeld in de lucht.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:24 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Achterlijke inteelt-Urker
Prima, blijf jij lekker altijd in je eigen dorp, en van daaruit lekker je mening over de rest van de wereld - die je nooit gezien of ervaren hebt - geven.
Je bent het Nederlandse equivalent van de Amerikaanse inteelt-redneck.
Moet je het hele teletekst in turks maken. Anders kan men het niet vinden.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:31 schreef Louis1988 het volgende:
denk wel dat de meeste Turken die hier wonwn en werken, zeker voor landere tijd, aardig met de Nederlandse tal overweg kunnen en dan lijkt mij dat overbodig.
maar als het meer tips opleveren gaat en dan met name door de kleine groep die dan weer niet Nederlands spreken zou je ondertiteling via teletekst moeten kunnen actieveren in meerdere talen, byvoorbeeld dat wat ze in Marokko spreken of in Arabie, hoe die talen dan ook mogen heten.
dan heb niemand er last van en hebben mensen die het Nederlands niet goed genoeg onder de knie hebben wel de mogelijkheid het nieuws en/of dat "opsporing"verzocht" goed te volgen
en misschien is dat ook nog leerzaam zodat ze iets sneller het Nederlands kunnen leren...
ondertiteling geactiveerd via keuze op teletekst;; goed idee!!
nee met de sleurhut naar de camping is leukquote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef devl1nsect het volgende:
(echte vakantiegangers boeken geen reis naar Turkijke of Marokko).
Wat een onzin.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik neem een zakje met kleingeld mee, een handdoek en kijk buienradar.nl. Wanneer het mooi weer is, ga ik lekker op vakantie naar het buitenland. En boek een ticket naar Rotterdam. Daar aangekomen leg ik mijn handdoek neer en gooi wat kleingeld in de lucht.
Heerlijk. Zie ze springen om het geld en het onverstaanbare taaltje. Net alsof ik op vakantie ben buiten Nederland. En kan mijn eigen eten vreten zonder buikgriep te hebben.
![]()
Nee, ECHTE vakantiegangers. Niet vakantiegangers.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nee met de sleurhut naar de camping is leuk
aaah en gelukkig ben jij de beleidsbepalende instantie als het gaat om echte vakantie zakenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:37 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Nee, ECHTE vakantiegangers. Niet vakantiegangers.
Sleurhut
Natuurlijk, hij is immers al 8x naar Frankrijk geweest !quote:Op woensdag 22 april 2009 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah en gelukkig ben jij de beleidsbepalende instantie als het gaat om echte vakantie zaken
Nee, dat urker en dorp verhaal van je. Dat is de waarheid zeker en geen onzin?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:37 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dat je Istanbul tegenwoordig misschien te touristisch vindt, soit.
Maar aan Marrakech mis je echt wat.
Jij ziet mij als beleidsbepalende instantie?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah en gelukkig ben jij de beleidsbepalende instantie als het gaat om echte vakantie zaken
HAHAHAAH! Das een goeiequote:Op woensdag 22 april 2009 16:40 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is immers al 8x naar Frankrijk geweest !
t scheelt maar n letter trouwensquote:Op woensdag 22 april 2009 16:41 schreef devl1nsect het volgende:
Nee, dat urker en dorp verhaal van je.
eerst shoppen bij de Lidl of Aldi en zoquote:Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nee met de sleurhut naar de camping is leuk
als k ergens op vakantie ga, eet ik lokaal voerquote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef Louis1988 het volgende:
[..]
eerst shoppen bij de Lidl of Aldi en zo
neem jij lekker je eigen spaghetti mee naar Italie??![]()
jij liever dan ik, om half 5 opstaanquote:Op woensdag 22 april 2009 16:48 schreef Louis1988 het volgende:
ik kan wel verse broodjes voor je maken, ik ben bakker
Zo hee, mag ik je aanraken ?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:42 schreef devl1nsect het volgende:
HAHAHAAH! Das een goeie![]()
(heb er gewoond muts)
Dat is niet leuk, Ik heb een huidaandoening waardoor ik weinig pigment aanmaak, daar kan ik niks aan doen, rotzakquote:Op woensdag 22 april 2009 16:54 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Nee liever niet.![]()
Ga eerst maar eens op vakantie met je witte lijk op die foto van je
whehehe, pwned. kutwijf.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:08 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, Ik heb een huidaandoening waardoor ik weinig pigment aanmaak, daar kan ik niks aan doen, rotzak
nee, jij gedraagt je lekker hier op het forumquote:Op woensdag 22 april 2009 17:18 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Hou je bek, m'n zusje is er 2 jaar terug aan overleden, mafkees.
what comes around goes around.quote:Achterlijke inteelt-Urker
Prima, blijf jij lekker altijd in je eigen dorp, en van daaruit lekker je mening over de rest van de wereld - die je nooit gezien of ervaren hebt - geven.
Die Duitser is natuurlijk te herkennen aan z'n bratwurst und bier.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:12 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Zijn allebei zandnegers.
Zit misschien in de cultuur?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:42 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet dat sommige bevolkingsgroepen moeilijker integreren dan anderen (zonder iedereen over een kam te scheren trouwens); kijk, Nederland heeft ook best veel inwoners van Chinese komaf, maar daar heb je nooit last van en ze werken ook nog hard.
Waarom kan dat bij andere niet ?
Grappig gezien de hele turkse en marokkaanse wereld uit inteelt bestaatquote:Op woensdag 22 april 2009 16:24 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Achterlijke inteelt-Urker
Ik zeg het wel: Ras, het heeft allemaal met de genen te maken, vriendin van me kende twee marokkaanse zusjes, eentje in uiterlijk veel Europeser en sprak accentloos Nederlands, haar zus die zwaar rifberbers eruit zag sprak met een heel zwaar accent, heeft allemaal met de genen te maken.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:42 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet dat sommige bevolkingsgroepen moeilijker integreren dan anderen (zonder iedereen over een kam te scheren trouwens); kijk, Nederland heeft ook best veel inwoners van Chinese komaf, maar daar heb je nooit last van en ze werken ook nog hard.
Waarom kan dat bij andere niet ?
Nee, inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
neen, de turken, marokkanen, antillianen, bananen en andere mofo's passen zich gewoon niet aan in dit land.
ja want een managementpositie is natuurlijk de hoogste trede die je kunt beklimmen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, inderdaad![]()
Ik zal morgen mijn Marokkaanse collega die waarschijnlijk beter Nederlands spreekt dan jij vragen om zijn managementpositie aan jou op te geven.
Geef hem maar een enkeltje marokko.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, inderdaad![]()
Ik zal morgen mijn Marokkaanse collega die waarschijnlijk beter Nederlands spreekt dan jij vragen om zijn managementpositie aan jou op te geven.
quote:Op woensdag 22 april 2009 16:12 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Zijn allebei zandnegers.
Jij weet dus geen drol over Turkije.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ik neem een zakje met kleingeld mee, een handdoek en kijk buienradar.nl. Wanneer het mooi weer is, ga ik lekker op vakantie naar het buitenland. En boek een ticket naar Rotterdam. Daar aangekomen leg ik mijn handdoek neer en gooi wat kleingeld in de lucht.
Heerlijk. Zie ze springen om het geld en het onverstaanbare taaltje. Net alsof ik op vakantie ben buiten Nederland. En kan mijn eigen eten vreten zonder buikgriep te hebben.
![]()
ja hoor eens, ben om 17:00uur gaan slapen, en ik moet nu toch echt de deur uit naar de bakkerij!!quote:Op woensdag 22 april 2009 16:51 schreef marcel-o het volgende:
[..]
jij liever dan ik, om half 5 opstaan
OK, bedankt. Idd wat een prachtig land. Kheb vannacht de hele nacht naar de wikis gekeken + google maps erbij gehaald.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij weet dus geen drol over Turkije.
Begin maar hier.
http://en.wikipedia.org/wiki/Istanbul
http://en.wikipedia.org/wiki/Izmir
http://realtravel.com/dp-15328-113781-istanbul_photos#browser_top
Veel plezier. Anders vraag je Yvonne ff hoe het was.![]()
Waarom doe jij je als een eikel voor?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:27 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
OK, bedankt. Idd wat een prachtig land. Kheb vannacht de hele nacht naar de wikis gekeken + google maps erbij gehaald.
Tranen van ontroering van het prachtige landschap en cultuur sprongen in mijn ogen.
Stomme vraag.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:13 schreef Zaith het volgende:
[..]
Waarom doe jij je als een eikel voor?
wat een domheid weerquote:Op donderdag 23 april 2009 13:29 schreef W00fer het volgende:
Een oer hollands programma als dit is helemaal verneukt door de licht getinte mensen die zo nodig een mini kruidvat filiaal moeten overvallen op woensdagmiddag. Omdat ze niets beters te doen hebben.
ex-crewquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |