Haha ja verwachtte ik al, mare vorige keer was het ook al zo en deze keer viel het me gewoon op, in de tijd dat ik in de sauna zat en onder de douche had gestaan zaten er nog 2 te wachten :Squote:Op dinsdag 21 april 2009 21:57 schreef geelkuikentje het volgende:
Waarschijnlijk krijg je geen normaal antwoord op je vraag. Lopen zulke malloten hier rond: "TS is homo, Turk/Marokkaanse mensen sporen niet". Dat soort opmerkingen worden er vast weer gegeven![]()
Ik weet trouwens het antwoord ook niet
Ik zat te twijfelen om het te vragen maar daar had ik toch even de ballen niet voor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef Triggershot het volgende:
Wel opvallend dat het je ter plekke ( plaatse ? ) en hier op het forum bezighoudt.
Ja, want mannen in de kleedkamer zijn echt geïnteresseerd in jouw indrukwekkende stuk gereedschapquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:56 schreef RoW_0 het volgende:
Ik doe dit zelf ook, ik ben ook Turks maar niet gelovig.
ik vind het gewoon niet fijn als iemand naar mn pik kijkt, tenzij je een chick bent dan met zaadvragende ogen.
genoeg info TS? ok slotje.
Whehe, alle moslims hebben een kleine piem0l!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef Sander het volgende:
Schaamte natuurlijk. Lijkt me een simpel antwoord
Nou vooruit :quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:59 schreef Eigenhuis84 het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen om het te vragen maar daar had ik toch even de ballen niet voor.
Dus toen dacht ik he, daar kan ik wel even een topic over openen op fok!hoe triest!
Klein kun je niet bewijzen, hygiënischer? ja dat wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Whehe, alle moslims hebben een kleine piem0l!!
Maar ze hebben die van mij wel gezien, want ik ga geen moeilijke capriolen uithalen om mijn lul te verbergen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou vooruit :
Mocht het om de islamitische redenen gaan is het streng verboden dat je het geslacht van een man ziet, wie het ook mag zijn, waar het ook moge zijn.
Of ze zijn jaloers omdat jij een veel grotere hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef Eigenhuis84 het volgende:
[..]
Maar ze hebben die van mij wel gezien, want ik ga geen moeilijke capriolen uithalen om mijn lul te verbergen.
Komen ze nu in de moslim hel?
Hebben ze je gevraagd om je pik te verbergen, nee dus. Wat ga je zeiken danquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:03 schreef Eigenhuis84 het volgende:
[..]
Maar ze hebben die van mij wel gezien, want ik ga geen moeilijke capriolen uithalen om mijn lul te verbergen.
Komen ze nu in de moslim hel?
Ik ben geen racist maar wel van mening dat het totale immigratie beleid mislukt is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hebben ze je gevraagd om je pik te verbergen, nee dus. Wat ga je zeiken dan![]()
Als je dit een manier van integratie vindt ben je gewoon letterlijk gehandicapt.
'Immigratie beleid mislukt?' - eens, maar niet voor iedereenquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:07 schreef Eigenhuis84 het volgende:
[..]
Ik ben geen racist maar wel van mening dat het totale immigratie beleid mislukt is.
Mensen zoeken toch altijd soort genoten op, is het niet van een bepaald land dan wel hobby of andere overeenkomsten... lekker je eigen taal spreken of over dezelfde hobby praten.
Waarom zou je ook NL leren als je je in het turks prima kan redden
quote:
Jij begint zelf de link te leggen tussen immigratie en wel of niet je lul laten zienquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
'Immigratie beleid mislukt?' - eens, maar niet voor iedereen
ik ga niet me pik laten zien om te bewijzen dat ik geïntegreerd ben. dat slaat gewoon nergens op en ik vind het gewoon GAY.
'Mensen zoeken toch altijd soort genoten op' - oneens al mijn vrienden zijn Nederlands en ik spreek beter Nederlands dan hun.![]()
Of je gaat offtopic, of je praat nonsens.
Trouwens ik ken genoeg Nederlands die dit ook doen.
RoW0 is zo te zien op zijn `kleine´ pik getrapt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:04 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Hebben ze je gevraagd om je pik te verbergen, nee dus. Wat ga je zeiken dan![]()
Als je dit een manier van integratie vindt ben je gewoon letterlijk gehandicapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |