Prima, mensen zijn zich nog te weinig bewust van de gevolgen van een te machtige overheid. Dat woord mag gerust gemeengoed worden.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:05 schreef LXIV het volgende:
Als jullie nog lang doorgaan met iedereen die er genoeg van heeft dat de overheid alles maar over haar kant laat gaan facist te noemen, zal het tenslotte een geuzennaam worden.
In welke vorm zou dat geweld als straf vanuit de overheid naar burgers goedkeuren?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Weet jij ondertussen hoe het is om in zo een kutwijk te wonen?
Nou, ik bedoel eerder dat fascist langzaam maar zeker een synoniem gaat worden voor keurige mensen die genoeg hebben van de straatterreur. Als dat stadium bereikt is komt de eindoplossing ook dichterbij.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Prima, mensen zijn zich nog te weinig bewust van de gevolgen van een te machtige overheid. Dat woord mag gerust gemeengoed worden.
Leuk en aardig, maar een overheid die als straf burgers in elkaar slaat is een fascistische overheid. Of wil je dat betwisten?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel eerder dat fascist langzaam maar zeker een synoniem gaat worden voor keurige mensen die genoeg hebben van de straatterreur. Als dat stadium bereikt is komt de eindoplossing ook dichterbij.
En mensen die dat goedkeuren zijn dan dus fascisten?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar een overheid die als straf burgers in elkaar slaat is een fascistische overheid. Of wil je dat betwisten?
Wil je hiermee nu zeggen dat de politie bijvoorbeeld nooit geweld zou mogen gebruiken?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar een overheid die als straf burgers in elkaar slaat is een fascistische overheid. Of wil je dat betwisten?
Hier ik ben ervoor. Ik ben voor het afranselen van kuttuig dat stelselmatig zit te kloten en vrouwen berooft. Roofovervallen pleegt in huizen van mensen.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wat snap je niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:06 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat strookt niet met deze voorspelling:
[..]
wel als een bepaalde groep die een minderheid is massaal zorgt voor overlast en criminaliteit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:03 schreef Bowlingbal het volgende:
Mijn hemel, is het al landelijk nieuws dat een vechtpartij landelijk nieuws wordt?
Ik wens maar al te graag dat de overheid bepaalde burgers in elkaar mag meppen. Van dat straattuig dat stelselmatig zit te kloten en oude vrouwen berooft, roofovervallen pleegt in andermans huizen, winkeliers overvalt met een geladen pistool, meisjes berooft op straat.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Mijn vraag was, hoe voelt het om fascist te zijn? Hoe voelt het om te wensen dat de overheid burgers in elkaar mag meppen. Ik ben benieuwd, want die wens heb ik nou nooit.
helemaal mee eens keihard aanpakken dat tuig, maar onder balkie gaat dat niet gebeiuren die is nogal dol op marokaanse thee geloof ikquote:Op donderdag 23 april 2009 22:19 schreef LXIV het volgende:
Uiteindelijk geldt het recht van de sterkste. En een softe en tolerante overheid die over zich heen laat lopen verliest gewoon. Dan heersen bendes over de straten. De enige manier is keihard slaan. Het is de overheid of hen. En dan kies ik voor de overheid. Dan is het geweld tenminste nog selectief.
Het zijn elke keer individuen, Einstein. Een groep is slechts een statistisch iets, en is niet in staat tot handelen.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:22 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wel als een bepaalde groep die een minderheid is massaal zorgt voor overlast en criminaliteit.
Justitie niet nee. Zienswijze stelt voor dat je in plaats van celstraf mensen moet gaan meppen, als straf, na veroordeling.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je hiermee nu zeggen dat de politie bijvoorbeeld nooit geweld zou mogen gebruiken?
Jep. En zeker mensen die erom vragen.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
En mensen die dat goedkeuren zijn dan dus fascisten?
Waarom zou de overheid overgaan op geweld als straf? Gaan we dan mensen die dronken door het verkeer heen rijden op de snelweg gooien, zodat zij geraakt worden door andere auto's? Gaan we mensen die iets jatten hun hand afhakken? En de doodstraf ook maar weer invoeren?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik wens maar al te graag dat de overheid bepaalde burgers in elkaar mag meppen. Van dat straattuig dat stelselmatig zit te kloten en oude vrouwen berooft, roofovervallen pleegt in andermans huizen, winkeliers overvalt met een geladen pistool, meisjes berooft op straat.
Hoe het voelt om dat te wensen? Buitegewoon prima.
Waarom ik kies voor meppen? Omdat die jongens uit een straatcultuur die taal beter begrijpen dan een taakstraf of een paar weken cel.
Ja, dat stel ik zeker voor. Celstraf helpt meestal niet bij zulke mensen. Noem je mij daarom een fascist? Ga je gang Bowlingbal.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:26 schreef Bowlingbal het volgende:
Zienswijze stelt voor dat je in plaats van celstraf mensen moet gaan meppen, als straf, na veroordeling.
Holy shit.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, dat stel ik zeker voor. Celstraf helpt meestal niet bij zulke mensen. Noem je mij daarom een fascist? Ga je gang Bowlingbal.
Heb je nog meer benamingen voor mij a la de stijl van fascist?
Wat ben jij voor wereldvreemde. Wel eens in een grote stad geweest?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, om een fascist te zijn? Ben je daar trots op?
Of zit je nog in de ontkenningsfase? Oh, en wat doe je trouwens 5 mei? Huilen dat die Duitse jongens van 'de harde aanpak' weg zijn?
Veel van de jonge Marokkaanse en Antiliaanse overlastgevers verkeren in de straatcultuur. In de straatcultuur geldt het recht van de sterkste. Als je soft bent, word je als een mietje gezien. Als je laat zien dat je sterk bent, dwing je respect af.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:26 schreef Bowlingbal het volgende:
Waarom zou de overheid overgaan op geweld als straf? Gaan we dan mensen die dronken door het verkeer heen rijden op de snelweg gooien, zodat zij geraakt worden door andere auto's? Gaan we mensen die iets jatten hun hand afhakken? En de doodstraf ook maar weer invoeren?
We hebben het over een lokaal vechtpartijtje, niet een of andere oorlog. Christus.
Jij knuffelt die kleine crimineeltjes natuurlijk liever. Haalt ze in huis, geeft ze een kopje thee, een koekje, daarna een biertje, een blowtje en desnoods een shotje. En voor wat hoort wat, uiteraard.quote:
Helemaal goed. Zo zit het precies.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Veel van de jonge Marokkaanse en Antiliaanse overlastgevers verkeren in de straatcultuur. In de straatcultuur geldt het recht van de sterkste. Als je soft bent, word je als een mietje gezien. Als je laat zien dat je sterk bent, dwing je respect af.
Die vervelende jongetjes voelen zich onaantasbaar. Ze hebben het gevoel dat ze veel kunnen flikken. Een paar weken cel wordt door velen van hen juist als stoer gezien. Door een celstraf te krijgen wordt hun imago meestal verhoogd.
Ze voelen zich groot. Ze moet ze klein maken. Je moet hun onaantastbaarheid verminderen. Je moet ze laten zien dat zij niet de baas zijn op straat. Ze hebben niet veel respect voor een agent die ze sussend vertelt dat ze geen oude vrouwen mogen beroven. Een kickbokser die goed kan vechten, daar hebben die jongens respect voor. Bij een kickbokser durven ze niks te flikken, want ze weten dat ze dan in elkaar gemept gaan worden door de kickbokser. Een zekere mate van respect is er voor die kickbokser. Vandaar dat ik voorstel om die jongens in elkaar te slaan, al dan niet door de overheid of kickboksers die door de overheid in dienst zijn genomen.
Op wie doel je nou? Paul de Leeuw?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef LXIV het volgende:
Wij hebben een kale impotente homo-aap als leider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |