abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68274068
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:03 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja, zo dacht men 40 jaar geleden. Tegenwoordig denkt men daar toch iets genuanceerder over. Niks mis met een opvoedende tik.
volgens mij is het juist andersom ..

maar okay, beledigen mag dus niet maar slaan wel .. geef jij dat even door aan die jochies ?
pleased to meet you
  woensdag 22 april 2009 @ 16:09:05 #77
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68274127
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:07 schreef moussie het volgende:

[..]

volgens mij is het juist andersom ..

maar okay, beledigen mag dus niet maar slaan wel .. geef jij dat even door aan die jochies ?
Die jochies moeten volgens jou "opvoedende tikken" uit gaan delen? Ben je eigenlijk wel helemaal lekker?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_68274190
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Die jochies moeten volgens jou "opvoedende tikken" uit gaan delen? Ben je eigenlijk wel helemaal lekker?
Zij denken waarschijnlijk: Daar zijn we al 15 jaar mee bezig.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_68274292
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:44 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Achja. Geeft die Marokkaantjes maar weer een vrijbrief tot het uiten van beledigingen en bedreigingen. Schelden doet lekker toch geen zeer, heh moussie?
Ach Moussie is zo extremist die zich heeft bekeerd tot moslim Niet teveel op ingaan het zijn namelijk nooit de moslims die wat doen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68274515
wtf .. we hebben een wet hier in Nederland, en die bepaald dat je een ander niet mag gaan slaan .. zo simpel is het
pleased to meet you
pi_68274615
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef moussie het volgende:
wtf .. we hebben een wet hier in Nederland, en die bepaald dat je een ander niet mag gaan slaan .. zo simpel is het
Lemmeb is denk ik een voorstander van selectieve wetstoepassing.
quote:
"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006

“Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
Net als zijn leider.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:23:36 #82
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68274619
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:13 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ach Moussie is zo extremist die zich heeft bekeerd tot moslim Niet teveel op ingaan het zijn namelijk nooit de moslims die wat doen
Een extremist inderdaad, ik zal het onthouden. Levensgevaarlijk dat dit soort lieden hier in Nederland vrij rondlopen.
pi_68274679
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:23 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Een extremist inderdaad, ik zal het onthouden. Levensgevaarlijk dat dit soort lieden hier in Nederland vrij rondlopen.
En weer:
quote:
“Iedere niet-westerse allochtoon moet een assimilatiecontract tekenen. Daarin staat precies wat je wel en niet mag doen. Als je daar niet aan voldoet, moet je het land verlaten.”
pi_68274726
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:13 schreef Slappy het volgende:

[..]

en nu zijn het alweer moslims .. je kent de helft van het verhaal nog niet eens maar de conclusie ligt al klaar, 'de' moslims hebben het gedaan ..
fyi, als die dame idd de eerste mep heeft uitgedeeld staan 'de' moslims nog in het gelijk ook, zelfverdediging heet dat en dat is de enige vorm van lichamelijk geweld dat wettelijk toegestaan is voor de burger ..

voor de rest .. je zou niet fouter kunnen zitten
pleased to meet you
  woensdag 22 april 2009 @ 16:26:59 #85
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68274748
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:25 schreef Meh7 het volgende:

[..]

En weer:
[..]
Is moussie een niet-westerse allochtoon?
pi_68274777
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:23 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik ben er dan ook voor dat jij meteen wordt opgesloten
pleased to meet you
  woensdag 22 april 2009 @ 16:29:29 #87
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68274833
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:27 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik ben er dan ook voor dat jij meteen wordt opgesloten
Dat vermoedde ik al. Het is mij al lang duidelijk wie in dit land de ware fascisten zijn.
pi_68274876
quote:
Bestuurslid Saïd Kaaouas van de Marokkaansevereniging Al Amal zegt gehoord te hebben
Hear say.

Dit lijkt niet eens op een getuigenverklaring.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_68274902
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik al. Het is mij al lang duidelijk wie in dit land de ware fascisten zijn.
Mij ook.
quote:
"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007
pi_68274933
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:26 schreef moussie het volgende:

[..]

en nu zijn het alweer moslims .. je kent de helft van het verhaal nog niet eens maar de conclusie ligt al klaar, 'de' moslims hebben het gedaan ..
fyi, als die dame idd de eerste mep heeft uitgedeeld staan 'de' moslims nog in het gelijk ook, zelfverdediging heet dat en dat is de enige vorm van lichamelijk geweld dat wettelijk toegestaan is voor de burger ..

Ik heb niks tegen moslims.Maar wel wat tegen extremisten zoals jouw.In elk topic wat over moslims gaat etc,kom jij weer aan zeuren en snel wijzen naar anderen groepen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68275167
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:32 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen moslims.Maar wel wat tegen extremisten zoals jouw.In elk topic wat over moslims gaat etc,kom jij weer aan zeuren en snel wijzen naar anderen groepen
Ik wijs naar niets en niemand, ik vraag om met de conclusies te wachten tot de getuigen gehoord zijn,
want als het idd zo is dat die vrouw als eerste begon te slaan is het toch echt zo dat zij fout zit ..
pleased to meet you
pi_68275348
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:39 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik wijs naar niets en niemand, ik vraag om met de conclusies te wachten tot de getuigen gehoord zijn,
want als het idd zo is dat die vrouw als eerste begon te slaan is het toch echt zo dat zij fout zit ..
Zelfverdediging is niet onbegrensd, dus mogelijk zit (in de lezing die jij graag wil geloven) niet alleen die vrouw fout.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:47:11 #93
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68275447
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Zelfverdediging is niet onbegrensd, dus mogelijk zit (in de lezing die jij graag wil geloven) niet alleen die vrouw fout.
Die vrouw zit sowieso niet fout, want zij is helemaal niet begonnen met slaan. Dat zijn slechts de leugens van die tuigmarokkaantjes, maar we weten allemaal hoeveel geloofwaardigheid die hebben.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:15:57 #94
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_68276417
quote:

[..]

En dat met zoveel man?
En nog wat, zomaar schelden mag wel? Je weet dat ze schelden omdat ze op een reactie hopen.

Ik volg je nu al een tijdje en mijn conclusie is dat het niet anders kan dat je een paar hersencellen mist en verder erg eng bent.
Nederland is beter af zonder jou. Klaar.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_68276481
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:15 schreef cheqy het volgende:

[..]

En dat met zoveel man?
En nog wat, zomaar schelden mag wel? Je weet dat ze schelden omdat ze op een reactie hopen.

Ik volg je nu al een tijdje en mijn conclusie is dat het niet anders kan dat je een paar hersencellen mist en verder erg eng bent.
Nederland is beter af zonder jou. Klaar.
Als Hans Teeuwen aan het schelden en beledigen is, moeten moslims maar een dikkere huid hebben en accepteren dat hier een vrijheid van meningsuiting geldt, als op straat mensen worden uitgescholden, mag je opeens reageren door te slaan.

H Y P O C R I E T.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:19:21 #96
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68276527
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:17 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als Hans Teeuwen aan het schelden en beledigen is, moeten moslims maar een dikkere huid hebben en accepteren dat hier een vrijheid van meningsuiting geldt, als op straat mensen worden uitgescholden, mag je opeens reageren door te slaan.

H Y P O C R I E T.
Hans Teeuwen beledigde geen persoon, maar een religie. Ben je nu echt zo dom dat je dat verschil niet snapt?
pi_68276568
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Hans Teeuwen beledigde geen persoon, maar een religie. Ben je nu echt zo dom dat je dat verschil niet snapt?
Oh je hebt gelijk, Hans Teeuwen heeft maar één keer beledigd in zijn leven en dat ging over een religie.

Dat het simpelweg een voorbeeld is gaat aan jou voorbij geloof ik. Verder gebruik je jouw vrijheid ook door continu te spreken over "Tuigmarokkaantjes".
  woensdag 22 april 2009 @ 17:23:06 #98
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_68276618
quote:

[..]

Zelfverdediging met zoveel man,tegen een vrouw ?
Geeft maar weer aan wat een slappe inteelthap met verknipt denkbeeld de reageurder is .
Westerbork is ook door Nederlanders gebouwd ,kan zo weer !
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  woensdag 22 april 2009 @ 17:23:16 #99
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68276623
- knip -

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 24-04-2009 18:24:45 ]
  woensdag 22 april 2009 @ 17:26:01 #100
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68276705
Overigens, ik gebruik het woord "tuigmarokkaantjes" om duidelijk onderscheid te maken met fatsoenlijke Marokkanen, en omdat ik het woord kutmarokkaantjes niet leuk meer vind. Ik dacht dat je dat zolangzamarhand wel door zou hebben, Mehmet, maar blijkbaar is zelfs dat kwartje nog niet gevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')