waar? dan bestel ik hem ook!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef SToRM81 het volgende:
Bioshock zojuist besteld voor 11 euro. Voor die prijs kon ik m niet laten liggen
Waar? Dat is wel een koopje!quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:20 schreef SToRM81 het volgende:
Bioshock zojuist besteld voor 11 euro. Voor die prijs kon ik m niet laten liggen
www.zavvi.co.ukquote:
Damn, natuurlijk weer geen PayPal accepteren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
www.zavvi.co.uk
Ik zat al een tijdje te twijfelen om m te kopen, maar nu toch maar besteld dan.
Netellerquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Damn, natuurlijk weer geen PayPal accepteren.
Ga toch echt eens een CC aanvragen.
`quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:23 schreef -Menn0- het volgende:
Ben weer PS2 spellen aan het spelenNog een maandje tot Guitar Hero Metallica
Ja, aan zoiets zat ik ook al te denken.quote:
Moeilijke constructies?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, aan zoiets zat ik ook al te denken.
Maarja, dan zit je weer met allerlei moeilijke constructies en kosten als je dat ding voor een tijd niet gebruikt.
*zucht*
Waarom niet gewoon overal PayPal... dat werkt perfect!
Weet niet, hou niet zo van importeren en heb geen cc. Weet dat je soms ook met paypal kan betalen maja vind het raar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
`
Waarom importeer je hem niet? Stuk goedkoper en je hebt hem dan allang binnen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is een toffe titel die binnen nu en 2 maanden uitkomt voor de ps3?
quote:Op woensdag 22 april 2009 01:04 schreef Sala-adin het volgende:
Wat is een toffe titel die binnen nu en 2 maanden uitkomt voor de ps3?
Mijn tweede screen is inFamous, dat is een (potentiele) goeie exclusive!quote:Op woensdag 22 april 2009 01:10 schreef Sala-adin het volgende:
Dat is prototype die komt ook voor X360, doelde eigenlijk meer op exclusives op de ps3.
Enne Mijn psn is Sala-adin, wie kan mij in lijstje zetten
Makkelijk. Neen.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:18 schreef Wii-Style het volgende:
Hoe makkelijk is de PS3 te gebruiken als Blu-Ray speler? Krijg je een afstandsbediening standaard bij aankoop?
Jawel, met de controller is het ook doodsimpelquote:Op woensdag 22 april 2009 01:28 schreef Wii-Style het volgende:
Dus is het niet makkelijk, zonder afstandsbediening.
Een familielid heeft dus een HDTV en geen Blu-Ray... nu kost een fatsoenlijk Blu-Ray speler iets van 200 euro? Als ik daar wat geld bijleg... kan het misschien een PS3 worden.
Verdomme. Had Sony misschien toch gelijk!![]()
Dus wel. De DS3 werkt uitstekend tijdens het kijken van films alleen is de los verkrijgbare BD-remote nog beter. Je hebt dan simpelweg meer dedicated knoppiesquote:Op woensdag 22 april 2009 01:28 schreef Wii-Style het volgende:
Dus is het niet makkelijk, zonder afstandsbediening.
Een familielid heeft dus een HDTV en geen Blu-Ray... nu kost een fatsoenlijk Blu-Ray speler iets van 200 euro? Als ik daar wat geld bijleg... kan het misschien een PS3 worden.
Verdomme. Had Sony misschien toch gelijk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |