Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus mina wat een onzin.Komen er straks ook speciale parkeerplaatsen voor kinderloze ouders? Of voor bejaarden?
Dat is echt discrimineren wat IKEA doet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:34 schreef bluuf het volgende:
Ik heb een tijd geleden ook al zulke parkeerplaatsen gezien bij de Ikea.
Ik dacht eerst nog dat het speciale parkeerplaatsen waren voor vrouwen die niet kunnenparkeren en daardoor een extra groot vak nodig hebben.
Of studentenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus mina wat een onzin.Komen er straks ook speciale parkeerplaatsen voor kinderloze ouders? Of voor bejaarden?
Die is natuurlijk bedoeld om te voorkomen dat vrouwen achteraan de parkeerplaats verkracht worden.quote:
Jij weet niet hoe een maxi-cosi werkt geloof ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:27 schreef BliepBliepBliep het volgende:
''Die parkeerplaatsen zijn er voor, dat mensen de kinderwagen er makkelijk uit kunnen halen''
Oplossing; KOFFERBAK.'
En meestal zijn er ook parkeerplaatsen in verschillende breedtes beschikbaar?quote:''Als je kinderzitje hebt moet je er bij kunnen''
Oplossing; Minder dik zijn, ruimere parkeerplaats kiezen.
Heeft die AH geen speciale ordedienst?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef KingLysandus het volgende:
Albert Heijn XL in Purmerend misschien?
Je ziet daar ook vaak mensen parkeren die zonder kinderen zijn.
Say what?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
kinderloze ouders?
Dit dusquote:Op woensdag 22 april 2009 01:23 schreef CasB het volgende:
Oplossing: Kinderen thuis laten. In de winkel zijn ze toch strontvervelend, ze kijken niet uit, pakken van alles vast, schreeuwen, lopen in de weg, en de ouders doen er 9 van de 10 keer ook niks aan.
Randstad gok ik, waar me niet aan zulke flauwe kul dedenquote:Op woensdag 22 april 2009 08:06 schreef Chinless het volgende:
Ik weet niet uit welk dorp jij komt TS, maar o.a. in Tilburg, Eindhoven hebben ze die borden al ruim 2 jaar staan. Het is dus niet iets nieuws
quote:Op woensdag 22 april 2009 08:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Randstad gok ik, waar me niet aan zulke flauwe kul deden ze altijd achter lopen
Inderdaad, daar is het ook zo. En ik parkeer daar ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef KingLysandus het volgende:
Nee, wel een schoonmaak dienst die ook buiten troep opruimtquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft die AH geen speciale ordedienst?
Wie wil jou overigens een boete geven? Staat er in de wet aangegeven : Verboden parkeren op gezins-parkeerplaatsen? Nog nooit tegengekomenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, daar is het ook zo. En ik parkeer daar ook
Me neither, daarom dusquote:Op woensdag 22 april 2009 09:11 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Wie wil jou overigens een boete geven? Staat er in de wet aangegeven : Verboden parkeren op gezins-parkeerplaatsen? Nog nooit tegengekomen
Je hebt daar ook vaak van die mensen die hem buiten de vakken parkeren.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Me neither, daarom dus![]()
Maar stiekem ben ik ook zo iemand die als ie alleen even een pakkie peuken moet scoren, zijn auto voor die 1 a 2 minuten op de invalidenplek zet.
Letterlijk voor de deur zeg maar?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:34 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Je hebt daar ook vaak van die mensen die hem buiten de vakken parkeren.
Misschien hebben ze kinderen thuis. Er stond toch nergens dat je je kind mee moet hebben?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef KingLysandus het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:04 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze kinderen thuis. Er stond toch nergens dat je je kind mee moet hebben?
ik zou wat andere woorden gebruikenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:55 schreef BazzieK het volgende:
Liever daar dan die kut ouders die de deur maar tegen mijn auto aan smijten om de overgroeide placenta de auto uit te tillen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |