Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus mina wat een onzin.Komen er straks ook speciale parkeerplaatsen voor kinderloze ouders? Of voor bejaarden?
Dat is echt discrimineren wat IKEA doet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:34 schreef bluuf het volgende:
Ik heb een tijd geleden ook al zulke parkeerplaatsen gezien bij de Ikea.
Ik dacht eerst nog dat het speciale parkeerplaatsen waren voor vrouwen die niet kunnenparkeren en daardoor een extra groot vak nodig hebben.
Of studentenquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
Jezus mina wat een onzin.Komen er straks ook speciale parkeerplaatsen voor kinderloze ouders? Of voor bejaarden?
Die is natuurlijk bedoeld om te voorkomen dat vrouwen achteraan de parkeerplaats verkracht worden.quote:
Jij weet niet hoe een maxi-cosi werkt geloof ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:27 schreef BliepBliepBliep het volgende:
''Die parkeerplaatsen zijn er voor, dat mensen de kinderwagen er makkelijk uit kunnen halen''
Oplossing; KOFFERBAK.'
En meestal zijn er ook parkeerplaatsen in verschillende breedtes beschikbaar?quote:''Als je kinderzitje hebt moet je er bij kunnen''
Oplossing; Minder dik zijn, ruimere parkeerplaats kiezen.
Heeft die AH geen speciale ordedienst?quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:10 schreef KingLysandus het volgende:
Albert Heijn XL in Purmerend misschien?
Je ziet daar ook vaak mensen parkeren die zonder kinderen zijn.
Say what?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
kinderloze ouders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |