en soms moet je gedwongen veranderingen gewoon niet accepterenquote:Op donderdag 23 april 2009 08:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Daar zullen de publieke omroepen wel een goede reden voor hebben. En ik denk dat ook zij rekening houden met het feit dat de meeste huishoudens van de 20e eeuw zo onderhand wel weten hoe een videorecorder bediend moet worden.
Dingen veranderen nu eenmaal.
[..]
Tja, zou moest je ook een oplossing vinden voor je grammofoonplaten en je cassettebandjes. En voor je DOS programma's.
Televisie veranderd. Sesamstraat is onder andere al op elk moment van de dag te zien middels uitzending gemist, er komt een digitaal TV station met kinderprogramma's waar Sesamstraat WEL om 18:30 wordt uitgezonden, en is in de meeste huishoudens van Nederland wel een apparaat te vinden waarmee televisie kan worden opgenomen.
Soms moet je veranderingen gewoon accepteren. En ik kan me nou niet echt voorstellen dat Sesamstraat om 17:30 een wereldschokkende verandering is die per definitie moet worden herzien.
Nee dat beweer ik niet. Lees nou eens goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij beweerd dat de gemiddelde Nederlandse familie niet intelligent genoeg is om te snappen hoe een videorecorder werkt.
Ik heb iets meer vertrouwen in de kennis van het gemiddeld gezin met jonge kinderen.
Dat dus!quote:Op donderdag 23 april 2009 08:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Daar zullen de publieke omroepen wel een goede reden voor hebben. En ik denk dat ook zij rekening houden met het feit dat de meeste huishoudens van de 20e eeuw zo onderhand wel weten hoe een videorecorder bediend moet worden.
Dingen veranderen nu eenmaal.
[..]
Tja, zou moest je ook een oplossing vinden voor je grammofoonplaten en je cassettebandjes. En voor je DOS programma's.
Was er een tijd geleden geen gemekker over studio sport die naar de commercielen ging en een andere tijd aanhield?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:08 schreef NiTiN het volgende:
Check,
8 uur journaal om 14.25
Studio sport van zondagavond naar dinsdagochtend 11.00 uur
sesamstraat van 1830 naar 1700.
Het zijn allemaal falende ideeen. Omdat de doelgroep dan niet thuis is.
Sesamstraat, een van de weinige programma's die tof is en ook nuttig. Wel wat anders dan hersenloos pulp a'la sbs of wat er nu te zien is.
Het hoort daar gewoon, omdat het de perfecte tijd is.
houd je bek kameelquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:54 schreef xIrma het volgende:
Ik zou zeggen maak een Poll sesamstraat en kijk wat de mensen willen n_n
'De oplossing ligt iets té voor de hand dus waarschijnlijk slaat ie nergens op :]'
Maargoed ben nieuw op dit forum dus verwacht niet veel zinnige reacties. ^^
Dit was 18 jaar geleden voor het laatst zo dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:02 schreef zwaaibaai het volgende:
En als sesamstraat al jaaaaaaren om 18.30 uur op tv verschijnt
Een stabiele tijd dan.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dit was 18 jaar geleden voor het laatst zo dus.
Dat snap ik allemaal maar volgens mij staat Sesamstraat al weer heel lang om 17.30 geprogammeerd dus zou je juist tegen de verandering moeten zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:02 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Was er een tijd geleden geen gemekker over studio sport die naar de commercielen ging en een andere tijd aanhield?
Kinderen hebben een ritme, daar doe je niks aan. Of je kind een mongooltje is of in zijn vrije tijd raketten bouwt, het valt of staat met structuur. En als sesamstraat al jaaaaaaren om 18.30 uur op tv verschijnt, verandert wordt naar 17.30 uur om vervolgens op een andere tijd te verschijnen, is dat niet goed voor de structuur van het kind. Je kan ( ja echt, denk maar aan vroeger ) met het hele gezin dan naar sesamstraat kijken, de jongste wordt daarna in bed gedonderd, de oudste kan nog klokhuis/jeugdjournaal kijken en kan daarna. Het hele gezin doet aan het ritueel mee. Gezellig of zo.
Dat SCH geen sesamstraat kijkt is even verbazingwekkend als zorgwekkend. Dan had hij ook mee kunnen doen aan het ritme.
Die mensen hadden ook ' behoefte aan sport' (op een bepaalde tijd), maar de wereld draait niet om hen. Jammer dan voor die sportliefhebber.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:02 schreef zwaaibaai het volgende:
Was er een tijd geleden geen gemekker over studio sport die naar de commercielen ging en een andere tijd aanhield?
En wat ga je dan doen.... je kind om 18:30 voor een of ander politiek praatprogramma zetten omdat jij weigert Sesamstraat van 17:30 op te nemen?quote:Op donderdag 23 april 2009 08:40 schreef PeZu het volgende:
en soms moet je gedwongen veranderingen gewoon niet accepteren
Jij maakt deze stelling:quote:Op donderdag 23 april 2009 10:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
A) "Ik vind het vervelend dat ik een HD/Video-recorder moet instellen"
B) "Ik ben niet intelligent genoeg om een HD/Video-recorder in te stellen"
Welke stelling maak ik? Welke stelling maak jij?
en:quote:Niet iedereen koopt "even" een HD recorder, veel mensen weten nieteens wat het is, en dan is het nog steeds een ongemak omdat niet iedereen even makkelijk met dat soort electronica omgaat.
Het niet kunnen instellen, aansluiten en regelen van een video recorder, zie ik toch vrij overduidelijk als B.quote:Een HD recorder verschijnt niet gratis en volledig werkend, ingesteld en aangesloten bij de duizenden gezinnetjes die graag met hun kinderen sesamstraat kijken. In mijn kennissenkring zijn er genoeg jonge gezinnetjes die dat niet zo even kunnen regelen. Ongemakkelijk dus, onnodig en ongemakkelijk.
Waar sesamstraat al sinds jaren om 12:00 wordt uitgezonden, waar ontzettend veel mensen digitale TV hebben, en via "PBS on demand" sesamstraat op de buis kunnen toveren wanneer zij dat willen met een paar simpele knoppen op de afstandsbediening.quote:
Zie hier de voornaamste reden waarom het werkloosheid cijfer in Nederland zo hoog ligt!quote:Op donderdag 23 april 2009 01:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon op het goede tijdstip laten en je hoeft helemaal niks te doen, wat dacht je daarvan
Tof. je wast wel elke dag je berenvel..? Want kleren, die heb je niet nodig. Hoe post je dit eigenlijk, vanaf je klei tablet?quote:Op donderdag 23 april 2009 07:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom een programmering veranderen die al 100 jaar hetzelfde is en waar iedereen aan is gewend?
je draait het steeds om, het probleem ligt niet niet bij het feit dat je geen oplossing daarvoor zou kunnen vinden maar dat je een oplossing moet vinden.
mijn linker mondhoek ging bijna 1 micrometer omhoog, ik geloof dat dit een lach wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zie hier de voornaamste reden waarom het werkloosheid cijfer in Nederland zo hoog ligt!![]()
[..]
Tof. je wast wel elke dag je berenvel..? Want kleren, die heb je niet nodig. Hoe post je dit eigenlijk, vanaf je klei tablet?
Vaker doen..! Beter dan klagen over een kinderprogramma wat niet op de JUISTE TIJD EINZ ZWEI!! komt..quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn linker mondhoek ging bijna 1 micrometer omhoog, ik geloof dat dit een lach was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |