Eddy lijkt de laatste dagen inderdaad wat groffer te worden tegen de dames, hulde!quote:

quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:23 schreef kamikaze het volgende:
Ik knap de laatste tijd best wel af op michelle. Wel erg leuk uiterlijk, maar op het moment dat ze haar mond open doet komt er nooit iets zinnigs uit en ze krijgt een lachkick.![]()
Michelle word eens leuk

Volgens mij komt het wel deels door de opzet van het programma. Ik zie steeds vaker dames wegdrukken op willekeurige momenten zonder goede reden. Waarschijnlijk met de gedachte dat de volgende man mogelijk nog 'beter' is. En als Eddy dan naar je toe komt. Tja bedenk dan maar snel iets inteligents te zeggen. Daarom zullen veel dames, waaronder Michelle, misschien wat minder slim overkomen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:23 schreef kamikaze het volgende:
Ik knap de laatste tijd best wel af op michelle. Wel erg leuk uiterlijk, maar op het moment dat ze haar mond open doet komt er nooit iets zinnigs uit en ze krijgt een lachkick.![]()
Michelle word eens leuk

haha, ja echt ongelofelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OK, die spierbundel Jeroen wordt goedgekeurd. Maar hij sport 4 a 5 keer in de week. En vrouwen drukken weg
Vrouwen willen dus spieren, maar hij mag niet veel sporten om deze spieren te hebben
Het moet écht niet gekker worden......
En hij vind het niet kunnen dat Europeanen voorrang krijgen in het ziekenhuis en toch drukken dames weg ......

quote:

hij kan toch gewoon gaan sporten als jij aan t dansen benquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:52 schreef Mis_bl0ndii het volgende:
POT? nou sorry hoor. laat me raden.. ik heb kort haar dus ben ik pot.. fuck off.. dat slaat nergens op!!!
en o je gelukkig te maken.. ik ben bi... maar heb liever een vent dan een vrouw. geen vrouw kan tog zonder een goede lul haha
maar jah....
ik ben eht met je eens. k kwijlde bij jeroen.. maar ja idd veel dansen en veel sporten gaat niet samen dan. dus ik moet minder dansen denk ik haha...
[..]

Logisch, als mensen over me schrijven zou ik dat ook eigenlijk wel willen wetenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:40 schreef fespo het volgende:
serieus elke take me out deelneemster zit hier gewoon te lurken

Inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, terwijl het eigenlijk wel een positief filmpje was.. (vond ik)

Ja maar zelfs dat vond ik eigenlijk wel meevallen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
InderdaadHij had alleen beter niet over z'n romantische avondje kunnen vertellen denk ik.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |