dat dus.quote:
Echt hequote:Op woensdag 22 april 2009 19:50 schreef ukga het volgende:
Geweldig. onder het mom van;
ik ga stoer doen op tv door te laten zien dat ik intelligent ben aan de hand van een moeilijk woord (second opinion) maar dit eindigt in een keiharde powning door haarzelf
hahaha dit soort kleine dingen maken mijn dag weer goed
Jammer dat ze nog nooit van de tandarts heeft gehoordquote:Op woensdag 22 april 2009 19:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
TOch niet en ze is nog niet lelijk ook
Hulde voor die chickquote:Op woensdag 22 april 2009 19:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
TOch niet en ze is nog niet lelijk ook
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hulde voor die chickZo'n beetje de eerste die een lieve jongen zoekt.
Bah onterechte klacht. Ze zag er goed uit en een perfect gebit vind ik vaak toch wel een beetje een afknapperquote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef Sins het volgende:
[..]
Jammer dat ze nog nooit van de tandarts heeft gehoord
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef Sins het volgende:
[..]
Jammer dat ze nog nooit van de tandarts heeft gehoord
Een te lange voortand?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:03 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Ze heeft alleen 1 voortand te lang, maar die kun je vast laten afslijpen
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:07 schreef Sins het volgende:
[..]
Een te lange voortand?
![]()
Nee, gewoon een scheef gebit, niks dat een bezoekje aan de orthodontist niet kan verhelpen
Ja, je moet "iets creatiefs" doen anders kom je er niet inquote:Op woensdag 22 april 2009 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is iedereen in Amsterdam schilder ofzo?
Dat is het ook niet, maar al die dames hadden allang besloten bij de 3e zapmogelijkheid weg te klikken ongeacht wat er gebeurdequote:Op woensdag 22 april 2009 19:34 schreef Mi_Mang het volgende:
Oh, ik had niet verwacht dat verschillende talen spreken een afknapper is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |