Mond op mond beademing?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:41 schreef PetraJ het volgende:
Help, mijn goudvis is vanacht uit zijn aquarium gesprongen. Toen ik hem vanmorgen vond ademde hij nog net. Eerst bleef hij enkele minuten op zijn rug liggen. Daarna heeft hij wat rondgezwommen omdat mijn andere goudvis er de hele tijd achter aan het jagen was. Toen ik juist terug thuis kwam, lag mijn "ontsnapte" goudvis op de bodem van het aquarium en ademde nogal moeizaam. Ik heb hem uit het aquarium gehaald en in een andere kom met vers water gezet gemengd met het aquariumwater. Maar het ziet er niet goed uit want hij gaat de hele tijd terug op zijn zij liggen. Wat kan ik doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet óf je er wel wat aan kan doen. Hij zal een flinke klap hebben gekregen op zn gezondheid. Denk niet dat je er überhaupt nog iets aan kan doen. Hij moet nu denk ik even vechten om te overleven...Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Een gezonde goudvis is rond, niet te dik en hij zwemt actief rond. Een zieke vis gaat op de bodem liggen of op zijn zij drijven. Je kunt een zieke vis het beste apart in een bak zetten. Pak je goudvis nooit met je handen, dan beschadigen zijn schubben, maar met een schepnetje. Als je vissen gaan luchthappen, zit er te weinig zuurstof in het water. Dat kan komen door zon, door ondiep water, of door rottende planten. Je moet het water dan verschonen. Een pompje met luchtbelletjes in het water zorgt voor meer zuurstof.
Ik zou hem uit zijn lijden verlossen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:26 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik zou hem uit zijn leiden verlossen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 14:29 schreef freecell het volgende:
Moet je je vis an de muur peuteren om 7:00 's morgens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |