quote:Op woensdag 22 april 2009 07:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
zoek eens op google.nl betekenis tanden uitval droom
Flesjequote:Op woensdag 22 april 2009 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mensen die denken dat dromen iets betekenen
Hey lekkerdingquote:
Mogguh marcquote:
Ja dat zou schelen iddquote:Op woensdag 22 april 2009 09:39 schreef Ladylike het volgende:
Hey lekkerding![]()
Lang niet gesproken, moet meer online komen op msn merk ik
bekrompen mensenquote:Op woensdag 22 april 2009 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
mensen die denken dat dromen iets betekenen
mporgen pienquote:
Sowwiequote:
Niet iedere droom betekent dat wat mensen denken..quote:
dat zeg ik toch ook niet, ik zeg dat fles met zijn stelling een bekrompen visie inneemt en dat siert een mens nietquote:Op woensdag 22 april 2009 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sowwie
[..]
Niet iedere droom betekent dat wat mensen denken..
als die tandendroom waar is, heb ik al 100x in de afgelopen 2 jaar afscheid van mn verantwoordelijkheden genomen
Dat bepaal jij dan weerquote:Op woensdag 22 april 2009 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet, ik zeg dat fles met zijn stelling een bekrompen visie inneemt en dat siert een mens niet
met zulke opmerkingen kun je dergelijke replieken verwachtenquote:
Volgens de surinaamse dromenverklaring betekent dat dat iemand uit je naaste omgeving overlijdt of in ernstige problemen komtquote:Op woensdag 22 april 2009 07:28 schreef Muck het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn tanden een voor een uitvielen
Wat was ik vanmorgen blij dat ik ze alle 28 nog heb
Tijd om naar de tandarts te gaan, dus!quote:Op woensdag 22 april 2009 07:28 schreef Muck het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn tanden een voor een uitvielen
Wat was ik vanmorgen blij dat ik ze alle 28 nog heb
er zijn wel heel veel verschillende betekenissen die aan dromen worden gegevenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
Volgens de surinaamse dromenverklaring betekent dat dat iemand uit je naaste omgeving overlijdt of in ernstige problemen komt
Ik weet wat dat betekentquote:Op woensdag 22 april 2009 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik droom best vaak over LLEn nog steeds kan het me geen donder schelen of dat iets betekent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
ja maar surinamers hebben altijd gelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 10:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn wel heel veel verschillende betekenissen die aan dromen worden gegeven
sang, nu krijg ik zin in een broodje bakkeljauwquote:Op woensdag 22 april 2009 10:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar surinamers hebben altijd gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |