Misschien kennen jullie elkaarquote:Op donderdag 23 april 2009 20:10 schreef Sugar het volgende:
Wat leuk, ik heb ook communicatie in deeltijd gedaan aan de Fontys!En er tijdens mijn studie bijna twee kinderen gekregen!
Leuk vak, he?
Een supervet kaartspelquote:Op donderdag 23 april 2009 20:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk, lang verhaal Gr8w8. Wat is rikken?
Zullen we een keer een rik-meet organiserenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef gr8w8 het volgende:
Ja, leuk vak, helaas denken nog steeds veel mensen dat je daarmee het aanspreekpunt bent voor de post enzo/
Ik kan het nietquote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zullen we een keer een rik-meet organiseren?
Hee, voor Wil heb ik nog gewerkt een tijdje!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
(" ooow iets met praten is dat he?" )
Voltijd communicatie in Eindhoven hier. (Wil Michels ftw? tenminste als ik je interesse goed lees)
Jij bent toch ook Brabantse? En dan niet kunnen rikken?quote:
Ik ben officieel een Limburgse, maar officieus een Brabantsequote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij bent toch ook Brabantse? En dan niet kunnen rikken?
Ik ben er letterlijk mee opgegroeid, vanaf dat ik een jaar of 8-9 was. Dan kwamen op zaterdagavond vaak de buren en gingen ze rikken. Als mijn moeder dan wat hapjes ofzo klaar ging maken in dekeuken, mocht ik haar plaats innemen. later op school iedere pauze, rennen voor een tafeltjequote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik ben officieel een Limburgse, maar officieus een Brabantse. Ik heb het wel eens gedaan, maar ben eigenlijk vergeten hoe het moet
. Mijn ouders waren wel altijd fanatiek rikkers, met vrienden. Ik kon ze vanuit mijn bedje lol horen hebben
. Alleen al daarom vind ik het een supervet spel
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |