* Air Berlin (Berlin-Tegel, Düsseldorf [seasonal], Hamburg [seasonal], Leipzig/Halle [seasonal], Munich, Nuremberg, Zürich)quote:Op woensdag 22 april 2009 12:38 schreef Greys het volgende:
Dank voor het meedenken lieffies!
Ik heb nog niet bij Kras geboekt maar wel even een mailtje naar het hotel gestuurd wat eventueel de mogelijkheden tot upgraden nog zouden zijn. Ben benieuwd!
Maar nu ben ik toch wel benieuwd naar dat losse boeken van vlucht en hotel
Bedankt Poezzie, voor de tip over de site voor de vluchten! Ik ga eens kijken.
Stom he, ik heb dat nog nooit gedaan, een vlucht geboekt zelf
Tof! Foto? (ben ik niet de enige met een jurk tot op de grondquote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef Miss_S het volgende:
Net echt de leukste jurk ooit gekochteen maxi jurk dus helemaal tot op de grond
Heel erg zomers en hippie achtig
Vocht zou kunnen, maar het lijkt me stug dat ik spieren verlies (ik sport best veel), laat staan een pond per dag. Nou ja, eens zien wat de weegschaal morgenochtend zegt!quote:
Online boeken went snel hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond het al doodeng toen ik reis en hotel los moest boeken voor één nachtje Frankfurt.. Of dat allemaal goed gegaan is zie ik 3 juli wel.
.
Heerlijk Viev en Greys! Lekker naar de zon..
Misschien een iets langer stijlvol en zwierig rokje kopen?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:59 schreef P.F het volgende:
Over die korte, zwierige rokjes:
[ afbeelding ]
Ik voel mij 16
en naakt
en 16
en benig
Misschien omdat dit rokje nog is van toen ik 16 was![]()
Zijn er geen stijlvollere manieren om korte/zwierige rokjes te combineren?
Of zelf maken, als je ma een naaimachine heeft.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien een iets langer stijlvol en zwierig rokje kopen?
O vet!! Van hele dunne stof?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:33 schreef Miss_S het volgende:
Net echt de leukste jurk ooit gekochteen maxi jurk dus helemaal tot op de grond
Heel erg zomers en hippie achtig
Ik ben al bijna 22quote:Op woensdag 22 april 2009 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Online boeken went snel hoor
PF, ik vind je daar, op de hakken na, jonger dan 16 ogen
Oh, ik heb wel vaker online dingen geboekt hoor! Maar dit was de eerste keer dat ik echt een reis en een hotel moest hebben. Naar Griekenland hadden we steeds een pakket, naar Antwerpen konden we de reis zelf wel verzinnen... Oh, naar Berlijn moest het ook los! Maar toen waren de kaartjes van NS HiSpeed al beschikbaar voor die datum, dat was nu naar Frankfurt nog niet zo toen ik het hotel al boekte.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Online boeken went snel hoor
PF, ik vind je daar, op de hakken na, jonger dan 16 ogen
Ik denk dat ik in die 1e een beetje verdwijn, ga het wel eventjes passen!quote:Op woensdag 22 april 2009 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld PF? Of dit model maar dan met blommetjes ofzo?
of zoiets
[ afbeelding ]
Niet zwierig, maar wel geschikt voor een jong iemand met slanke benen
Hey! You're pretty either wayquote:Op woensdag 22 april 2009 13:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 22
Maarmaarmaar eerst draag ik te ouderwetse kleding en nu te kort en te jong
Oh jeequote:Op woensdag 22 april 2009 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
En je denkt toch trouwens niet dat ik na die verpletterende nederlaag nog eens meedoe aan een CUL-wedstrijd hè?.
Van de 4 stemmen die ik had was er ook nog 1 van m'n vriend, dus zonder hem zou ik als laatste zijn geëindigd.quote:Op woensdag 22 april 2009 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jeeNou ja, ik heb ook niet gewonnen, terwijl ik zo'n gecompliceerd recept had gemaakt
![]()
Ik kreeg zelfs het commentaar dat de mijne het lelijkst was van alle inzendingen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |