Heb er nog steeds spijt van dat ik me toen niet heb laten testen, dat had me waarschijnlijk een hele hoop tijd bespaard. Waarom zou de uitlaat van je motor meer waard zijn dan jouw toekomst?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
een test, heeft iemand hier dat wel 's gedaan? Ik heb er over na gedacht, ooit, mede vanwege het geld weer laten varen, maar vraag me af of het besluiteloze lui als ik, die écht vanalles leuk vinden en aan willen pakken maar niet afmakenook echt gaat helpen
Ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
een test, heeft iemand hier dat wel 's gedaan? Ik heb er over na gedacht, ooit, mede vanwege het geld weer laten varen, maar vraag me af of het besluiteloze lui als ik, die écht vanalles leuk vinden en aan willen pakken maar niet afmakenook echt gaat helpen
nu ga ik als de wiedeweerga mijn sportspullen in een tas proppen, boterhammen smeren en richting de uni. Maar als iemand hier ervaringen mee heeft, dan gaarne!
Meevaller FTWquote:Op woensdag 22 april 2009 12:05 schreef P.F het volgende:
OMG! Ik kan weer foodies kopen! Ik kreeg nog geld van een aantal dagen werken uit 2008, had mijzelf er 2 weken geleden ein-de-lijk toegezet om al die bonnetjes te vinden
200 euro! OMG
Ik ga er ook een matras van kopen zodat ik weer een bed heb in Amsterdam!!!!!!!!
En ik ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:49 schreef Vivi het volgende:
Kijk, dat vind ik nu motiverend, verhalen zoals over die neef van je!
Dat stukje boeit me dan wat minderquote:Op woensdag 22 april 2009 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Die neef is een arrogante verwende eikel
zou het niet veel voordeliger zijn om het hotel los te boeken, en de vlucht en auto ook los te boeken?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Meevaller FTW![]()
En laten je ouders lekker een matras kopen voor bij hen thuis (toch?) voor als je daar komt slapen.
Of wacht nee, dat bedoel je niet. Of wel? Je had toch al een bed waar je nu woont? Ksnappum niet?
Oh een vraagje, misschien dat iemand me kan helpen de knoop door te hakken:
Ik wil op Madeira naar hetzelfde hotel als vorige keer. Daar hebben ze kamers met landzicht (en dat uitzicht is echt stommmm) en kamers met zij-zeezicht en frontaal zeezicht.
Bij Kras --> Kan ik wel op de datum dat ik wil op vakantie maar kan ik geen voorkeur voor kamer boeken (vorige keer kon je toeslag betalen voor zeezicht, prima, nu moet je afwachten).
Bij OAD --> Moet ik op een onhandige dag (ivm beestenoppas) op vakantie, is het ook nog ongeveer 170 euro duurder de reis maar kan ik wél vastleggen dat ik (zij)zeezicht wil.
Dit klinkt als een luxeprobleem () maar die kamers aan de achterkant zijn zo stom dat als we die krijgen, dat ik dan liever in een ander hotel was gegaan.
Dus de vraag is: iemand een tip? Kan je een hotel eventueel zelf benaderen om te zeggen 'ik kom op 7 juni maar ik wil zeezicht, wat moet ik ter plaatse bijbetalen?'.
*Knipper*quote:Op woensdag 22 april 2009 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoeii!!! Ik heb ook een meevaller! Winstuitkering van vorige baan is binnen! ruim 900 euro.
Ik weet werkelijk niet waar ik dan beginnen moetquote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zou het niet veel voordeliger zijn om het hotel los te boeken, en de vlucht en auto ook los te boeken?
Man van mijn nichtje heeft MBO informatica gedaan en is na 3 jaar werken in die sector begonnen met de politieopleiding in Amsterdam (via zo'n meer-blauw-op-straatcampagne). Hij zit ècht op z'n plek! En het is een leuke ventquote:Op woensdag 22 april 2009 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Die neef is een arrogante verwende eikel
Ik had een matras + frame bij ouders staanquote:Op woensdag 22 april 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Meevaller FTW![]()
En laten je ouders lekker een matras kopen voor bij hen thuis (toch?) voor als je daar komt slapen.
Of wacht nee, dat bedoel je niet. Of wel? Je had toch al een bed waar je nu woont? Ksnappum niet?
Dat; briljant idee!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
Dus de vraag is: iemand een tip? Kan je een hotel eventueel zelf benaderen om te zeggen 'ik kom op 7 juni maar ik wil zeezicht, wat moet ik ter plaatse bijbetalen?'.
Je ondersneeuwt mijn 200 euro jeejquote:Op woensdag 22 april 2009 12:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoeii!!! Ik heb ook een meevaller! Winstuitkering van vorige baan is binnen! ruim 900 euro.
Bij mij scheelde het bijna ¤ 200. Wat had ik een spijt dat ik niet los geboekt had.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet werkelijk niet waar ik dan beginnen moet
Alle sites vergelijken voor het hotel, dan alle vluchten vergelijken voor de vlucht?
En volgens mij is een pakketprijs negen van de tien keer goedkoper toch?
Ik heb net ergens gelezen dat veel KH en geen vet gewichtsverlies oplevert maar geen vetverlies. Wat je dan wel verliest weet ik niet precies eigenlijkquote:Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
Verder, even ontopic: ik lijk ineens supersnel af te vallenVanmorgen 6 ons lichter dan gister, terwijl ik mer hartstikke bloated voel van de pasta van gisteren
maar nu voel ik me ineens niet zo dik meer
Niet mn bedoeling!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:19 schreef P.F het volgende:
[..]
Je ondersneeuwt mijn 200 euro jeej
Nee vet relaxt!!!!
Maar ik eet helemaal niet veel carbsquote:Op woensdag 22 april 2009 12:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik heb net ergens gelezen dat veel KH en geen vet gewichtsverlies oplevert maar geen vetverlies. Wat je dan wel verliest weet ik niet precies eigenlijkMaar goed, als je dus veel pasta hebt gegeten de laatste tijd CF dan zou dat het kunnen zijn misschien? Wel heel fijn!
Vocht en spieren?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik heb net ergens gelezen dat veel KH en geen vet gewichtsverlies oplevert maar geen vetverlies. Wat je dan wel verliest weet ik niet precies eigenlijkMaar goed, als je dus veel pasta hebt gegeten de laatste tijd CF dan zou dat het kunnen zijn misschien? Wel heel fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |