Hey, nog een az fan die uit zijn grot is gekomen. Waar was je de afgelopen jaren?quote:
Oh, dan loop ik achterquote:Op woensdag 22 april 2009 11:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach die van Dijk discussie is gelukkig al afgelopen.
Is dat nou echt zo? Het wordt vaak gezegd maar zouden er nou echt veel mensen zijn die eerste echt ajaxsupporter waren en die nu voor AZ zijn? En dan bedoel ik niet van die gasten die op teletekst en studio sport kijken wat Ajax gedaan heeft en op hun werk of in de kroeg vertellen dat ze voor Ajax zijn, dat geloof ik wel. Maar ook supporters die vaak naar wedstrijden gingen of zelfs een seizoenkaart hadden?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:08 schreef denthemen het volgende:
De meeste liederen kennen ze toch al, ze stonden vroeger namelijk toch al in de ArenA
Kom maar op.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh, dan loop ik achter
Probeerde hem juist weer aan te slingeren.
Jullie nog wat leuks ronddartelen wat weg mag aan het eind van het seizoen?
Leo?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh, dan loop ik achter
Probeerde hem juist weer aan te slingeren.
Jullie nog wat leuks ronddartelen wat weg mag aan het eind van het seizoen?
+ 50% korting op Kennedy, dus nog maar 50 euro!quote:Op woensdag 22 april 2009 11:29 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Alleen vandaag: koop Leo en krijg er gratis een Sno bij.
Tuurlijk niet, maar het is inmiddels net zo ingebakken als roepen dat de Arena altijd stil is en dat de Kuip altijd sfeervol is.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo? Het wordt vaak gezegd maar zouden er nou echt veel mensen zijn die eerste echt ajaxsupporter waren en die nu voor AZ zijn? En dan bedoel ik niet van die gasten die op teletekst en studio sport kijken wat Ajax gedaan heeft en op hun werk of in de kroeg vertellen dat ze voor Ajax zijn, dat geloof ik wel. Maar ook supporters die vaak naar wedstrijden gingen of zelfs een seizoenkaart hadden?
quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax deze week met Kennedy Bakircioglu gaat praten. Onderwerp van gesprek is volgens de krant de afkoopsom die geïnteresseerde clubs voor de aanvaller moeten betalen.
Wie wil er nou niet naar az? Lekker met die klappertjes klappen en klappen als ze scoren. Verder mond dicht en zittenquote:Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo? Het wordt vaak gezegd maar zouden er nou echt veel mensen zijn die eerste echt ajaxsupporter waren en die nu voor AZ zijn? En dan bedoel ik niet van die gasten die op teletekst en studio sport kijken wat Ajax gedaan heeft en op hun werk of in de kroeg vertellen dat ze voor Ajax zijn, dat geloof ik wel. Maar ook supporters die vaak naar wedstrijden gingen of zelfs een seizoenkaart hadden?
afgezien van de klappers, is dat toch verder ook gewoon zo? Althans, dat roept elke niet-Ajacied hoor, dus het zal wel zo zijnquote:Op woensdag 22 april 2009 12:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet naar az? Lekker met die klappertjes klappen en klappen als ze scoren. Verder mond dicht en zittenHadden wij dat maar bij Ajax.
Op bepaald plekken wel inderdaad. Hoewel het steeds beter gaatquote:Op woensdag 22 april 2009 12:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
afgezien van de klappers, is dat toch verder ook gewoon zo? Althans, dat roept elke niet-Ajacied hoor, dus het zal wel zo zijn
Geen Suarez.quote:Voetballer van het Jaar
1. Moussa Dembélé (AZ) 6,58
2. Ibrahim Afellay (PSV) 6,46
3. Niklas Moisander (AZ) 6,42
4. Douglas (FC Twente) 6,38
Eljero Elia (FC Twente) 6,38
6. Mounir El Hamdaoui (AZ) 6,37
7. Sergio Romero (AZ) 6,36
8. Theo Janssen (FC Twente) 6,35
9. Roy Beerens (SC Heerenveen) 6,33
10. Danijel Pranjic (SC Heerenveen) 6,31
Ja al gezien. Wel beter dat die eerlijk is dan dat die gaat roepen dat ajax altijd zijn club al was. Alleen heeft hij nu al teveel liggen likken bij psv en affelay..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:18 schreef TIM-846 het volgende:
Is dit filmpje van Aissati al gepost? Die pikkenbaard verklaart min of meer spijt te hebben van zijn keuze
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6537
sowieso niemand van ajax. niet meer dan terecht na zo'n seizoen. miss maakte als enige suarez nog een kans.quote:
Dat lijstje is echt totaal niet serieus te nemenquote:
En wel Psv? Lekker meten met 2 maten op die manierquote:Op woensdag 22 april 2009 12:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
sowieso niemand van ajax. niet meer dan terecht na zo'n seizoen. miss maakte als enige suarez nog een kans.
Wij zijn Ajax. Na zo'n seizoen kan er gewoon niemand staan. Ja suarez hoort erin maar verder..quote:Op woensdag 22 april 2009 12:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
En wel Psv? Lekker meten met 2 maten op die manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |