abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68250663
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:41 schreef Luco het volgende:

[..]

Ziet er gaaf uit !
Is een photoshopje. Even afwachten tot de volgende onscherpe pics volgen
pi_68250861
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:42 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Is een photoshopje. Even afwachten tot de volgende onscherpe pics volgen
Van de away-kit van Liverpool he? Toch is de gedachte erachter zo gek nog niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:48:51 #128
164283 Luco
Buongiorno!
pi_68250910
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:47 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Van de away-kit van Liverpool he? Toch is de gedachte erachter zo gek nog niet.
Toch mag die andere shop dan liever. Daar zit (zag ik net pas ) ook een wit/rood/witte baan in verwerkt
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_68252698
De grachten gaan dicht

Nu hopelijk ook permanent.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:23:07 #130
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_68254477
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Onhaalbaar maar als affelay dat bij 1 van hen zou doen dan vond je een bloedende marokaan tussen de supporters na 10 minuten. Vertonghen had hem gewoon meteen even fors moeten neerhalen. Ik weet zeker dat hij daarna met meer vertrouwen zou gaan spelen.
Daarom dus een Gregoor van Dijk of Theo Janssen!
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:55 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar aangeven hoe we dachten kampioen te worden. Dus Sulejmani halen maar geen verdediger.
Toen ik vorig seizoen zei dat we Wielaert, Braafheid en Douglas moesten halen werd ik uitgelachen. Wielaert hebben we gehaald. Jij wijst nu terecht op de verkeerde keuze (de zoveelste) van de club. Als Braafheid zich ontwikkelt tot een vaste waarde in de oranje-selectie zal hij wel benaderd worden. En ... dan zijn we opnieuw te laat!

[ Bericht 38% gewijzigd door Barca op 21-04-2009 22:29:13 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_68254551
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:23 schreef Barca het volgende:

[..]

Daarom dus een Gregoor van Dijk of Theo Janssen!
Alsjeblieft zeg
van Dijk mag de veters nog niet strikken van een willekeurige Ajacied.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:25:47 #132
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_68254611
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja en dan gaat er vast een keer een gek tegen feyenoord het veld oprennen die doorgesnoven is
Dan kan Denthemen hem nog tegenhouden vlak voor het veld toch
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:30:47 #133
30220 Barca
pi_68254854
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:24 schreef toma het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg
van Dijk mag de veters nog niet strikken van een willekeurige Ajacied.
Inderdaad, een willekeurige Ajacied mag de veters van Van Dijk nog niet strikken.

Geweldige mentaliteit hebben de Ajacieden.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:39:55 #134
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_68255296
van Dijk is wat mij betreft ook welkom, denk alleen niet dat hij op welk lijstje dan ook staat, zelfde geldt voor Melchiot, en Boularouz, goede spelers, maar waarschijnlijk te duur.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_68255559
Boulahrouz mag van mij wel komen, ben wel fan van hem

Van der Wiel - Boulahrouz - Oleguer - Vermaelen
pi_68255626
Hij diep is Ajax gezonken als sommigen hier verlangen naar de komst van fucking Gregoor van Dijk?

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:49:03 #137
30220 Barca
pi_68255660
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:39 schreef kevin33 het volgende:
van Dijk is wat mij betreft ook welkom, denk alleen niet dat hij op welk lijstje dan ook staat, zelfde geldt voor Melchiot, en Boularouz, goede spelers, maar waarschijnlijk te duur.
Van Dijk lijkt me niet zo duur. Melchiot en Boulahrouz kosten meer, maar of hun marktwaarde nog net zo hoog is als afgelopen zomer? De vraag stellen is 'm beantwoorden.

Spelers als Douglas, Braafheid, Perez, Arnautovic, Janssen en Elia kopen ... goede spelers, Ajax-waardig, maar niet de oplossing. Helaas hebben we binnen onze club onvoldoende kwaliteit. De jeugdopleiding heeft de afgelopen jaren dus enorm gefaald.

Naast genoemde Tukkers hebben we nl. ook behoefte aan Boulahrouz, Heitinga, Seedorf, Van der Vaart, Van Dijk, Beerens, Pranjic en Berg.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:46 schreef Frankz0rz het volgende:
Boulahrouz mag van mij wel komen, ben wel fan van hem

Van der Wiel - Boulahrouz - Oleguer Heitinga - Vermaelen Braafheid
pi_68255686
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:48 schreef kevin6188 het volgende:
Hij diep is Ajax gezonken als sommigen hier verlangen naar de komst van fucking Gregoor van Dijk?

Ik kan je geruststellen; het was barca die het zei!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_68255698
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:48 schreef kevin6188 het volgende:

Ach ja. Had vijf jaar geleden gezegd dat Wielaert hier zou spelen, ik zou je uitgelachen hebben. Zo diep is Ajax gezonken.
pi_68255868
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Mwa denk dat ze jullie met de bus goed afzetten, doen ze bij Ajax wel volgens mij.
Klopt. Bij Ajax houden ze een plaatsje vrij voor de supporters die terugkomen van de uitwedstrijd.
pi_68255920
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:49 schreef Barca het volgende:
Heel verhaal
We gaan 100 miljoen uitgeven?
pi_68255930
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

We gaan 100 miljoen uitgeven?
Wist je dat nog niet? Ajax gaat knallen volgend jaar.
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:55:39 #143
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_68255949
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Klopt. Bij Ajax houden ze een plaatsje vrij voor de supporters die terugkomen van de uitwedstrijd.
Goed lange termijngeheugen heb je.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68255959
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef Rots het volgende:

[..]

Wist je dat nog niet? Ajax gaat knallen volgend jaar.
Lucius staat op het lijstje?
pi_68256012
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Lucius staat op het lijstje?
Van Dijk staat op het lijstje van Van Basten.

Lucius mag je hebben hoor.
pi_68256017
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:55 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Goed lange termijngeheugen heb je.
2002 was het he
Best knap nog inderdaad. Uiteraard ben ik toen niet op die parkeerplaats geweest, maar daar werden de jongens die bij NEC uit geweest waren, wel vooraan afgezet
pi_68256099
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:49 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Ik kan je geruststellen; het was barca die het zei!
Hij had enkele medestanders. Ik ga denk ik naar het RIAGG.
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:31:29 #148
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_68257260
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 22:49 schreef Barca het volgende:

[..]

Van Dijk lijkt me niet zo duur ( leuke speler voor erbij, maar hebben we Delorge ook, die kan het ook). Melchiot ( ook al aardig op leeftijd, en basisspeler bij Wigan )en Boulahrouz ( Te duur, als Ajax hem haalt, bak ik je een cake, bovendien met Wielaart en Olegear is de verdediging centraal gewoon goed )kosten meer, maar of hun marktwaarde nog net zo hoog is als afgelopen zomer? De vraag stellen is 'm beantwoorden. (Zie ik nog liever Raul Bravo van Olympiakos komen, maar dat terzijde)

Spelers als Douglas, Braafheid, Perez, Arnautovic, Janssen en Elia kopen ... goede spelers, Ajax-waardig, maar niet de oplossing. Helaas hebben we binnen onze club onvoldoende kwaliteit. De jeugdopleiding heeft de afgelopen jaren dus enorm gefaald, ( ach laten we heel twente leeghalen )

Naast genoemde Tukkers hebben we nl. ook behoefte aan Boulahrouz ( zie bovenstaand ), Heitinga, Seedorf, Van der Vaart ( dat gaat niet gebeuren ), Van Dijk ( zie boven ), Beerens (mag komen ), Pranjic ( mag ook komen, maar geen intresse ) en Berg. ( te duur )
[..]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_68257409
Ja het zal echt aan de spelers hun kwaliteiten liggen, topwedstrijden spelen tegen HSV en Fiorentina en je zo te kijk laten zetten tegen psv. Mijns inziens gewoon 100% een mentaliteitskwestie die al jaren het probleem is bij Ajax.

Ben benieuwd trouwens naar die plaatsen in de gracht
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:40:47 #150
30220 Barca
pi_68257503
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:36 schreef Wooldoor het volgende:
Ja het zal echt aan de spelers hun kwaliteiten liggen, topwedstrijden spelen tegen HSV en Fiorentina en je zo te kijk laten zetten tegen psv. Mijns inziens gewoon 100% een mentaliteitskwestie die al jaren het probleem is bij Ajax.

Ben benieuwd trouwens naar die plaatsen in de gracht
En daarom is Van Dijk van waarde.
quote:
Van Dijk lijkt me niet zo duur ( leuke speler voor erbij, maar hebben we Delorge ook, die kan het ook). Melchiot ( ook al aardig op leeftijd, en basisspeler bij Wigan )en Boulahrouz ( Te duur, als Ajax hem haalt, bak ik je een cake, bovendien met Wielaart en Olegear is de verdediging centraal gewoon goed )kosten meer, maar of hun marktwaarde nog net zo hoog is als afgelopen zomer? De vraag stellen is 'm beantwoorden. (Zie ik nog liever Raul Bravo van Olympiakos komen, maar dat terzijde)

Spelers als Douglas, Braafheid, Perez, Arnautovic, Janssen en Elia kopen ... goede spelers, Ajax-waardig, maar niet de oplossing. Helaas hebben we binnen onze club onvoldoende kwaliteit. De jeugdopleiding heeft de afgelopen jaren dus enorm gefaald, ( ach laten we heel twente leeghalen )

Naast genoemde Tukkers hebben we nl. ook behoefte aan Boulahrouz ( zie bovenstaand ), Heitinga, Seedorf, Van der Vaart ( dat gaat niet gebeuren ), Van Dijk ( zie boven ), Beerens (mag komen ), Pranjic ( mag ook komen, maar geen intresse ) en Berg. ( te duur )
Delorge is in mijn ogen een andertype speler, en niet zo goed als Van Dijk.

Oleguer vind ik een enorme tegenvaller. Wielaert is een aardige speler, maar Boulahrouz vind ikbeter.

Juist, heel Twente leegkopen kan niet de bedoeling zijn. Dus zullen we iets anders moeten doen om spelers van dat niveau te hebben met ingang van het komende seizoen! Opleiden is dan geen optie, dat duurt langer dan enkele maanden.

Heitinga, Seedorf en Van der Vaart zullen inderdaad niet komen. Maar we missen spelers van dat niveau wel!

Beerens staat ook in de belangstelling van fc Kakkerlakkak en de pedo's uit EIndhoven. Pranjic liet volgens mij doorschemeren wel interesse te hebben in Ajax. Maar Ajax wil hem niet!

Berg te duur? Een speler is te duur als hij niet de prestaties levert die van hem verwacht worden. Zoals Sulejmani en Cvitanich. Dat zag je overigens aankomen!

[ Bericht 60% gewijzigd door Barca op 21-04-2009 23:48:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')