Ik zie geen uitverkochte ufo tegen AZ...quote:
?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
Zal geen oplossing zijn, het mag simpelweg gewoon niet
Jullie uitvak zal nu wel volzitten zeker itt vorig jaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik zie geen uitverkochte ufo tegen AZ...
Helemaal niet omdat mplaats vrij vol staat met kaarten, soms 4 stuks tegelijk!
Uitverkocht is uitverkocht, hoeveel man er ook zitten. Al boden we ze allemaal aan op i'netquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik zie geen uitverkochte ufo tegen AZ...
Helemaal niet omdat mplaats vrij vol staat met kaarten, soms 4 stuks tegelijk!
Komen iets van 1600 man .quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jullie uitvak zal nu wel volzitten zeker itt vorig jaar
Waarom brengt Ajax dat nieuws naar buiten dan?quote:
Net aan, omdat er godverdomme geracet moet worden naar Alkmaar ivm de huldiging. OK de spelers pakken de bus en komen iets later, maar als AZ Fan die vanuit Amsterdam komt krijgt een kutplek ergens in een zijstraat waarschijnlijk. En zij die thuisblijven trekken meteen een topplek tevoorschijnquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jullie uitvak zal nu wel volzitten zeker itt vorig jaar
De gracht zal altijd blijven bestaan omdat ajax bang is voor zuidquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom brengt Ajax dat nieuws naar buiten dan?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Net aan, omdat er godverdomme geracet moet worden naar Alkmaar ivm de huldiging. OK de spelers pakken de bus en komen iets later, maar als AZ Fan die vanuit Amsterdam komt krijgt een kutplek ergens in een zijstraat waarschijnlijk
Mwa denk dat ze jullie met de bus goed afzetten, doen ze bij Ajax wel volgens mij.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Net aan, omdat er godverdomme geracet moet worden naar Alkmaar ivm de huldiging. OK de spelers pakken de bus en komen iets later, maar als AZ Fan die vanuit Amsterdam komt krijgt een kutplek ergens in een zijstraat waarschijnlijk. En zij die thuisblijven trekken meteen een topplek tevoorschijn
Er lopen 2 dingen door elkaar volgens mij. Of ik snap het niet. Maar het bericht zegt dat de zondag én tegen Twente de grachten gevuld zullen worden. Niet dat dit in de toekomst ook zo gaat zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De gracht zal altijd blijven bestaan omdat ajax bang is voor zuid
Dat over die oplossing, komt toch van Ajaxlife? Ik zie iig niets op de site van Ajax staanquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom brengt Ajax dat nieuws naar buiten dan?
Ja, maar het zal niet structureel blijven. Hoewel die gracht zo breed is dat je dan nog moeite hebt met springen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Er lopen 2 dingen door elkaar volgens mij. Of ik snap het niet. Maar het bericht zegt dat de zondag én tegen Twente de grachten gevuld zullen worden. Niet dat dit in de toekomst ook zo gaat zijn.
Nu.nl meldt het ook. Die nemen over het algemeen die geruchtenmachines niet over..quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat over die oplossing, komt toch van Ajaxlife? Ik zie iig niets op de site van Ajax staan
We snappen elkaar even nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Nu.nl meldt het ook. Die nemen over het algemeen die geruchtenmachines niet over..
Dat had ik idd zelf ook al wel doorquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:26 schreef denthemen het volgende:
Breach: Met "Zal geen oplossing zijn" bedoel ik dat in de toekomst niets is wat vaker gedaan zal worden
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:28 schreef Chadi het volgende:
Vind het wel jammer dat door bepaalde mensen je eigenlijk gedwongen wordt om een gracht neer te zetten. het is te gek voor woorden eigenlijk.
Ja en dan gaat er vast een keer een gek tegen feyenoord het veld oprennen die doorgesnoven isquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:31 schreef kevin6188 het volgende:
Langzaam maar zeker wordt er wel naar oplossingen gezocht om de afstand tussen veld en tribune te verkleinen. Dat valt alleen maar toe te juichen. Net als de plannen om te gaan verbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |