abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68247407
Iedereen loopt net te doen of het niveau van AZ geweldig is.. jezus wij stellen gewoon geen moer voor.
pi_68247558
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:17 schreef Chadi het volgende:
Iedereen loopt net te doen of het niveau van AZ geweldig is.. jezus wij stellen gewoon geen moer voor.
Az is kampioen geworden omdat dit team er al 3 jaar staat ongeveer en Van Gaal gewoon een geweldige trainer is. AZ stelt verder weinig voor, Ajax is inderdaad ontzettend kak
pi_68247614
Probleem is wel dat Ajax echt goede spelers nooit drie jaar bij elkaar kan houden.
AZ verkeert in de luxe dat dit wel kan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68247631
Voor Nederlandse begrippen is het een goed team. Lang de gehouden en krijgen weinig tegen. Ajax moet eens de defensie een keer goed neerzetten. Wij zijn altijd op zoek naar een goal en krijgen er dan makkelijk 1 om de oren.
pi_68247680
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:22 schreef kevin6188 het volgende:
Probleem is wel dat Ajax echt goede spelers nooit drie jaar bij elkaar kan houden.
AZ verkeert in de luxe dat dit wel kan.
Zegt verder ook genoeg waar wij het nu van moeten hebben. Als je een team hebt dan kan je veel makkelijker een speler inpassen dan bij dit losse zand van nu.
pi_68247932
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:23 schreef Chadi het volgende:
Voor Nederlandse begrippen is het een goed team. Lang de gehouden en krijgen weinig tegen. Ajax moet eens de defensie een keer goed neerzetten. Wij zijn altijd op zoek naar een goal en krijgen er dan makkelijk 1 om de oren.
Op zich vallen de tegengoals van Ajax nog wel mee. Tenminste, als je nagaat dat je in drie wedstrijden (Heerenveen, Vitesse, PSV) 15 van de ongeveer 35 tegengoals hebt moeten slikken. Het kan beter, daar niet van, maar toch. Het is al een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Als die lijn zich doortrekt, is er hoop.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68247950
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:24 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zegt verder ook genoeg waar wij het nu van moeten hebben. Als je een team hebt dan kan je veel makkelijker een speler inpassen dan bij dit losse zand van nu.
Hoe bedoel je precies met 'van moeten hebben'? Snap het even niet.
pi_68247991
Zozo, tribunes dicht op het veld?
quote:
Voor de wedstrijd Ajax – AZ heeft Ajax samen met de Amsterdam ArenA extra tribunes geplaatst in gracht aan de rand van het veld. Deze plaatsen geven je echt het gevoel dat je bijna op het veld zit!
pi_68248009
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:30 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies met 'van moeten hebben'? Snap het even niet.
Zonder suarez zijn we nergens. Als het team goed staat ben je niet afhankelijk van hem.
pi_68248103
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:31 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zonder suarez zijn we nergens. Als het team goed staat ben je niet afhankelijk van hem.
Individuen zullen altijd het verschil blijven maken. Je zou hooguit minder afhankelijk van Suarez kunnen worden. Wat op zich voor Ajax geen slechte zaak zou zijn.
pi_68248192
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:29 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Op zich vallen de tegengoals van Ajax nog wel mee. Tenminste, als je nagaat dat je in drie wedstrijden (Heerenveen, Vitesse, PSV) 15 van de ongeveer 35 tegengoals hebt moeten slikken. Het kan beter, daar niet van, maar toch. Het is al een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Als die lijn zich doortrekt, is er hoop.
Dat zijn er alsnog te veel. Zo kan AZ ook 3 slechte wedstrijden wegstrepen. Bij ons ligt de nadruk op aanvallen daarom hebben we Sulejmani gehaald en geen Douglas.
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:38:41 #87
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68248307
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
Spelers als Gattuso, Lampard, Gerrard zijn voor ons niet haalbaar.
Eindelijk iemand die het doorheeft!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68248333
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

pi_68248393
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Onhaalbaar maar als affelay dat bij 1 van hen zou doen dan vond je een bloedende marokaan tussen de supporters na 10 minuten. Vertonghen had hem gewoon meteen even fors moeten neerhalen. Ik weet zeker dat hij daarna met meer vertrouwen zou gaan spelen.
pi_68248491
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat zijn er alsnog te veel. Zo kan AZ ook 3 slechte wedstrijden wegstrepen. Bij ons ligt de nadruk op aanvallen daarom hebben we Sulejmani gehaald en geen Douglas.
Mee eens, mee eens. Om echt kampioen te worden zijn het er nog niet genoeg. Maar, de verdediging lijkt nu eindelijk een langere periode met elkaar door te kunnen groeien. Dat zijn positieve dingen. Al moet je het nooit nalaten als je iemand van het kaliber-Stam kunt halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kevin6188 op 21-04-2009 19:49:17 ]
pi_68248708
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:40 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Onhaalbaar maar als affelay dat bij 1 van hen zou doen dan vond je een bloedende marokaan tussen de supporters na 10 minuten. Vertonghen had hem gewoon meteen even fors moeten neerhalen. Ik weet zeker dat hij daarna met meer vertrouwen zou gaan spelen.
Dat zeg ik ook. Bij Milan - Torino werd Kakka in de borden geduwd op een gemene manier. Bij eerst volgende balcontact zat half milan in zijn nek
pi_68248728
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

Douglas is ook geen schim meer van wat hij vorig seizoen liet zien. Nu is hij zo onbeholpen, onbesuisd.
pi_68248939
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Douglas is ook geen schim meer van wat hij vorig seizoen liet zien. Nu is hij zo onbeholpen, onbesuisd.
Ik wil alleen maar aangeven hoe we dachten kampioen te worden. Dus Sulejmani halen maar geen verdediger.
pi_68249055
Van Dijk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68249080
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:58 schreef denthemen het volgende:
Van Dijk
Ik snap niet wat iedereen tegen die man heeft. Hij heeft meer karakter in zijn teen dan de halve Ajax selectie. Dat hij het daarvan moet hebben zegt al genoeg.
pi_68249180
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:59 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik snap niet wat iedereen tegen die man heeft. Hij heeft meer karakter in zijn teen dan de halve Ajax selectie. Dat hij het daarvan moet hebben zegt al genoeg.
Ik moet geen spelers die een grote bek hebben over mijn liefde en haar spelers
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_68249244
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik moet geen spelers die een grote bek hebben over mijn liefde en haar spelers
Leg uit... wat heeft ie gezegd?
pi_68249380
Was vorig jaar toch rond utrecht - ajax en toen in die wedstrijd gaf die iemand een doodschop?
pi_68249479
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:55 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar aangeven hoe we dachten kampioen te worden. Dus Sulejmani halen maar geen verdediger.
Dan heb ik niks gezegd.
pi_68249573
quote:
Ajax vult grachten Arena

AMSTERDAM - Om het maximaal aantal toeschouwers achter het team te krijgen in de strijd om de tweede plaats, heeft Ajax besloten om tijdelijk extra tribunes in de gracht rondom het veld van de Arena te zetten. Of dit een voorbode is van een definitieve oplossing is niet bekend.

Ajax speelt aanstaande zondag thuis tegen de kersverse landskampioen uit Alkmaar. De extra plaatsen zijn bij deze wedstrijd al beschikbaar. Hoogstwaarschijnlijk gaat het om de hoeken aan de overzijde van de ere-tribune.

Naast de wedstrijd tegen AZ wordt de extra capaciteit waarschijnlijk ook ingezet tijdens de laatste thuiswedstrijd van het seizoen die Ajax speelt tegen FC Twente.

Momenteel wordt er in Amsterdam nagedacht over eventuele verbouwingen aan het stadion. Een van de mogelijkheden is het permanent volbouwen van de grachten, die bij de supporters al jaren een doorn in het oog zijn.
!
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')