abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68257161
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:21 schreef Rutger1983 het volgende:
nieuw moederbord betekent toch wel opnieuw xp installeren.

heeft met de hardware abstraction layer te maken,
Right, we smijten er op deze avond ook nog even wat pr0 termen tegenaan, joechei !

Computerzaken zijn wat betreft repareren gewoon duur. Voor mensen die er geen verstand van hebben is het niet goedkoop, maar so be it. Ik heb geen verstand van auto's uitdeuken + de materialen er niet voor dus ik zal de rekening van 600 euro ook moeten slikken als ik hem bij de dealer parkeer. Dit terwijl de reparatie misschien in een uur of 2 gebeurd is met totaal 300 aan kosten.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_68259685
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:14 schreef Bolter het volgende:
Da's in Dordt toch? Althans rijd er weleens langs met de trein.
Yup op het hoekje @ kruispunt. 't is echt een bagger zaak
  woensdag 22 april 2009 @ 04:56:43 #78
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_68259793
Dit wordt vaste prik voor mijn pc fix service

50 euro voor backuppen.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_68268791
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:39 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Verbrand? Als in... echt zwartgeblakerd? Wat doe jij met je pc.. Je weet toch dat je een pc niet in de oven hoeft te zetten voor je hem kan gebruiken, he
Dus dat doe ik fout
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_68268831
quote:
Op woensdag 22 april 2009 04:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Dit wordt vaste prik voor mijn pc fix service

50 euro voor backuppen.
Ja, vooral als je een scriptje laat draaien dat alles van een bepaalde extensie opzoekt en kopieert incl. de mapstructuren
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_68269817
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja duh, zo'n toko heeft ook wel meer te doen dan uitzoeken op welke exotische plaats een gebruiker z'n porno verstopt.
Dat zeg jij!
Haters gonna hate.
pi_68269994
Ik heb bij Heijligers gewerkt. Dus ik weet wel een beetje hoe het daar gaat. Er komen daar verschrikkelijk veel mensen die hun pc niet daar hebben gekocht maar online en als ze een probleem met de pc hebben dan laten ze deze bij Heijligers vaak repareren.

Dat die onderzoekskosten in rekening worden gebracht vind ik dan normaal. Er komen genoeg mensen die problemen constateren maar uiteindelijk zijn die problemen er omdat ze zelf niet weten hoe ze met de pc om moeten gaan en dan moet de jongen van de TD er wel tijd in steken.

Wat ik wel minder vind en niet gewend ben van Heijligers is dat er eerst 30 euro wordt gevraagd en daarna 60 euro. Dit is volgens mij een misverstand. In elke computerzaak gaan er dingen goed en gaan er dingen fout. Ik hoor bijvoorbeeld over Alternate ook verschillende verhalen.
Haters gonna hate.
pi_68270597
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:17 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen eerder terugkomen omdat ze geen keus hebben. Ieder bedrijf vraagt er namelijk veel geld voor, ik vind 75 euro voor Windows en backup, met voorgeinstalleerde programma's behoorlijk meevallen in vergelijking met andere bedrijven. Dus vandaar waarschijnlijk dat je zoveel klanten hebt.
[..]
Het kost gewoon ontzettend veel tijd om het goed uit te voeren...
quote:
Ik zei ook niet dat je een oud moederbord op de kop moest tikken, maar je kunt prima een goedkopere uitvoering aanschaffen met minder prestaties, als de rest van de hardware toch al geen betere prestaties levert. En goedkope moederborden zijn prima te leveren (ASRock etc). En ik heb hem zelf niet in onderhoud, de desbetreffende concierge laat een kennis het nu doen. Als je goed hebt gelezen, heb je gemerkt dat ik de PC nooit in mijn bezit heb gehad, en dat de concierge zelf naar de computerwinkel is gegaan.
[..]
Tja, dan doet het vriendje het niet goed en mag de conciërge alsnog naar de winkel, maar dan met een opgebokte windows installatie ook nog, waardoor er ook geen backup gemaakt kan worden.
quote:
Het ging inderdaad om een licentie, niet om de installatie. Hij mocht ook om de een of andere vage reden niet zijn eigen licentie gebruiken.'
[..]
Daar is een simpele reden voor. Windows licenties (OEM licenties, die je dus bij een pc koopt), worden gekoppeld aan je aangeschafte hardware. Bij particulieren wil Microsoft er wel makkelijk in doen (mn moederbord was kapot, ik heb 'm moeten vervangen en dat soort verhalen), maar bij computerwinkels kun je het vergeten. De computerwinkel is dus verplicht een nieuwe licentie te installeren wanneer zij het moederbord vervangen, omdat zij anders illegaal bezig is. Sommige winkels zien het door de vingers en nemen het risico, maar een groot aantal doet dit ook niet.
quote:
Dat dus En mijn PC's draaien al sinds jaar en dag op ASRock, nooit problemen mee gehad.
Er is ook niks mis met ASrock.
quote:
Als laatste noot wil ik nog even aangeven dat er *erg* veel mensen in mijn omgeving zijn die klachten hebben over hoe Heijligers de boel afhandelt, en erg weinig mensen (ze zijn op één vinger te tellen) met goede ervaringen. Vaak werkt een daar gerepareerde computer al na een paar maanden niet meer goed, om de een of andere reden.
Tja, dat zijn mensen. Als ze iets negatiefs hebben meegemaakt schreeuwen ze het van de daken, maar in 't geval van een positieve ervaring houden ze het voor zich. Dat heeft niets met de computerwinkel te maken, maar meer met 't sentiment van de mensen.

Ik heb niet bij Heijligers gewerkt, maar wel in een andere computerwinkel. Je moest 's weten hoeveel mensen advies komen vragen en daarna hun spullen bij de Aldi gaan kopen en na een paar dagen komen "Hij doet 't niet!" en gillen als 't geld kost.

Oh, nog wat anders.
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:21 schreef Rutger1983 het volgende:
nieuw moederbord betekent toch wel opnieuw xp installeren.

heeft met de hardware abstraction layer te maken,
Beetje gevalletje klok, klepel. De HAL wordt gebruikt voor de processor architectuur, niet voor het moederbord. Je hebt meerdere HALs, namelijk Uniprocessor en Multiprocessor HALs, wat belangrijk is voor threading. Een uniprocessor HAL kun je op elk willekeurig systeem gebruiken, dus is er altijd onderlinge compatibiliteit. Waarschijnlijk moet je Windows opnieuw installeren omdat er dusdanig veel drivers anders zijn dat ie weigert door te starten (denk aan chipset dingen zoals controllerdrivers en north/southbridge perikelen).

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2009 14:31:20 ]
pi_68271581
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb bij Heijligers gewerkt. Dus ik weet wel een beetje hoe het daar gaat. Er komen daar verschrikkelijk veel mensen die hun pc niet daar hebben gekocht maar online en als ze een probleem met de pc hebben dan laten ze deze bij Heijligers vaak repareren.

Dat die onderzoekskosten in rekening worden gebracht vind ik dan normaal. Er komen genoeg mensen die problemen constateren maar uiteindelijk zijn die problemen er omdat ze zelf niet weten hoe ze met de pc om moeten gaan en dan moet de jongen van de TD er wel tijd in steken.

Wat ik wel minder vind en niet gewend ben van Heijligers is dat er eerst 30 euro wordt gevraagd en daarna 60 euro. Dit is volgens mij een misverstand. In elke computerzaak gaan er dingen goed en gaan er dingen fout. Ik hoor bijvoorbeeld over Alternate ook verschillende verhalen.
Precies, van die paupers die op internet maar de goedkoopste pc uitkiezen en vervolgens gaan klagen als een bedrijf geld vraagt voor de reparatie van datzeflde kutding die ze niet eens verkocht hebben. Dat terwijl de mensen die hun pc wel bij Heijligers gekocht hebben moeten wachten op hun service omdat die paupers willen dat hun pc zo snel mogelijk en goedkoop mogelijk gemaakt wordt. En zo niet, dan gaan we lekker klagen op FOK, want dat is de huidige mentaliteit van mensen,..ikke ikke ikke.
pi_68271744
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Precies, van die paupers die op internet maar de goedkoopste pc uitkiezen en vervolgens gaan klagen als een bedrijf geld vraagt voor de reparatie van datzeflde kutding die ze niet eens verkocht hebben. Dat terwijl de mensen die hun pc wel bij Heijligers gekocht hebben moeten wachten op hun service omdat die paupers willen dat hun pc zo snel mogelijk en goedkoop mogelijk gemaakt wordt. En zo niet, dan gaan we lekker klagen op FOK, want dat is de huidige mentaliteit van mensen,..ikke ikke ikke.
Voor een duppie op de eerste rij zitten.

Bij de computerwinkel waar ik werkte hadden we 2 'rijen'. 1 voor eigen systemen en 1 voor systemen niet bij ons aangeschaft (veelal de exotische packard bell, acer, aldi/medion en dat soort zut pc's). De eigen systemen ken je, dus zijn zo klaar, de systemen die wat meer exotisch zijn plan je in voor over 3 dagen en zo is 't balletje weer mooi rond.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2009 14:57:09 ]
  woensdag 22 april 2009 @ 14:57:15 #86
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_68271759
Ik vind Heijligers trouwens best OK. Ze hebben daar soms aardig gekke stunt-acties
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_68272272
Ja begrijp je wat ik bedoel? En dan halen ze spullen bij de Aldi of iets in die richting en komen ze bij jou vragen of jij ze een korte computercursus zo even wilt geven.
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Precies, van die paupers die op internet maar de goedkoopste pc uitkiezen en vervolgens gaan klagen als een bedrijf geld vraagt voor de reparatie van datzeflde kutding die ze niet eens verkocht hebben. Dat terwijl de mensen die hun pc wel bij Heijligers gekocht hebben moeten wachten op hun service omdat die paupers willen dat hun pc zo snel mogelijk en goedkoop mogelijk gemaakt wordt. En zo niet, dan gaan we lekker klagen op FOK, want dat is de huidige mentaliteit van mensen,..ikke ikke ikke.
Haters gonna hate.
pi_68273184
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:12 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja begrijp je wat ik bedoel? En dan halen ze spullen bij de Aldi of iets in die richting en komen ze bij jou vragen of jij ze een korte computercursus zo even wilt geven.
[..]


Ja juist, en zorg nou dat je snel klaar bent EN dat het perfect EN goedkoop gebeurt anders ligt het weer aan de winkel. Niet aan de lowbudget pc met kutonderdelen..... god wat ben ik blij dat ik niet meer met eindgebruikers te maken heb. Ik heb voor een bedrijf in Zoetermeer de RMA afdeling moeten reorganiseren. Dit omdat de dealers moesten wachten op het gezeik van die kutparticulieren (met alle respect natuurlijk....) dus toen is er direct een dealerbalie gekomen. Immers de dealers zorgen voor de omzet/winst.
pi_68273290
Zo werkt het bij de fietsenmaker, de auto monteur, de groente boer. Alles waar jij geen verstand van hebt, kan je keihard genaaid worden.

En voor google:
klacht Heijligers Heiligers computers. Afzetters zijn het

pi_68275027
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:43 schreef devl1nsect het volgende:
Zo werkt het bij de fietsenmaker, de auto monteur, de groente boer. Alles waar jij geen verstand van hebt, kan je keihard genaaid worden.

En voor google:
klacht Heijligers Heiligers computers. Afzetters zijn het


Heb je ervaring dan met Heijligers computers?
Haters gonna hate.
pi_68275055
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:35 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Heb je ervaring dan met Heijligers computers?
Nee, wel in de praktijken van Heiliger computers.
pi_68275199
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:36 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Nee, wel in de praktijken van Heiliger computers.
Met de praktijken bedoel je de hoge prijzen? Dus jij kent een bedrijf wat dure prijzen hanteert en daarom is Heijligers een kutzaak? Dude, nooit eens gedacht om terug op aarde te komen?

Ik zag net een man in een Opel door rood rijden >> Alle Opel rijders rijden door rood en zijn daarom klootzakken! Dit is dus jouw redenering,......
  woensdag 22 april 2009 @ 16:57:53 #93
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_68275833
Dus stiekum (Schijn)heiligers computers ??
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_68275996
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Met de praktijken bedoel je de hoge prijzen? Dus jij kent een bedrijf wat dure prijzen hanteert en daarom is Heijligers een kutzaak? Dude, nooit eens gedacht om terug op aarde te komen?

Ik zag net een man in een Opel door rood rijden >> Alle Opel rijders rijden door rood en zijn daarom klootzakken! Dit is dus jouw redenering,......
Nee man. Met praktijken bedoel ik dat bedrijven dingen repareren die niet gerepareerd hoeven te worden zoals het voorbeeld van TS. Klant is daarvan de dupe.
pi_68277102
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:02 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Nee man. Met praktijken bedoel ik dat bedrijven dingen repareren die niet gerepareerd hoeven te worden zoals het voorbeeld van TS. Klant is daarvan de dupe.
Maar dan nog, als je dat onder de praktijken schaart maar je bent zelf nog nooit bij Heijligers geweest kun je dit toch niet zeggen? Ik vind ALLE eindgebruikers paupers omdat ik er diverse ken die zeiken...zoiets?

Daarnaast, ik ben weer weg uit dit topic, was ik eindelijk van al die domme eindgebruikers af, ga ik mij er zelf weer in mengen,..bah stomme ik
  Admin woensdag 22 april 2009 @ 18:17:47 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68278066
Ik snap de klacht van TS ook niet echt. Zijn hele billijke tarieven als ik het zo bekijk. Dit soort geintjes zijn van die problemen waar je al gauw 4-6 manuren aan kwijt bent. Dat is al 80-100 euro personeelskosten. Tel daar je onderdelen, licenties etc bij op en eigenlijk is het gewoon een prikkie.
Maar als je echt een enorme klacht hebt, vul eens de shopsurvey op t.net in?
http://tweakers.net/shopreview/2645/heijligers-computers.html
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68278071
joep91

Ok stel je voor. Heijligers vervangt alleen het moederboord. En meneer komt thuis, sluit em aan en hij doet het niet? Dan is Heijligers de slechterik, moet meneer terug. Moet er alsnog gebackupped worden, alsnog herinstaleren. Moet er alsnog die kosten betaald worden. Er is natuurlijk iets zoals "verantwoordelijkheid". Geen enkel bedrijf is verantwoordelijk voor de data die op zijn/haar pc heeft staan. En mocht er z'n backup niet gebeuren en er zijn bepaalde documenten weg, dan kan je handdoekjes erbij gaan pakken, en wat schouderklopjes gaan geven alleen om die mensen te troosten op hun verlies boofockinghoo....

Even terug komen op dat mobo, ik denk niet dat heijligers ergens een mobo uit een oud systeem vandaan trekt. Stel dat dat ouwe kreng ook zo kapot gaat ? Kan heijligers daar geen garantie op geven.(dan mag jij em voor meneer gaan repareren).. Dus vandaar een nieuwe mobo van 50 euro, daarmee kan je aantonen (mits er wat kapot is) van "ik heb garantie ga is na-kijken en rapido!!!" Maar goed daar heb je nog niet over nagedacht zo te horen.

WinXP OEM's worden gekoppeld aan het moederboord, mocht er iets veranderd worden geen probleem. maar zodra het moederboord word vervangen. Ja tot ziens licentie mag meneer of mevrouwtje weer een nieuwe aanschaffen. Dat zijn stricte regels die Microsoft aan zulke bedrijven vast stelt. En Als microsoft er achterkomt dat jij de regels niet volgt, kan je een process verwachten.

Hoe dan ook, zoals ik jouw verhaal lees. maak jij van een mug een.... olifant ?

P.S.
Ik denk niet dat heijligers zomaar repareert zonder goed keuring van je concierge.
P.S.2
Heb jij welis in een computer zaak gewerkt of niet? Zo nee, miss maar is even gaan doen voordat je gaat brullen als een aap!! En zo ja, dan was deze thread niet eens nodig. Had je het ff haarfijn aan je concierge kunnen uitleggen hoe het daadwerkelijke in elkaar steekt.
pi_68278214
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb bij Heijligers gewerkt. Dus ik weet wel een beetje hoe het daar gaat. Er komen daar verschrikkelijk veel mensen die hun pc niet daar hebben gekocht maar online en als ze een probleem met de pc hebben dan laten ze deze bij Heijligers vaak repareren.

Dat die onderzoekskosten in rekening worden gebracht vind ik dan normaal. Er komen genoeg mensen die problemen constateren maar uiteindelijk zijn die problemen er omdat ze zelf niet weten hoe ze met de pc om moeten gaan en dan moet de jongen van de TD er wel tijd in steken.

Wat ik wel minder vind en niet gewend ben van Heijligers is dat er eerst 30 euro wordt gevraagd en daarna 60 euro. Dit is volgens mij een misverstand. In elke computerzaak gaan er dingen goed en gaan er dingen fout. Ik hoor bijvoorbeeld over Alternate ook verschillende verhalen.
Hehe ik heb er een half jaar gewerkt (stage gelopen) op de TD lange tijd geleden toen nog in het oude pand
pi_68279308
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

you have no clue..
[..]

oh, dit wist ik niet. zijn dat dan speciale universele drivers of iets dergelijks?
Zoiets blijkbaar.

Elk ander besturingssysteem detecteert alles tijdens het booten, iedere keer weer opnieuw. Windows gaat daar iets slechter mee om, maar blijkbaar gaat dat ook niet altijd fout.

Bij Linux, BSD en consorten kan je alles verwisselen zonder problemen zolang de CPU-instructieset maar compatibel is. Dus van i386 naar amd64 bord is nog prima bijvoorbeeld, ongeacht chipset. Hooguit dat je even een andere netwerkdriver oid moet inladen omdat de betreffende chipset anders is.... maar daar houdt het wel mee op, geen reinstall iig.
  woensdag 22 april 2009 @ 19:44:43 #100
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_68280906
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 23:14 schreef Bolter het volgende:
Da's in Dordt toch? Althans rijd er weleens langs met de trein.
Is inderdaad in dordt
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat die onderzoekskosten in rekening worden gebracht vind ik dan normaal. Er komen genoeg mensen die problemen constateren maar uiteindelijk zijn die problemen er omdat ze zelf niet weten hoe ze met de pc om moeten gaan en dan moet de jongen van de TD er wel tijd in steken.
Dat is ook zeker normaal. Dat heb ik ook vanaf de eerste post aangegeven. Ze steken er namelijk wel tijd in. Deze PC was overigens gekocht bij Heijligers zelf.
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:22 schreef chratnox het volgende:
Tja, dan doet het vriendje het niet goed en mag de conciërge alsnog naar de winkel, maar dan met een opgebokte windows installatie ook nog, waardoor er ook geen backup gemaakt kan worden.
Waarom zou je geen backup kunnen maken als Windows niet meer werkt? Gewoon als secundaire schijf in een PC'tje hangen en overzetten naar de primaire schijf. Werkt prima.
quote:
Daar is een simpele reden voor. Windows licenties (OEM licenties, die je dus bij een pc koopt), worden gekoppeld aan je aangeschafte hardware. Bij particulieren wil Microsoft er wel makkelijk in doen (mn moederbord was kapot, ik heb 'm moeten vervangen en dat soort verhalen), maar bij computerwinkels kun je het vergeten. De computerwinkel is dus verplicht een nieuwe licentie te installeren wanneer zij het moederbord vervangen, omdat zij anders illegaal bezig is. Sommige winkels zien het door de vingers en nemen het risico, maar een groot aantal doet dit ook niet.
De Windows die hij al had, was geen OEM-versie, gewoon de volle mep voor betaald. Heeft ie namelijk later los gekocht.
quote:
Tja, dat zijn mensen. Als ze iets negatiefs hebben meegemaakt schreeuwen ze het van de daken, maar in 't geval van een positieve ervaring houden ze het voor zich. Dat heeft niets met de computerwinkel te maken, maar meer met 't sentiment van de mensen.
Ik vraag naar de ervaringen, ik wacht niet tot ze aan komen waaien. Ik probeer de computerbusiness (bijna obsessief ) goed in de gaten te houden.
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:57 schreef star_gazer het volgende:
Ik vind Heijligers trouwens best OK. Ze hebben daar soms aardig gekke stunt-acties
Dubbeltje op de eerste rang? Prijs is ook niet alles.
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:17 schreef DangerBoy het volgende:
joep91

Ok stel je voor. Heijligers vervangt alleen het moederboord. En meneer komt thuis, sluit em aan en hij doet het niet? Dan is Heijligers de slechterik, moet meneer terug. Moet er alsnog gebackupped worden, alsnog herinstaleren. Moet er alsnog die kosten betaald worden. Er is natuurlijk iets zoals "verantwoordelijkheid". Geen enkel bedrijf is verantwoordelijk voor de data die op zijn/haar pc heeft staan. En mocht er z'n backup niet gebeuren en er zijn bepaalde documenten weg, dan kan je handdoekjes erbij gaan pakken, en wat schouderklopjes gaan geven alleen om die mensen te troosten op hun verlies boofockinghoo....

Even terug komen op dat mobo, ik denk niet dat heijligers ergens een mobo uit een oud systeem vandaan trekt. Stel dat dat ouwe kreng ook zo kapot gaat ? Kan heijligers daar geen garantie op geven.(dan mag jij em voor meneer gaan repareren).. Dus vandaar een nieuwe mobo van 50 euro, daarmee kan je aantonen (mits er wat kapot is) van "ik heb garantie ga is na-kijken en rapido!!!" Maar goed daar heb je nog niet over nagedacht zo te horen.

WinXP OEM's worden gekoppeld aan het moederboord, mocht er iets veranderd worden geen probleem. maar zodra het moederboord word vervangen. Ja tot ziens licentie mag meneer of mevrouwtje weer een nieuwe aanschaffen. Dat zijn stricte regels die Microsoft aan zulke bedrijven vast stelt. En Als microsoft er achterkomt dat jij de regels niet volgt, kan je een process verwachten.

Hoe dan ook, zoals ik jouw verhaal lees. maak jij van een mug een.... olifant ?

P.S.
Ik denk niet dat heijligers zomaar repareert zonder goed keuring van je concierge.
P.S.2
Heb jij welis in een computer zaak gewerkt of niet? Zo nee, miss maar is even gaan doen voordat je gaat brullen als een aap!! En zo ja, dan was deze thread niet eens nodig. Had je het ff haarfijn aan je concierge kunnen uitleggen hoe het daadwerkelijke in elkaar steekt.
Voor de zoveelste keer, een goedkope uitvoering van een moederbord (pc is namelijk 4,5 jaar oud) kost geen 50 euro. Vooral niet als het een ASRock is. Eerst de rest van de posts lezen. Plus, ik heb ook gezegd wat volgens Heijligers de reden is dat er gebackupt moet worden (ander formaat moederbord). Dat soort praktijken vind ik absoluut niet netjes. De klant kan namelijk niet weten dat dat grote onzin is. En aangezien de concierge niet beter wist, had hij dus in eerste instantie ingestemd met de reparatie. Hij is namelijk geen computertovenaar.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')