quote:I brought this product in august 2008 and received in timely manner, it is smaller than you think by picture which was great, the sleeve was just big enough to fit over the head of my penis and I am probably little bigger than average. The unit is a bit noisy but does have a nice stroking rythym to it though it doesnt move a lot. I liked the vibration it gives out and after just lettting it go for about 5 minutes i received a great feeling from from the motion and suction. Finally it made me orgasm pumping tremendous amount of semen from my penis. It was easy and quite comfortable. A great product and it gives a fantastic orgasm.
quote:
Ik zou hem ermee helpen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:19 schreef jennafan het volgende:
[..]
Wat zou jij ervan vinden als je vriendje zo'n ding had dan:P?
Misschien weet hij niet hoe de batterijen erin moeten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:22 schreef jennafan het volgende:
[..]
Hoezo ermee helpen:) Dat ding doet alles van alleen
Ja en als de batterijen er al inzitten en hij doet het. Dan kan jij naar huis ofwat:)?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:23 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Misschien weet hij niet hoe de batterijen erin moeten.
Ligt eraan of ik zin heb om toe te kijken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:24 schreef jennafan het volgende:
[..]
Ja en als de batterijen er al inzitten en hij doet het. Dan kan jij naar huis ofwat:)?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
ach als iemand een live-verslag wil:
Gewoon TS ff toevoegen!![]()
martijn_denbosch@hotmail.com
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |