Zoals ik al zei, hij voldoet prima voor die ene keer dat ik hem gebruik. MSN 1.0 zou waarschijnlijk zelfs al prima zijn voor mij. Maar die oude versies mag je van Microsoft niet meer gebruikenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:49 schreef Blight het volgende:
Pleur die rotzooi er af en gebruik een fatsoenlijk IM programma.
Duurzaam bouwen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:49 schreef Xebber het volgende:
Wat ben je aan het studeren?
Bouw dan een duurzaam IM-programma.quote:
Die heb ik nu dus ook. Zitten eigenlijk al teveel fratsen op voor mij, maar vooruit. Ik heb helemaal geen behoefte aan een nieuwe versiequote:
Allemaal eruit halen met apatchquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die heb ik nu dus ook. Zitten eigenlijk al teveel fratsen op voor mij, maar vooruit. Ik heb helemaal geen behoefte aan een nieuwe versie
Het ligt niet aan het OS. En sowieso, je OS aanpassen aan je messenger programmaquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef wijsneus het volgende:
Draai dan een OS waar je keuzevrijheid hebt.
Dan krijg je de meldingen van upgraden nog steeds, en daar gaat het om.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:54 schreef Blight het volgende:
Als je even Google gebruikt kan je zo elke voorgaande versie van Messenger vinden.
Verder wel een terechte klacht hoor. Kutprogramma dat het is.
Vorige week kreeg ik die melding nog 1x per dag ofzo, nu ongeveer ieder half uurquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:54 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dan krijg je de meldingen van upgraden nog steeds, en daar gaat het om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |