quote:
Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef DanseMacabre het volgende:Natuurlijk, iedere hond kan bijten net zoals iedere kat kan krabben.
De mening van mijn tante veranderd niet. En wat zij vindt moet de hele wereld vinden. Zij plempte bijvoorbeeld wel haar valse kat bij m'n vader op schoot terwijl hij er echt fobisch voor is (geen idee waarom). Hij durfde dan niet te bewegen. En lol dat ze hadden.
Ze verwacht ook dat wij de hond naar buiten doen voor haar, nou niet dus.
Blegh, verschrikkelijk die mensen die menen dat ze altijd gelijk hebben. Ik zou mijn katten nooit aan mensen opdringen als ze er bang of allergisch voor zijn. Dan mogen zij (de katten dus) verkassen naar hun plekje. Ze vinden het ook niet erg om in hun kamer te zijn, als ik weg ben wonen ze daar ook en het is maar voor een paar uurtjes.
Bij allergieën kun je de oorzaak nooit helemaal wegnemen, hoe goed je ook poetst, de haren en huidschilfers zitten door je hele huis. Bezoek wat daar echt niet tegen kan: pillen nemen voor je binnen komt of niet meer langskomen, dan kom ik wel naar jou.
Als ik een relatie zou krijgen met iemand die zwaar allergisch is voor katten en het zou komen tot samenwonen, dan zou ik een groot probleem hebben. Mensen die bang zijn voor katten, daar kun je ze overheen helpen, met allergieën gaat dat niet zo makkelijk en als je echt allergisch bent kun je er goed ziek van zijn. Ik hoop dat ik nooit voor een keuze kom te staan hierin.