Nee, ik doe alsof.quote:
Haha, owned, omg, godlike.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof.
Ja ik ben jarig, nee ik heb niks gekregen.
Iedereen haat je.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof.
Happy Barfday!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof.
Heb ik al. Ik ga weer in de tuin liggen, bier drinken.quote:
Dankjewel. ^^quote:
Omdat mijn ouders niet kunnen plannen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Happy Barfday!![]()
[ afbeelding ]
Hoezo heb je niks gekrijgt dan?Ik wist niet dat je jarig was, anders was ik wel even langs gekomen.
True that, jij brengt goed geld in het laatje.quote:
je ritalintaart word opgestuurd stuiterend kreng dat je bent!quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof.
Ik haal het er enkel uit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True that, jij brengt goed geld in het laatje.
Ik mag geen ritalin van mijn ouders. Daarom heb ik niks tegen mijn ADHD.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je ritalintaart word opgestuurd stuiterend kreng dat je bent!
Stakkersquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel. ^^
[..]
Omdat mijn ouders niet kunnen plannen.
Dankjewel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:54 schreef BobbyB het volgende:
Dat is wel lullig, meid. Maar gefeliciteerd meid
Nee hoor. 14. Lekker strakquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:54 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe oud ben je geworden eigenlijk? 17 ofzo?
quote:
Ik ben gewoon [zachte g]keigrappig[/zachte g]quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat er de laatste tijd met jou aan de hand is![]()
Ik moet om elke post van je lachen
nu krijg ik bijna de drang mijn negerschoenen te posten mèn.quote:
Oh jij ook?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Kai-Itza het volgende:
Ik snap die kat... ik zit hier op mn werk, ben jarig en bovenal IK HEB GEEN TAART!
Niet haten, Rotterdamse straatrat.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon [zachte g]keigrappig[/zachte g]
Dankuuuuuquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gefeliciteerd wd.
Naast een geel huispak heeft mijn buurvrouw ook nog een regenboogzwempak...![]()
How bizarre.
Ik heb ook nike'squote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu krijg ik bijna de drang mijn negerschoenen te posten mèn.
ik verwar die schoenen altijd met de band, heel erg irritant
Daar waar ik je moeder vond, achter CS.quote:
Die je-moedergrappen worden steeds minder leuk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar waar ik je moeder vond, achter CS.
Glimmende? En welke band, is er een band die converse heet?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu krijg ik bijna de drang mijn negerschoenen te posten mèn.
ik verwar die schoenen van jou altijd met de band, heel erg irritant
en je rook Gauloises toch?quote:
Conversequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die je-moedergrappen worden steeds minder leuk.![]()
[..]
Glimmende? En welke band, is er een band die converse heet?
Je hebt geen vrienden/familiequote:Op dinsdag 21 april 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik doe alsof.
Jep dat rook ik! Boksquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en je rook Gauloises toch?![]()
dikke vuist ouwe
Omdat ze over jouw moeder gaanquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Nee, serieus. Gefeliciteerd. Met je eigen verjaardagquote:
Dankjewel.quote:
Wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:01 schreef Lakitu het volgende:
Onverkapt verjaardagstopic voor je zelf openen.![]()
[..]
Je hebt geen vrienden/familie![]()
Glimmendquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Nu je 17 bent wel ja.quote:
hehe thxquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ze over jouw moeder gaan![]()
[..]
Nee, serieus. Gefeliciteerd. Met je eigen verjaardag
OMG HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:02 schreef BobbyB het volgende:
Hierbij mijn verjaardagskaart voor Sanna!
[ afbeelding ]
XD "je moeder" is ook wel erg basisquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
Sanna, ik ben blij je met de hele SC een cursus humor aan te bieden. Hierdoor hoef je niet meer terug te vallen op onze moeders.
http://www.cursushumor.nl/index2.html
Alsjeblieft!
Ik krijg dadelijk hazelinotaartquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:03 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
hehe thxjij owk, hier wat taart:
[ afbeelding ]
14 las ik?
Hou me niet voor de gek, jij deugniet.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
Sanna, ik ben blij je met de hele SC een cursus humor aan te bieden. Hierdoor hoef je niet meer terug te vallen op onze moeders.
Alsjeblieft!
Dat dit bestaatquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:04 schreef Skylark. het volgende:
Alsjeblieft!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hou me niet voor de gek, jij deugniet.
Dan ben ik 16.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:07 schreef Lakitu het volgende:
Oja, gecondoleerd, je bent 17 nu.16 is een veel betere leeftijd voor een sma.
quote:
Ojoah?! Wat dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef Fascination het volgende:
Maar wolvendagen, als je nu had doorgegeven dat je vandaag bent had ik wat leuks voor je gekocht.
Iewh, een negert.quote:
Een katquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojoah?! Wat dan?![]()
[..]
Iewh, een negert.
Ik heb een neger in m'n broek.quote:
Een pik in je box?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics in mijn inbox in 15 minuten.
Als dat is waar je het eerste aan denkt bij een negerquote:
M'n pik in je inboxquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics in mijn inbox in 15 minuten.
Niet dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als dat is waar je het eerste aan denkt bij een neger
Je maakte hem ook zo makkelijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als dat is waar je het eerste aan denkt bij een neger
Hey, nog een 17-jarig meisje.quote:
Cd van Aphex Twin.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ojoah?! Wat dan?![]()
[..]
Iewh, een negert.
Discriminatie!quote:
BTquote:
fangirl die je bent, een demilich exemplaar word zo spoedig mogelijk naar je opgestuurdquote:
Afgewerkt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:19 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
heh. nouja ik ben afgewerkt ik check dit "zinvolle" topic wel als ik thuis ben
Hm.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:19 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
heh. nouja ik ben afgewerkt ik check dit "zinvolle" topic wel als ik thuis ben
hm pm's? de ''rel'' is allang voorbij hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:22 schreef BobbyB het volgende:
Waar is die Jitze nu? Gaat ie PM's sturen en kom ik weer eens in de SC kijken en dan issie weg.
Nou, je moeder.quote:
Vergroot haar maar niet. Ze is nu zo lekker slank.quote:
Demilich?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
fangirl die je bent, een demilich exemplaar word zo spoedig mogelijk naar je opgestuurd
Gemiste kans.quote:
Ik moet haar wel vergroten, hij past er nu niet in.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vergroot haar maar niet. Ze is nu zo lekker slank.
Welke rel?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hm pm's? de ''rel'' is allang voorbij hoor
Dat kleine ding?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moet haar wel vergroten, hij past er nu niet in.
Ja, dat zeg ik. M'n joekel past niet in dat kleine ding.quote:
Zo groot is die van jou niet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. M'n joekel past niet in dat kleine ding.
ja, het dekt opzich wel de lading jaquote:
Snap je nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Syb-rund. het volgende:
Jongens, ik heb zojuist achterhaald waar gupje écht stage doet!
niets in de ruimtevaart, de waarheid is veel schokkender
[ afbeelding ]
[..]
ja, het dekt opzich wel de lading ja
oh ik dacht dat de pm's verstuurd waren in verband met het bezoek van bureaugaard en opa bakkerdingesquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kpn mannetje doet hetzelfde als je UI
die groene smillie, heeft zijn klauwen net zo als je huidge uiquote:
Ja zie hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die groene smillie, heeft zijn klauwen net zo als je huidge ui
Kus terugquote:
Oh nee, hij vroeg waar ik was.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh ik dacht dat de pm's verstuurd waren in verband met het bezoek van bureaugaard en opa bakkerdinges
nvm
Ja mooi he?quote:
quote:Beauregard, net terug van een weekban en niks geleerd. Maand weg dan maar.
Hier ziet hij er heel slecht uit hier. Op school was hij mooi rond enzo maar nu zijn het duidelijke pixelsquote:
Hier is hij ook nog steeds mooi.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:03 schreef sezten het volgende:
[..]
Hier ziet hij er heel slecht uit hier. Op school was hij mooi rond enzo maar nu zijn het duidelijke pixels
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn reactie op de nieuwe ui :
[ afbeelding ]
Chill =]quote:
Dat schilderijtje.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wie is dat?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom 7x de SC open?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:32 schreef Syb-rund. het volgende:
Jongens, ik heb zojuist achterhaald waar gupje écht stage doet!
niets in de ruimtevaart, de waarheid is veel schokkender
[ afbeelding ]
[..]
ja, het dekt opzich wel de lading ja
dat krijg je als je wilt multiquotenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:13 schreef sezten het volgende:
[..]
waarom 7x de SC open?![]()
En ik probeerde te scrollen
neeeeeequote:
euh, ik zou het niet weten, maar ik vond het wel een toepasselijke fotoquote:
Wat wou jij multiquoten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat krijg je als je wilt multiquoten
whehe
[..]
neeeeee![]()
Het is een pesterijquote:
quote:
Exactly the same.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Your musical compatibility with sezten is Very Low
Music you have in common includes Linkin Park.![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:25 schreef Smart_ass het volgende:
Wat vinden jullie van m'n nieuwe sig dan?
Ik heb last.fm maar een paar dagen gebruikt, al 2 maanden niet meer aan gestaan gok ik.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Your musical compatibility with sezten is VERY HIGHquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar 1 artiest meer in common en dan very high? Wat weird.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Your musical compatibility with sezten is VERY HIGH
Music you have in common includes The Opposites and Linkin Park.
Ja vond ik ook vreemd, maar het is natuurlijk includes dus dit is niet alles.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar 1 artiest meer in common en dan very high? Wat weird.
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vond ik ook vreemd, maar het is natuurlijk includes dus dit is niet alles.
Dus bij smartass staat er alleen Linkin Park ook al zijn er meerdere.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vond ik ook vreemd, maar het is natuurlijk includes dus dit is niet alles.
Achja, Last.FM doet gewoon waar 'ie zin in heeft denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Dus bij smartass staat er alleen Linkin Park ook al zijn er meerdere.
En bij jou dan Linkin Park + nog een opeens
Wat een troep
ja die compatibility snap ik ook niet echt, ik kreeg onlangs zon bericht in mijn fobo zovan ; JA HIHI, WIJ HEBBEN NIKS GEMEEN blabla, terwijl als ik dan dat desbetreffende figuur zelf opzoek op die site , blijkt dat we wel degelijk iets gemeen hebbenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Dus bij smartass staat er alleen Linkin Park ook al zijn er meerdere.
En bij jou dan Linkin Park + nog een opeens
Wat een troep
Jij luistert Dj Paul Elstak en The Prophet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
Your musical compatibility with sezten is Medium
Music you have in common includes Live, DJ Paul Elstak, The Prophet, Papa Roach and The Opposites feat. Dio, Willie Wartaal.
Luisterde*quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij luistert Dj Paul Elstak en The Prophet.
Wij zijn very high,hihi.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
Music you have in common includes Live, DJ Paul Elstak, The Prophet, Papa Roach and The Opposites feat. Dio, Willie Wartaal.
Lolzorquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
Hardcore is achter mij, ik ben nu meer rock/indie/alternatieve shizzle mah dizzle jewaitzquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Lolzor![]()
Hardcorish, rock, rap/nederhop w/e
Ja ik heb ook geen idee waar die vandaan komt..quote:
hey ga je ook naar die pillenfeesten, of houd je het alleen bij de muziekquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:35 schreef sezten het volgende:
Ik voel me wel erg muziekvreemd met al die very lows!
nou bijv als ik deze reactie nu pas lees, dan open ik een nieuwe pagina, sloop ik de quote eruit en laat het venster openstaan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:18 schreef sezten het volgende:
[..]
Wat wou jij multiquoten?
Diepte verhoor
Ga niet naar feestenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey ga je ook naar die pillenfeesten, of houd je het alleen bij de muziek
Pillenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey ga je ook naar die pillenfeesten, of houd je het alleen bij de muziek
Linkquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:50 schreef Fascination het volgende:
Ik vond een hele leuke penisratesite.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:50 schreef Fascination het volgende:
Ik vond een hele leuke penisratesite.
Gewoon een keertje doen, is best vet hoor!quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:45 schreef sezten het volgende:
[..]
Ga niet naar feesten
niet naar pillenfeesten
en ik doe niet aan pillen
![]()
Muziek vind ik heel veel wel goedvan Hardcore tot Reggae
Neuh, zal best vet zijn. Maar ik denk, mezelf aardig kennende, dat ik zo ongeveer gelijk uit knal.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Gewoon een keertje doen, is best vet hoor!
bad brains!
al bedoelde je de andere hardcore
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alles dat je moet spuiten is slechten nu ga ik eten
!
quote:
hohohoho sperma zaten toch eiwitten in?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alles dat je moet spuiten is slechten nu ga ik eten
!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
hohohoho sperma zaten toch eiwitten in?
Beweeg je weinig ofzo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Neuh, zal best vet zijn. Maar ik denk, mezelf aardig kennende, dat ik zo ongeveer gelijk uit knal.
Bloeddoorstroming en zo erg slecht, eet weinig, drink weinig.Begin er dus niet aan.
Ook niet aan roken overigensen spuiten
aan alles kan gewerkt wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Neuh, zal best vet zijn. Maar ik denk, mezelf aardig kennende, dat ik zo ongeveer gelijk uit knal.
Bloeddoorstroming en zo erg slecht, eet weinig, drink weinig.Begin er dus niet aan.
Ook niet aan roken overigensen spuiten
Uhh ik fiets naar school 13km en dan ook weer terug.quote:
Hoezo dat dan? allergisch voor iets?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Uhh ik fiets naar school 13km en dan ook weer terug.
Eet geen groente en vis en fruit en meeste vlees![]()
![]()
gluten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:01 schreef sezten het volgende:
[..]
Uhh ik fiets naar school 13km en dan ook weer terug.
Eet geen groente en vis en fruit en meeste vlees![]()
![]()
Dat zit alleen in tarwe en zo. Niet in fruit en vleesjes en en de restquote:
Slechte jeugd ervaringquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? allergisch voor iets?
Hoor net dat dat in mijn brood zit dat ik wel goed eetquote:
Wat ga je eten dan? Brood zonder korsten?quote:
Als ik iets om te kotsen vind...quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:05 schreef sezten het volgende:
maar frikandel daarentegen, zoeen mora broodje in de magnetron![]()
mijn ouders deden dat ook, en faalde er echt in tot mijn 8ste, zat ik daar altijd aan tafel, met mijn boterham penotti.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Slechte jeugd ervaring![]()
Ik moest altijd persee eten en maakte me moeder een stuk of 10 hapjes laat maar zeggen maar dan was de laatste altijd lauw en moest ik bijna kotsen.
Daarna nooit meer groente gegeten en het stinktvis en meeste vlees vind ik gewoon niet lekker.
en fruit heb ik geen zin in![]()
maar frikandel daarentegen, zoeen mora broodje in de magnetron![]()
Ik gooi de ronde korst van de bovenkant weg want die is hard om te kauwenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat ga je eten dan? Brood zonder korsten?
Idd, ik vind calorieen weer lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik iets om te kotsen vind...![]()
Maar hee, smaken verschillen
Humhm, ben daar niet zo makkelijk inquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn ouders deden dat ook, en faalde er echt in tot mijn 8ste, zat ik daar altijd aan tafel, met mijn boterham penotti.
maar uit het niets at ik toen oppeens alles, dus ik verwacht dat dat jou ook wel lukt![]()
ik maak uit de tekst op dat je dus wel fruit lust, dus dan kun je evt groente en fruit in zon mixer doen en heb je een best lekker voedzaam drankje! (groente proef je niet, omdat fruit meestal overheerst)
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:15 schreef Syb-rund. het volgende:
lol
http://www.penis.de/pictu(...)b_Bild_2_001%7E2.jpg deze lijkt op afstand op een cavia
Wat een jodenpiem0lsquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.penis.de/picture-rate/
Goed bezigquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef sezten het volgende:
[..]
Humhm, ben daar niet zo makkelijk in![]()
En wat die boer niet kent eet ie niet
Ja verdikkie zeg, dan kun je meer leuke dingen doen flapdrolquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:16 schreef sezten het volgende:
[..]
Humhm, ben daar niet zo makkelijk in![]()
En wat die boer niet kent eet ie niet
ik ben niet onder de indrukquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:18 schreef Espabilado het volgende:
Maar goed, ik heb dus 14 dagen vakantie... in your face biatches!
Ja, ranzig man.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:15 schreef Syb-rund. het volgende:
lol
http://www.penis.de/pictu(...)b_Bild_2_001%7E2.jpg deze lijkt op afstand op een cavia
JA EN IK BEN TROUWENS 36quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:20 schreef Espabilado het volgende:
[..]MIJN ZOMERVAKANTIE IS 12 WEKEN LANG
Mijnes slechts 7 ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:20 schreef Espabilado het volgende:
[..]MIJN ZOMERVAKANTIE IS 12 WEKEN LANG
Ja, ik ga mezelf dadelijk volproppen met taartquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi, ben je een fijne verjaardag aan 't hebben?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Silentalarm het volgende:
weet iemand wat een kathode en een anode zijn?
Voilà:quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:23 schreef Silentalarm het volgende:
weet iemand wat een kathode en een anode zijn?
Whehe ik ga bijna 8 weken op vakantie alleen alquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mijnes slechts 7 ofzo![]()
Maar wel vanaf zaterdag anderhalve week mei vakantie![]()
Zoalsquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja verdikkie zeg, dan kun je meer leuke dingen doen flapdrol
Dit is belangrijk, bitches.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef Emimich het volgende:
Hey, heeft iemand een link naar die animated gif over die internet-troll die achter de computer aan het lachen is?
Ik las paardquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ga mezelf dadelijk volproppen met taart
kek lang kunnen losgaan op een pillenfeest bijvquote:
Heb je nog wat gekregenquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik ga mezelf dadelijk volproppen met taart
Ik houd ook van calorieen...quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dankje, ben je ook nog in staat om me uit te leggen hoe ik een redoxreactie op stel?
Dan krijg je van mijn 1 slotje respect (1 is het meest)quote:
Ik bedoel meer het uitschrijven enzo.quote:
Ik snap het ook niet hoor, maar ja ik ben dan ook heul slecht in scheikunde.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik bedoel meer het uitschrijven enzo.
Mijn boek zegt zeg maar dit:
O2 + 2 H2O + 4 e- ---> 4OH-
2 H2 +4OH- ---> 4 H2O
dit komt overeen met de volgende somreactie:
2H2 + O2 ---> 2H2O
Ik snap niet hoe ze bij die somreactie komen, of ben ik nu heel dom?
Gelukkig maar. Alleen loserts begrijpen natuur- en scheikunde.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor, maar ja ik ben dan ook heul slecht in scheikunde.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Alleen loserts begrijpen natuur- en scheikunde.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Alleen loserts begrijpen natuur- en scheikunde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:53 schreef sezten het volgende:
f(x)=ax³+bx²+cx+dVoor een toets over dat soort bullshit heb ik m'n eerste voldoende voor wiskunde in 2 jaar gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
><(({°>
Whehe, mensen in m'n werkgroep hadden het eens over mr sjeiks.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:59 schreef Allure_ het volgende:
Bi bieeetch, mr sjeiksss in deze bizzz, neeneenee ik ben geinnn supersteeerrr..
Hehequote:Op dinsdag 21 april 2009 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, mensen in m'n werkgroep hadden het eens over mr sjeiks.![]()
"Ja, hij heeft een hele zware stem en zingt best raar."
ik zou willen dat ik je kon helpen, maar scheikunde was nou net het vak waar ik niet goed in wasquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
2 H2 +4OH- ---> 4 H2O
2H2 + O2 ---> 2H2O
Nee, word je dik van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:02 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit met een dilemma. Chips halen of niet?
Ik heb dat ooit gehad, en gesnapt, maar is nu allemaal blabla voor mijquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
2 H2 +4OH- ---> 4 H2O
2H2 + O2 ---> 2H2O
Ik zat voor die shenkies en trok zo'n gezicht:quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe. Wat zei jij? 'Hij is opzeka's de bommm
'.
Jewait niet van mij ik maak je eeiinn met de floeeer. ik heb schijtt aan jou je kinderen en je frauuu. schijt aan poeploze denkers blaa.
Kan je hem 30 april tenminste weer verkopen.quote:
Ik verkoop jou 30 april.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je hem 30 april tenminste weer verkopen.
Bobbyquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan je hem 30 april tenminste weer verkopen.
He gatver, toch niet van die studentenvereniging paupersquote:Op dinsdag 21 april 2009 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat voor die shenkies en trok zo'n gezicht:!!!
Waren van die popi jopi jongens, die lekker hadden gepilst.
Je doet maar.quote:
BKquote:
redoxreactiesquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dankje, ben je ook nog in staat om me uit te leggen hoe ik een redoxreactie op stel?
Jawohl, daar wemelt het er bij mij van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
He gatver, toch niet van die studentenvereniging paupers?
Zit jij niet bij een vereniging? Is goed voor je populariteit toch? Ik ga er ook vet wel bij.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawohl, daar wemelt het er bij mij van.
Ik snap het ook niet is een somreactie hetzelfde als de totaalreactie?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
2 H2 +4OH- ---> 4 H2O
2H2 + O2 ---> 2H2O
OH NOES!quote:
Dat niet meer.quote:
http://www.penis.de/pictu(...)/normal_DSC00074.JPGquote:Op dinsdag 21 april 2009 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ranzig man.
Sommige zijn wel mooi hoor.
Goed hoorquote:
quote:
Ik niet.McFearless. Ik ben niet zo groot.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jij hebt der helemaal uitgewoond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |