abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68238866
Fans!
Deze serie portretteert de komende acht zaterdagavonden hondstrouwe fans van K3, Thomas Berge, Wolter Kroes, Nick & Simon, André Hazes, Koos Alberts, Marianne Weber en Dennie Christian.
quote:
Fans!

HILVERSUM - Ewout Genemans en Jon Karthaus stonden in tv-serie en speelfims Zoop voor de camera. De Zoop-acteurs blijven voor hun zelfbedachte tv-programma Fans! (SBS6) achter de schermen om in te zoomen op extreme fans van Nederlandse artiesten.

De serie portretteert de komende acht zaterdagavonden hondstrouwe fans van K3, Thomas Berge, Wolter Kroes, Nick & Simon, André Hazes, Koos Alberts, Marianne Weber en Dennie Christian.

Fans! is voor Genemans en Karthaus het eerste televisieprogramma dat ze van a tot z helemaal zelf hebben ontwikkeld, gemaakt en verkocht.

Extra spannend vinden de jonge tv-makers het dat SBS6 hun debuutreeks op zaterdagavond uitzendt, om 22.00 uur, na Holland's Got Talent.

K3
Het is volgens de makers de eerste realityserie waarin fans centraal staan in plaats van artiesten. In de eerste aflevering is dat Charita uit IJmuiden. Ze is al twintig, maar nog steeds idolaat van K3.

Op een concert van K3 in Ahoy zingt ze alle kinderliedjes uit volle borst mee en ontneemt ze het zicht van de kleine kindjes achter haar. ''Een show van K3 maakt me intens gelukkig. Ik kijk er weken naar uit'', zegt ze zonder gêne in de camera.

Ruzie
Na afloop van het concert wacht Charita haar idolen op met een fototoestel. Ondertussen krijgt ze ruzie met ouders die vrezen dat hun kroost niet aan bod komt door de opdringerige fans die de K3-leeftijd al lang zijn gepasseerd.
Charita is het gewend: ''Ik laat kinderen altijd voor. Dat ik al langer fan ben, geeft mij niet meer rechten.''

Intieme plekken
Genemans en Karthaus herkennen het gedrag van fans maar al te goed. ''In de tijd van Zoop waren de moeders van de kinderen de extreemste fans. Zij vroegen om handtekeningen op de meest intieme plekken, gewoon in het bijzijn van de kinderen. Zo kwamen we ook op het idee'', vertelt Genemans, die tevens Willem Wever bij de NCRV presenteert en het acteren voorlopig op een zijspoor heeft gezet.

Inslikken
Het duo beweert de fans integer in beeld te brengen. Karthaus: ''Charita is heus niet gek, ze meent het. We brengen bewust haar hele verhaal zodat kijkers nog voor de aftiteling loopt hun aanvankelijke vooroordelen zullen inslikken.''
Vorige deel: [SBS6] Fans!: met hysterische groupies...
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:10:11 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_68238947
wat een josti programma!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
  dinsdag 21 april 2009 @ 15:31:04 #3
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68239644
sbs 6
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_68241697
Zag van de week in een herhaling van Jensen ook zo'n rare fan van Michael Jackson, met plastische chirurgie!
  ESF Reporter dinsdag 21 april 2009 @ 21:57:22 #5
87554 Cee
Welluk?
pi_68253467
tvp
Dit programma duurt veel te kort.
pi_68254435
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:57 schreef Cee het volgende:
tvp
Dit programma duurt veel te kort.
Idd
pi_68261489
Wie komt er aanstaande zaterdag
pi_68262197
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wie komt er aanstaande zaterdag
Kijk HIER maar even:

Marianne Weber fans komen nu aan 't woord..

Er komen nog 4 afleveringen totaal!

[ Bericht 4% gewijzigd door roelvano op 22-04-2009 10:02:32 ]
pi_68265216
He bah marianne weber
pi_68266875
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
He bah marianne weber
Jaa, maar 't gaat om de fans hea
pi_68272151
quote:
Op woensdag 22 april 2009 12:14 schreef roelvano het volgende:

[..]

Jaa, maar 't gaat om de fans hea
Erger dan die Thomas Berge fan kan al eigenlijk niet meer
pi_68282196
tvp
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
pi_68284799
quote:
Marianne Weber-fans woedend op makers ‘Fans!’
Geplaatst op woensdag 22 april 2009 om 18:45

Fans van Marianne Weber zijn woedend op de makers van het SBS 6-programma Fans!. In de uitzending van zaterdag laat een lesbisch koppel een tatoeage van Weber zetten. Zij willen daar vervolgens een handtekening onder laten zetten door hun idool Marianne Weber. Het stel is woedend als blijkt dat de producent van Fans! geen ontmoeting met Weber regelt. “Wij betreuren dat de dag naar de mening van de fans niet is gelopen zoals ze gehoopt hadden“, aldus producent Ewout Genemans.

De fans van Marianne Weber zijn woest als ze de zangeres niet te spreken krijgen. De twee Marianne-fans nemen dit de makers Ewout Genemans en Jon Karthaus kwalijk. Zij vinden dat de makers deze ontmoeting hadden moeten regelen. “Ze zijn woest en hebben met dreigende taal spijt van hun deelname.”

Genemans: “In ‘Fans!’ laten we een realistisch beeld van het fan zijn zien en produceren we in principe niks voor. Hier horen dus ook teleurstellingen bij. In andere afleveringen zoals die met Thomas Berge en Nick en Simon ging het er ook heftig aan toe. Met die deelnemers hebben we (ook na de uitzending) heel goed contact. Wij hebben naar onze mening een eerlijke en mooie uitzending gemaakt. We hopen van harte dat Marianne de tatoeage van de fan toch nog eens wilt ondertekenen!”

De uitzending van de Marianne Weber fans is zaterdag om 22.30 uur te zien op SBS6.
http://www.mediacourant.nl/?p=17768#more-17768
pi_68286575
Dat wordt weer smullen
  donderdag 23 april 2009 @ 16:31:02 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_68308207
Haha die schijnheilige opmerkingen ook van Genemans. "We betreuren dat de dag naar de mening van de fans niet is gelopen zoals ze gehoopt hadden".

Lees: Ze hebben eerst twee uur dubbel gelegen en verheugen zich nu alweer op de kijkcijfers.
Gourmetten of steengrillen?
pi_68308742
Dreigende taal
pi_68317303
Aankomende zaterdag:
quote:
Marianne Weber-fans woedend op makers ‘Fans!’

Fans van Marianne Weber zijn woedend op de makers van het SBS 6-programma Fans!. In de uitzending van zaterdag laat een lesbisch koppel een tatoeage van Weber zetten. Zij willen daar vervolgens een handtekening onder laten zetten door hun idool Marianne Weber. Het stel is woedend als blijkt dat de producent van Fans! geen ontmoeting met Weber regelt. “Wij betreuren dat de dag naar de mening van de fans niet is gelopen zoals ze gehoopt hadden“, aldus producent Ewout Genemans.

De fans van Marianne Weber zijn woest als ze de zangeres niet te spreken krijgen. De twee Marianne-fans nemen dit de makers Ewout Genemans en Jon Karthaus kwalijk. Zij vinden dat de makers deze ontmoeting hadden moeten regelen. “Ze zijn woest en hebben met dreigende taal spijt van hun deelname.”

Genemans: “In ‘Fans!’ laten we een realistisch beeld van het fan zijn zien en produceren we in principe niks voor. Hier horen dus ook teleurstellingen bij. In andere afleveringen zoals die met Thomas Berge en Nick en Simon ging het er ook heftig aan toe. Met die deelnemers hebben we (ook na de uitzending) heel goed contact. Wij hebben naar onze mening een eerlijke en mooie uitzending gemaakt. We hopen van harte dat Marianne de tatoeage van de fan toch nog eens wilt ondertekenen!”

De uitzending van de Marianne Weber fans is zaterdag om 22.30 uur te zien op SBS6.
bron
pi_68319730
Plaatsvervangende schaamte heb ik bij dit programma!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_68319743
Staan er nog meer afleveringen online? Ik heb alleen die van K3 gezien en een 'trailer' van een oude Thomas Berge fan. Die wil ik ook zien.
pi_68319874
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Staan er nog meer afleveringen online? Ik heb alleen die van K3 gezien en een 'trailer' van een oude Thomas Berge fan. Die wil ik ook zien.
Vergeet die van Nick en Simon niet te kijken als je er nog meer kunt vinden. Je hebt nog nooit iemand zo hard zien rennen
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_68320063
Krijg nou wat. SBS heeft ook een 'SBS gemist' website.

http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43

Even kijken maar.
pi_68321526
Wow, die agressieve fan van Thomas Berge had de hoofdrol in Misery moeten hebben. Pure horror.
pi_68321921
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef Cyan het volgende:

[..]

Vergeet die van Nick en Simon niet te kijken als je er nog meer kunt vinden. Je hebt nog nooit iemand zo hard zien rennen
Echt sick. Je zou er zo een NL-horrorfilm van kunnen maken.
pi_68340847
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef Cyan het volgende:

[..]

Dat was eng. Die geluidjes die ze er ook bijplakken. Al die fans (dikke boze vrouwen van middelbare leeftijd) willen "verhaal halen" bij hun idool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')