Advocaat had er ook teveel.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/63066
HeheItaliaans team heeft teveel Italianen
Klopt.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ofyles, weet je ook wat af van bussen? Hier in Leeuwarden rijden kleine Volkswagen-busjes rond met een automatische versnellingsbak, met de opties P, R, N, D en S. De eerste vier geloof ik wel, maar staat die S echt voor Sport?
Waarom heeft een passagiersbus een Sportstand? Die wagens worden gewoon gebruikt door Connexxionquote:Op woensdag 22 april 2009 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
De Volkswagens hebben een DirectShiftGearbox (TipTronic) vermoed ik.
Hogere toerentallen, zo laat mogelijk schakelen en zo hard mogelijk remmen denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom heeft een passagiersbus een Sportstand? Die wagens worden gewoon gebruikt door Connexxion
en ik dacht dat mijn slaapritme vreemd wasquote:Op woensdag 22 april 2009 01:53 schreef MaJo het volgende:Ik word net pas weer wakker
Geslapen tot 5 uur, toen wakker geweest tot 9 uur en daarna weer tot net geslapen
Hoop dat ik zo überhaupt nog kan slapen
Dit slaat alles lijkt mequote:Op woensdag 22 april 2009 02:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik dacht dat mijn slaapritme vreemd was
Goed, ben net klaar met mijn smallville marathonquote:Op woensdag 22 april 2009 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit slaat alles lijkt me
Hoe is het met jou?
Hoeveel heb je er gekeken?quote:Op woensdag 22 april 2009 02:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed, ben net klaar met mijn smallville marathon
quote:
Heb je in die tijd de serie van begin tot nu gezien?quote:Op woensdag 22 april 2009 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik loop nu weer helemaal bij, misschien moet ik nu lost en heroes maar eens inhalen
yep alle afleveringen gezienquote:Op woensdag 22 april 2009 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je in die tijd de serie van begin tot nu gezien?
Ik moet ook weer series gaan kijken. Maar loop bij de meeste aan paar afleveringen achter, erg irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |