Advocaat had er ook teveel.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/63066
HeheItaliaans team heeft teveel Italianen
Klopt.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ofyles, weet je ook wat af van bussen? Hier in Leeuwarden rijden kleine Volkswagen-busjes rond met een automatische versnellingsbak, met de opties P, R, N, D en S. De eerste vier geloof ik wel, maar staat die S echt voor Sport?
Waarom heeft een passagiersbus een Sportstand? Die wagens worden gewoon gebruikt door Connexxionquote:Op woensdag 22 april 2009 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
De Volkswagens hebben een DirectShiftGearbox (TipTronic) vermoed ik.
Hogere toerentallen, zo laat mogelijk schakelen en zo hard mogelijk remmen denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom heeft een passagiersbus een Sportstand? Die wagens worden gewoon gebruikt door Connexxion
en ik dacht dat mijn slaapritme vreemd wasquote:Op woensdag 22 april 2009 01:53 schreef MaJo het volgende:Ik word net pas weer wakker
Geslapen tot 5 uur, toen wakker geweest tot 9 uur en daarna weer tot net geslapen
Hoop dat ik zo überhaupt nog kan slapen
Dit slaat alles lijkt mequote:Op woensdag 22 april 2009 02:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik dacht dat mijn slaapritme vreemd was
Goed, ben net klaar met mijn smallville marathonquote:Op woensdag 22 april 2009 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit slaat alles lijkt me
Hoe is het met jou?
Hoeveel heb je er gekeken?quote:Op woensdag 22 april 2009 02:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed, ben net klaar met mijn smallville marathon
quote:
Heb je in die tijd de serie van begin tot nu gezien?quote:Op woensdag 22 april 2009 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik loop nu weer helemaal bij, misschien moet ik nu lost en heroes maar eens inhalen
yep alle afleveringen gezienquote:Op woensdag 22 april 2009 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je in die tijd de serie van begin tot nu gezien?
Ik moet ook weer series gaan kijken. Maar loop bij de meeste aan paar afleveringen achter, erg irritant
drink geen koffiequote:
Er zit melk in.quote:
dan nog , liever theequote:
du auchquote:
jongenquote:Op woensdag 22 april 2009 10:10 schreef Soempie het volgende:
Ben je een jongen of een meisje eigenlijk?
vertelquote:Op woensdag 22 april 2009 10:16 schreef Soempie het volgende:
Na m'n Adelante vergissing vraag ik het voortaan maar.
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Soempie het volgende:
Vond haar altijd een tof wijf met humor (zeldzaam).
quote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat Adelante een vrouw was. Vond haar altijd een tof wijf met humor (zeldzaam).
Blijkt het een man te zijn.
quote:
Oh dat heb ik ook eeuwen gedachtquote:Op woensdag 22 april 2009 10:17 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat Adelante een vrouw was. Vond haar altijd een tof wijf met humor (zeldzaam).
Blijkt het een man te zijn.
Opbeurend.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Die tactiek (uitstellen) heeft er toe geleid dat ik nog steeds niet op stage ben
Moet wel zeggen dat ik vooral opdrachten heb uitgesteld en daardoor achterligquote:
Klopt. Ik moet dit jaar nog 4 opdrachten inleveren en dan ben ik daar in elk geval vanaf. Dat gaat ook zeker wel lukken.quote:Op woensdag 22 april 2009 10:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik vooral opdrachten heb uitgesteld en daardoor achterligTentamens zijn veel makkelijker in te halen
Verslagen of gewoon wat vragen die je moet beantwoorden.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:03 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wat is een opdracht? ik soort werkstuk?
Wat wil je gaan studeren?quote:Op woensdag 22 april 2009 11:03 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wat is een opdracht? ik soort werkstuk?
geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |