Dan zit er écht maar één ding op: even naar buiten. Zo werkt het niet. Net als met slapen.quote:
Hmmmmmm ijsquote:
Whehehe, over Susan Boyle. Dat zal wat discussie opleverenquote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ook. Ik vind haar stem niet eens zo bijzonder. Teveel vibrato, slecht gedoseerd alles en ze zit er toch regelmatig net onder.
Maar goed, een sociaal gestoord gedrocht dat ineens een beetje blijkt te kunnen zingen is natuurlijk apart bij BGT, omdat de meeste gedrochten die bij BGT komen helemaal niets kunnen.
quote:Op woensdag 22 april 2009 13:49 schreef MoonCore het volgende:
[..]
Plaats anders eens een foto van jezelf ipv al die mislukte foto's van je in FOT.
Er zit een kort lijstje in je mailboxquote:Op woensdag 22 april 2009 14:52 schreef MaJo het volgende:
Ik ben eindelijk echt wakker
Nu maar eens aan het werk
Ja. Is het een MP3?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een geluidsfile waar ik alleen de eerste paar seconden van nodig hebHoe knip ik dat het snelste? Met Audacity ofzo?
Flash ondersteunt geen mp3? Volgens mij heb ik altijd met MP3 gewerktquote:Op woensdag 22 april 2009 15:26 schreef Etcetera het volgende:
JupDaarna om te bouwen naar .wav omdat Flash geen mp3 ondersteund
Thanksquote:Op woensdag 22 april 2009 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zit een kort lijstje in je mailbox
Men roept al 2 weken dat het steeds slechter weer wordt maar iedere dag blijkt het hier gewoon goed weer.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht dat het vandaag minder weer zou worden, maar die voorspelling is niet uitgekomen.
Ja, het is niet veelquote:
Sowieso vertrouw ik weerberichten zeer weinig, de voorspellingen komen altijd anders uit.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Men roept al 2 weken dat het steeds slechter weer wordt maar iedere dag blijkt het hier gewoon goed weer.
Vandaag is het iets frisser maar nog steeds geen wolkje aan de lucht. Dus....
Maar in het weekend nietquote:Op woensdag 22 april 2009 16:02 schreef iamredleader het volgende:
Ach, het mag mooi weer zijn, ik moet toch binnen zitten en werken
Die gast moet zijn speelgoed maar volgende week donderdag verpanden.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:40 schreef Soempie het volgende:
Ik lach me dood. [TK] oud speelgoed
Vanmorgen vroeg hij er nog 15 euro voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |